upps...I did it again...

516 11 0
                                    


Kada sam vec sve pozdero i popio odlucio sam odspavati.Ali pre nego sto sam kerenuo da pronadjem sobu otisao sam do ulaznih vrata.Kada sam ih pokusao otvoriti-nisam mogao.Likusa me zakljucala!
Uzmem stolicu i bacim je.Kako moze tako da se ponasa s mnom!?Odem na krevet i zavalim se.

Anastasija P.O.V

Kada sam konacno otkljucala vrata,udjem u stan.Odem do kuhinje kad skoro padnem preko stolice.
Vidim da je neko na krevetu.Maras.
On se trze i odmah me pogleda.
"Sad se devojcica vraca kuci?"-upita bezobrazno no ja ga ignorisem.Odem do kuhinje i sipam vodu.Odjednom osetim njegove ruke na mom ramenu.

Okrene me i moje se oci sretnu sa njegovim." Mozes da se maknes?"
-vidno iznerviran mojim pitanjem lik opet hipotisano pogleda u mene.Zar stvarno lik ne odustaje?"Hoces ovo?"-lik mi pokaze na neku flasu koja je puna alkohola.Pogledam u nju.
Napicu se.Zivot mi je ionako sranje .
Polako klimnem glavom uzimajuci flasu a on se okrene i ode do kauca.

"Kako ti je bilo danas?"-podbadam ga.
Znam da ce da se primi.
" Meni je bilo odlicno"-nasmesi se nezno."Popio sam sve,pojeo sam sve."
-zar je stvarno on pojeo sve u mom stanu? Pa ne moze to tako!
Uzmem flasu i popijem sve.Zaprepasteno me pogleda."Jesi li ti normalna?"-pogledo
je u mene.Bio je vec pijan a i mene polako hvata.Zagledao se u moje usne.
Znala sam sta smera.Naprotiv,to sam i cekala.Pazljivo mi je prisao i poljubio.
Uzvratila sam mu.Ali da sam bila trezna ubila bih ga da ovo radi.
Prepustila sam se.

Ujutru

Polako se budim.Osecam necije ruke oko moga struka.Cim sa otvorila oci,setila sam se jucerasnjih scena.
Opet se dogodilo.Odmah ustajem ali bol u glavi me spreci.On je vec odavno budan.Nasmesi se.Dobio je sta je trazio."Dobro jutro..."-promrlja dok me je vracao u krevet.

You & I / Milos BikovicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin