Multimedia Carly.
Merhaba arkadaşlar hikayemin her kısmını dikkatli okumanızı ve yorumlarınızı eksik etmemenizi istiyorumm :) :)
"Hadi Kalk Less! " sesiyle uyandım , bu sıkıcı sesle. Harun abi yine sabahın köründe bizi uyandırmıştı. Yataktan esneyerek kalkmıştım bu hala uykumun olduğunu gösteriyordu ama Harun abi işte erkenden kaldırıyordu.
Ne kadar çok bundan rahatsız olsam da ona bişey demeye hakkım yoktu. Yunanistandan buraya kaçtığımda kimsem yoktu Harun abi beni toplama ailesine aldı ve beni diğerlerinden ayırmadı. Her neyse telefonumu masadan aldım ve saat'e baktım. Saat 5:30 mu? şaka mı bu? Normalde 9:30'da kalkıyorduk bu da neydi?!
Üstümü değiştirdim altıma kısa mini şort ve üstüme de bir omzumun açık olduğu bol pembe renkli bir tişört giydim saçlarımı dağınık topuz yaptım hafif makyajla tamamlayıp evde giydiğim terliklerimi giydim.
Dışarı çıktım ve Harun abi'ye "Neden bu kadar erken?" dedim şaşkın bir yüz ifadem vardı. Benim sözümün arkasından Ebru da aynısını dedi.
Harun Abi " Bugün yurt dışından 2 kişi gelicek tüm aile karşılamamız gerek!" dedi. Neden 2 kişi daha biz böyle iyiydik yaaa. Şimdi Ebruyla aynı odada sıkışacağız.
"Abi neden iki kişi daha?" dedim ve Harun abi dalga mı geçiyorsun edasıyla "bu ailede 2 kız 1 tanede teknoloji manyağı bir adam var. Ayrıca bir tek iş gören erkek benim" dedi haklıydı çünkü geçenlerde hırsızlık yaparken tek erkek olduğu için 2 kişi olmak zorunda kaldı :)
Ebruyla kahvaltıyı hazırlamaya başladık. Ben kahvaltılıkları ayarlarken o da getir götür işleri yaptı ve hızlıca hazırlamayı başardık
Tam bahçede ki sofraya oturduk, o ara iki kişi bahçeye giriş yaptı heralde bu söyledikleri onlardı. Biri ilk girdi Sarışın kahveregi gözlüydü. Saç stilini beğenmemisştim.
Arkasından biri daha giriş yaptı. Sarı saçları vardı, siyah gözlükleri, siyah ceketi, siyah pantolonu, saç stili fenaydı hani şu edward mıydı neydi o var ya aynı onun gibi saçları vardı. Bahçeye giriş yaptığı anda gözlüklerini çıkardı ve beyaz ince penyesinden sarkıttı.
HAVALI.
Sofranın başında Harun abi hemen onun yanında ben ve benim yanımda da Ebru oturuyordu. Bilgisayar kralımız Aras'da diğer başta oturuyordu. Harun abi hemen ayağa kalktı ve şu justin'e benzeyen adamın elini sıktı ve "Hoşgeldin Carly! İnşallah kuzenimi getirmeyi unutmamışsındır :d " dedi. Demek ki bunlarda yabancıydı.
Carly "Getirdim kuzenini sapasağlam :d" dedi. Ve Harun abi o HAVALI çocuğa yaklaştı "Hoşgeldin Kuzen. Hiçte değişmemişsin " dedi nedense ona karşı daha resmiydi. Onun kuzeniyse diğer arkadaşından daha samimi olmalıydı. Aman Her neyse !
"Ben değişmem. Sende benim gibi yaşa değişmessin. Odam nerde?" dedi Harun abinin kuzeni.
Harun abi "Less 2. katta ki en son oda" dedi ne yani ben mi götürücem? hoff.
"Tamam " dedim ve denilen odaya götürdüm. Ellerim titriyordu sanki her an bağıracak gibi, her an bişey yapacak gibi, soğuk, sessiz ve yanlızlıktan yana gibiydi.
"Al işte burası" dedim sesimi titretmeden söylemeyi başardım.
Odanın içine girdi ve kapıyı suratıma kapattı! Ne kadar da kabaca!
Aşağıya indim sohbet koyulaşmıştı benim bahçeye çıkmamla beraber Harun abi " İşte Less ,Ailemizin en genç üyesi yunanistandan geldi ve 1 senedir burada." dedi böylece tanıtmış oldu.
Konu şu havalı kuzendi.
----Konuşmalar---
Carly = Anne ve babasının ölümünden sonra 2 ay ortalıklarda gözükmedi. Sonradan bir ortaya çıktı. Kas'larını geliştirmiş. Saç ve tipinde de aynı değişiklikler. Şimdi eskisi kadar konuşmuyor kimseye değer vermiyor hatta sevmiyor. Aşık olmuyor.
Harun= Hm o yüzden böyleydi demek.
Carly= Daniel sert bir erkek. Şakaları flan sevmiyor.
Ebru= Ya sen Carly? Kaç yaşındasın?
Carly= 25
Less= Daniel?
Carly= 20. Eee benim oda neresi?
Harun=Ben sana göstereceğim. Merak etme rahat bir oda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
RomanceBu Hikaye ULAN İSTANBUL Dizisinden Etkilenip Yazılmış Bir Hikayedir. Harun ve ekip arkadaşlarından biri olan Less'in düşünceleri tarafından yazılmıştır. Hırsızlık maceralarıyla karışık Aşk hikayesini anlatmaktadır.