Garry gülü almak için ayağa kalktı. Güle uzandı uzanmasına ama gül aniden yok oldu
"Gülü kaptıracağımı sanmıyorum garry uslu bi çocuk ol ve benim hizmetçim ol ,hayır kölem."
" senin kölen olacağıma ölürüm daha iyi!"
Kont gülü cebinden çıkardı ve gülü okşamaya başladı.Garry nin içinde bir his oldu ve titremeye başladı
"Acaba gülüne zarar versem nolur?"
"Sakın yapma!"
Kont gülün yapraklarını yolmaya başladı. Garry yerde sürünmeye başladı.Kont sinsice gülüyordu. Garry nin gözlerinden yaşlar akmaya başladı ve bi süre sonra bayıldı. Kont son yaprağı bıraktı ve garry i kucağına alıp köşke doğru yola çıktı.
Köşke varınca garry i bi odaya yatırıp gülü vazonun içine koydu. Çiçek canlanmaya başladıkça garry nin etrafında ışıklar saçıyordu. Kont büyülenmiş şekilde bakıyordu.
"Çok güzel... tıpkı bir gülün zarifliği gibi"
Kendine geri gelir ve odadan çıkar. Garry gözlerini odada aralar ve sırtı ağrı içinde otururu pozisyona gelir. Gözlerini ovalayıp etrafa bakar. Kimseyi göremez ve etraf tanınmadık bir yerdir. Yataktan kalkar ve ilerlerken ayağındaki zinciri farkeder. Zinciri çekiştirmeye başladı.
"Lanet olsun niye çıkmıyor bu, anahtarı nerede ve ben neredeyim"
"Günaydın uykucu erken kalktın."
Kont içeriye elinde anahtarla girmişti. Sırıtarak garry e yaklaştı ve çenesinden tuttu
"Seni bi şartla salarım şu kıyafetleri giy ve kaçmamaya çalış. Kaçmaya çalıştığını hele bi göreyim seni yürüyemiyecek hale getiririm anladın mı!?"
Garry karşısında duran korkunç canavara baktı ve içindeki titremeyle kafasını onaylarcasına salladı.
Ona verilen kıyafetlere baktı ve giydi giymesine ama çok kısa bi hizmetçi elbisesiydi.
"Bunu neden giyiyorum? Çok kısa!"
Kont güldü.
"Fantezim var ondan boyle şeyleri giyiyince çok sexy duruyorsun"Garry kızaran yanaklarını saklamak için başka tarafa doğru baktı ve kafasını eğidi.
"Şimdi napmam gerekiyor?"Çıkmak için elinden gelenini yapmalıydı gerekirse kontla o işi yapacak olsa bile.
"Bana git bi çay hazırla"
Kont vazodan gülü alıp cebine atti
"Önce onlemimi almalıyim dimi? Kaçmayayasın diye."
Garry içinden söve söve mutfağa indi ve çay hazırlamaya başladı. Gözüne çaroan bıçakla durdu ve bıçağı eline alıp baktı.
Heycanlı bitsin dimi muahahahaha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Count Rose (+18) (Bitti)
Fanficraskele uydurduğum bir hikayedir ilkez BL yazmaya çalışacam (kesin yazamıyacam) konusu gary adında bi gencin resim galerisinde tekrar bi resim aracıliyla farklı dünyaya gitmesi o dünyada neler olacak kimbilir ;))))