5. bölüm Final

1.1K 30 9
                                    

Aradan sadece 3 ay geçmişti. Ama kont a o üç ay işkence gibiydi her geçen gün o solmuş gülün tekrar açmasını beklercesine vazoya koyuyordu. Ama nafileydi. O uç ay boyunca odasında derin derin düşünüyordu. Tüm insanları öldürmek istiyordu. Bunun için hazırlık yapıp dışarıya çıkacakken gördüğü şeyle dona kaldı.
Rüzgarın eşliği ile dalgalanan mavi saçları olan, yumuşak bi gülümseme takınan bi garry duruyordu.

"Ben geldim.. çok beklettiysem üzgünüm"

Şok içinde bakarken hafif dolu gözlerle garry e baktı

"Daha erken gelemezmiydin aptal!"

Garry dolu gözlerle konta doğru koştu ve sarıldı.

"Daha erken gelmeye çalıssaydım gelebilirdim... ama yapamadım..üzgünüm..çok üzgünüm"

Kafasını kontun boynuna gömdü ve ağlamaya devam etti.

"Shhh artık yanımdasın sıkıntı yok"

Kont garry nin çenesinden tutup öpmeye başladı. Garry karşılık verdi ve sonra ayrıldı.

"Hala canım acıyor... bugün olmasa?"

"Umrumda değil 3 ay sensiz durmak zaten zordu"

"Ama...."
Kont ic cekerek.

" offf tamam tamam sadece bu günlül yarın sikerim ona göre. "

"Tch"

"Ne dedin duyamadim?!"

Kont garry i öpüp dudagini ısırır

"Öyle şeyler söyleme yoksa cezalandırırım!"

"Peki peki."

Odaya geçip birbirlerine sarılıp uyudular.

Kont erken saatte uyanıp garry e baktı ve saçlarıyle oynamaya başladı. Gözüe garry nin vücudundaki kapanmakta olan derin yaraları gördü. Onunla sevişmek istese de bedeninin kaldiramayacağını anladı ve boynuna öpücük kondurup yanına uzandı ve garry e sıkıca ve nazikçe sarıldı.

Garry gözlerini aralayıp kont a döndü ve gülümseyerek yanağına öpücük kondurdu. Yavaşça ayağa kalkıp mutfağa indi ve etrafa bakındı. Biraz hüzünlüydü ortam. Evde hiçbir insan yoktu. Garry nin olmadığı zaman evdeki herkesi kovmuş ve evi altüst etmişti.

Etrafta dolanmaya devam etti toalete gitti banyodaki çoğu yer kanlı izlerle doluydu. Ya insanlara zarar verdi ya da kendine diye düşündü ve suratını düşürdü. Mutfağa geçti ordan. Yerdeki kanlar irdada vardı. Garry ben olmadan ne kadar acı çekmiş diye aklından geçirdi. Kont un yanına geri döndü ve hafif dürttü

"Hmmm noldu Garry?"

"Yaralarını göster."
Kont durakladı ve garry e baktı. Herşeyi çözdüğünü anlayınca soyundu.
Vücudunun bi kaç yerinde yaralar ve kesikler vardı. Yanık yaraları, jilet yaraları belki sayamadığı birkaç şey daha.

Garry hafif dolmuş gözlerle yaralara baktı. Yaraya dokunmak istiyordu ama dokunursa canı yancağından korkuyordu. Elini yanağına koydu ve okşadı.

"O kadar kötü değil garry seninkiler daha çok acıyordur kesin.."

"Hmm biraz ama seni gördükçe içim daha çok acıyor..."

Garry kont un yanına yaklaştı. Kafasını göüsüne dayadı ve hafifçe sarıldı.

"Seni çok özledim kokunu, gülüşün ve bakışın... Dikenlerini bile özledim gülüm"

Garry gülümseyip kontun dudağından öpmeye başladı.

Kont garry i yatağa itti ve soymaya başladı. Garry tepkisizce bekliyordu belli ki o da özlemişti.
(onun koca dick ini jddjddi)

Kont garry nin vicusundaki yaralara baktı ve sakince oraları yalamaya başladı. Bi taraftan garry nin küçüğüyle oynuyor bi taraftan yaralarını yalıyordu. Kont garry i hazırlayınca içine girdi. İleri geri ileri geri...

"M-monte h-hızlan ahmm~~"

Kont güldü ama sadistçe değil masumca.. onun içindeki şeytan artık ortadan kalkmışçasına bi ifade vardı yüzünde ve zatende öyleydi. O artık garry sayesinde sıradan insan gibi yaşayabilirdi. Ve yaşadıda zaten. O garry ile mutlu yaşadılar. Sonsuza kadar...gülü ile beraber.





Yeeeeeey kitap bitti açıkçası yazmadan önce çok fikrim oluyor ama yazarken... pofff yok oluyolar amk fjdjdjd bu kitapta bitti uzun kitap yazabilecegimi sanmiyorum suan beklemede 2 kitabim var ib ve satsuriku no tenshi bunlarla birlikte ayriyetten başlayacagim my little( vampire ,wolf , angel ,devil , fairy vs.) serisi var
Bunlari da baslayabilirim fakat şuan sımav haftasındayım sınavlar bitince başlamayı düşünüyorum bu kitabında okuduğunuz için yazarıniz size çok teşekkür ediyor. Bu kıtapta katkısı bulunan alfaichi_betatotty ve deviatedconnor teşekkur ederim lutfen bunlarıda takip etmeyi unutmayın kitap ne zaman okunur bilmem ama elimden geldiğince kendimi gelişturip size daha güzel kitaplar yazmak isterim :,) bi baska kitapta gorüşmek üzere

Count Rose (+18) (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin