1. bölüm

3.5K 46 32
                                    

Garry  ib ile buluşup ona mendilini vermek için galeride buluşmaya söz vermişti. O galeriden her ne kadar  nefret etsede gitmek zorundaydı. Ne zaman oraya giderse gitsin başına farklı bi macera geliyordu ve bugün de öyle olacaktı, yeni bir maceraya atılacaktı . Vahşi ,sexy  ve bi o kadarda romantik. Fakat onun hiçbirşeyden haberi yoktu. Koridorda gazinirken herzamanki tablonun önüne geldiğini farketti ve içinden bi güzel sövmesiyle beraber galeriden başka bir yere gitti. O tablo lanetliydi ama yapacak bişi yoktu.

Gözlerini açtığında nerede olduğunu bilmiyordu farklı bir dünya ve farklı bir macera. Karşısındaki kahverengi saçlı çocuk ona bakıp gülümseyerek

"Sen başka dünyadan gelen insan olmalısın sonunda gelebilmene sevindim  çünkü bu yazıtları sadece sen okuyabilirsin."

"Sen kimsin?"

"Ah kabalık yaptım affet. Ben Albert, Albert de morcerf. Peki ya sen? "

Garry hafif bi tebessümle kendisine uzatılan eli sıktı.

"Ben Garry."

"Tanıştığıma  memnun oldum Garry. Şimdi artık gitmemiz gerek hadi gidelim."

Garry önden giden Albert i takip etti. Yıkık bi binanın içine girince etrafta yazan dili okumaya başladı.

"Şeytan  herzaman onun içindeydi ölümde veya hayatta. Onu durdurabilecek bir tek aşk duygusuydu. Ama şeytan yüzünden onu kendi elleriyle katletti. Şuan acısını çekiyor. Sonsuz acısını ...."

Yazıtlar biraz ürpertici ve değişik olsada aldırış etmeden ilerledi. Önündeki  tabutumsu kutuya baktı. İçini açtı sadece ayin kitapları vardı.
Garry Albert e döndü.

"Ne yapmam gerekli? "

"Kontu o sonsuz hapisten kurtarmanı istiyorum. Yapabilirsin dimi?"

"Hmm yapabilirim sanırım."

Bi taraftan kitapları karıştırıyor bi taraftanda hazırlıklar  ayarlıyordu geriye tek bişi kalmıştı.Kontu diriltecek  bi can. Bir insan canı kısaca bir kurban. Albert e baktı onu kullanamazdı. Cebinden mavi gülünü  çıkardı ve bir yaprağını kopardı. Albert e döndü.

"Keskin birşeyin varmı?"
Albert ceplerini karıştırdı ve cebinden bi teltoka çıkardı
"Şuan sadece yanımda küçük bir tel toka var o da işine yaramaz bence."

Garry kalkıp teltokayı elinden aldı ve aniden koluna sapladı. Canı yansa bile yapacak birşey yoktu burdan çabucak kurtulmak istiyordu.

"Hey naptığını sanıyorsun sen!?"

Albert çok kızmıştı belli oluyordu.

"Bir can kurban etmeden uyanmayacak o yüzden kapa çeneni ve otur kıçının üstüne meraketme ölmeyeceğim daha çok yaşam sürem var."

Kolundan akan kanı gülün üzerine akıttı ve sözcükleri  söylemeye  başladı.

"Duygularını kaybedip ruhunu şeytana satan insan. Şeytanın tüylerinden arın tekrar dünyaya dön falan filan..."

Odayı bir ışık kaplamıştı adeta kör olmuştular. Garry gözlerini açtığı anda karşısında duran insanla göz göze  geldi. Sanki boşluktaydı zaman kavramı diye birşey yoktu resmen. Karşısındaki adam ona yaklaştı ve kolundan akan kana yaklaştı. Kolunu tuttu ve emmeye başladı. Garry tarif edilmez bi duygu içindeydi içine aniden ürperme gelince ondan uzaklaştı. Adam ona baktı

"Artık benimsi Garry sonsuza kadar"

Garry  kafasını olumsuzca salladı

" Hayır ben kimsenin değilim ve adımı nerden biliyorsun?!"

Adam ona yaklaştı ve çenesinden tuttu.

" Ben herşeyi bilirim Garry çünkü ben ruhunu şeytana satmış bir varlığım ben Kont Monte Cristo yum"

Kont arkasından mavi gülü çıkardı ve şeytanice gülümsedi

" Ve bu gül bende olduğu sürece sende benimsin."

Oooo naptım lan ben jrjdejc ilk deneyimim acaba nasıl olcak normalde 2. Sınavlardan sonra  başlamayı düsünüyordum yaniiii 9 ocak civarı fl dedim dur canım sıkılıyor gidip kitap yazam XD  neyse umarım beğenirsiniz.

Count Rose (+18) (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin