my mistake...

772 14 4
                                    

Budim se pored jedne devojke koju prvi put vidim.Secam se jucerasnjih trenutaka.Pogledam je.Njeno lice je bilo bledo,poput viline koze.Usne su joj bile odvojene,pune i rumene kao jabuke.Kosa joj je bila plava..
Odjedno se probudila.
Pogledala me je,imala je velike krupne i zelene oci.Nesto me je preseklo.
Njen pogled?

Kad se osvesti,ode u sedeci polozaj.
Sve dok odjednom nine rasirila oci.
"Sta smo mi radiradili?"-upita dok je trljala oci.
" Spavali smo,malena."-reko sam sa smeskom.Odjednom je zatvorila oci i bacila se na ledja.
"O ne.."-progovorila je.
" Ovo se nije trebalo desiti.."-rekla je stavljajuci ruke na oci.

"Malena,ne brini se koristio sam zastitu.."-kad sam to rekao,pogledala me je ubojito. " Sta je?"-rekao sam dok je ona pokusavala da izbegava moj pogled."Gde se ja uopste nalazim?"
-gundjala je sebi u bradu iako sam je cuo."Nadam se da si uzivala..."-podbadao sam je.Svidela mi se njena narav."Morala bi doci kod mene jos jedanput."-nastavio sam.
Ustala je oblaceci neku haljinu.
"Kako mrzim haljine.."-prokomentarisala je.Pogledam je i odmerim.

" Molim te prestani tako da me gledas"-molila je."A kako ja to tebe gledam?"-spojim obrve
"Kao da nisi jeo godinama..."-dodala je
" Nisam jebo vec par sati."
-pogledala je,ponovo.Kao da sam je ubo nozem."Kako se zoves?"-upitao sam dok sa se dizao i kretao prema njoj.
"Anastasija,ti?"-upitala je
" Nisi cula za Petra Marasa?"
-presutila je.Kada se spremila dobacio sam joj:"Nadjemo se opet..."-izasla je kao da me nije ni cula.

Prvo sto uradim jeste da provirim kroz prozor.Ona se kretala mirno,stalozeno.Pogledala je prema mom prozoru.Prosmatrao sam je.
Odmah sam uzeo telefon i nazvao drugara,Kostu.Pitao sam ga da mi da spisak gostiju na jucerasnjoj zabavi.

Anastasija Stojankovic.

Odmah sam izasao iz stana isao prema mom autu.Pa nek akcija
'Pronadji joj stan'-krene.

You & I / Milos BikovicWhere stories live. Discover now