4. bölüm

1.4K 24 7
                                    

Kont kahvaltıyı bir kenara bıraktı .
Garry nin yanına gelip oturdu ve saçlarıyle oynamaya başladı. Durdu.
Dün kendi isteğiyle onunla seviştiği halde sonlara doğru içindeki şeytan tarafından ele geçirilmesi biraz fazla koyuyordu.Garry i dürttü.

"Hey uyan uykucu acıktım"

"Hmmm~~"
Şok şekilde baktı ve sırıtıp dudağından öptü.

Garry uyduğu yerde tepki vererek karşılık vermeye başladı. Sonralardan gözlerini aralayıp Kont a baktı ve geri çekildi.

"Sabah sabah napıyorsun..."

"Uyanmıyordun aklıma bu yöntem geldi sorry."

Garry kıçını ovaladı.

" Birisi dün akşam çok fena canımı acıttı da ondan..!"

"Acıdığı kadar da zevk haldın çünkü dünkü inlemelerin çok güzeldi~"

Garry sessizce başka tarafa bakarak yanaklarını şişirdi.
"Belki.."

Kont Garry i oturttu ve kahvaltıyı önüne koydu.
"Ye sonra  ben de kendiyemeğini yiyeyim"

Garry anlamsız bakışlarla baktı ,sonra aklına şak diye dünkü olaylar geldi. Yutkundu.

"Ruhumu yemek zorundamısın çok acıyor..."

"Bende açım..."

Garry üstündeki t-shirt  ü çıkarıp bekledi.

"Biraz boynunu ısırsam sıkıntı olmaz herhalde?"

"Farketmez.."

Isırmaya başladı. Aşağıya doğru indi ve göüs ucunu yalamaya  başladı.
Hafifçe ısırdı.

"Hnn lütfen daha ileri gitme ve çabucak ye şu ruhumu.."

"Peki.."

Elini gösünün içine sokup ruhundan bi parça daha aldı.

Garry biraz acı çeksede yapacağı bişey yoktu.

Kontun kolunu tuttu ve zarzro yataktan kalkıp banyoya gitti. Işini halledip çıktı ve konta baktı.

"Gülüm nerede?"

"Salonda masanın üstünde duruyor"

Garry salona inip gülü alıp yeni bi vazoya koydu ve canlanmış gibi hissetti.

"Bahçeye çıkmak istiyorum..."
Dışarı baktı garry. Temiz havayı özlemişti. Oda da  kapalı kalmak çok sıkıcıydı...

"Sadece bahçeye cıkabilirsin başka yere salmam."

"Cidden çıkabilir miyim?"

Kont evet anlamında kafasını salladı. Garry nin bu kadar mutlu olmasına o da sevinmişti.

Içeri bi adam gelip
"Kontum o adamlar yine sizinle görüşme talep ediyor"

"Talebi kabul et gidiyoruz ona iyi bakın"
Garry i gösterdi.

Garry etrafta küçük bi  çocuk gibi koşuşturup duruyordu. Koruma aniden ortadan yok oldunca  garry yi kaçırmak için fırsat bilen adam, garry nin arkasında belirip garry yi bayılttı.

Adam hemen kontu aradı.

"Kontum bi haber vericem ama kızmayın.."

"Söyle nedir?"

"Şey.. bay Garry kaçırıldı"

"NEDEN ONDAN GÖZÜNÜ AYIRIYOSUN APTAL HEMEN GELIYORUM!"

Garr gözlerini bi odada açtı. Etrafa bakındı.

"Nerdeyim ben?"

"Uyandın demek hoşgeldin. Burası sana bi süre işkence yapacağımız yer . Bil bakalım neden?"

"K-kont?"

"Bingo! Onun değer verdiği bi kişiyi daha yok etmekten mutluluk duyarım.. şimdi hazirsan başlayalım mı? Küçük  gülcük"

Garry ne yapacağını  bilmiyordu ama korkuyordu.

"Senin çığlık atışlarını videoya çekip ona atsam nasıl olur acaba. Sencede içindeki  şeytana yenik düşermi dersin?"

Garry durduğu yerde olacakları bekledi.

Adamlar kamerayı alıp ellerindeki bıçakla garry e yaklaştılar. Videoyu çeken kız biraz üzülsede yaoacak bişi yoktu. Her defasında daha kesik yaralar atıyolardı.
Garry çığlık atmak için kendini zor tutuyordu.. onun şeytan halini görmek istemiyordu. Adam yaklaştı ve garry nin kafasını tuttu.

" Çığlık  Atsana be INSAN! "
Garry gülümsedi
" Canım yanmıyor ki? Neden gülmem gerekiyor?"

Bi kaç saat iskence yaptıktan sonra garry en son kanlar içinde yatıyordu.

Kont hizla eve geldi. Girdiğinde gördüğü tek şey vazoda tamamen solmuş  son bi yaprak kalan mavi bi güldü.. o garry nin masum gülüydü.

Kont sinirle evden çıktı ve buluşmadaki adamlara yapıştı. Tam ambara  girdiğinde gördüğü sahneyle krize döndü. Garry az kalsın tecavüze mahkum  gidecekken Kont onları aniden öldürdü ve garry e yaklaştı.

Garry zorla hareket edip eliyle yanağını duttu.
"F-Fazla geç kalmadınmı sence?"

"Hmm üzgünüm..."
O sırada arkadaki adam kıs kıs gülmeye başlamıştı. Garry ne olacağını anlayıp kont a baktı ve sarılıp kontla kendi yerini değiştirdi.

"Sanırım son yaprakta düşmek üzere... şimdiden elveda desem sıkıntı olmaz dimi?"

"NEDEN BAHSEDIYOSUN SE-"

Bam gelen sesle garry nin vurulması bir olmuştu... kont sinirden iyice kudurmuştu... sevidği başka birisini tekrar gözleri önünde yok oluşunu izleyemezdi. Adam
"Sevdiğin birini de yanımda götürmekten mutluluk duyarım, Kont Monte Cristo. "

Garry kontun elleri arasından mavi gül yapraklarına dönüşmüş ve ortadan yok olmuştu...






Bu bolümde bu kadar yeeeeeey jdjdejej tabiki de ölmedi amk ama tahmin edin nolacak muaha.

Count Rose (+18) (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin