Daha çok katılım olması için her geçen gün çok daha fazla uğraşıyorum. Hatta 1 bölümü saatlerce yazıyorum yanlış karar vermekten kaçınıyorum. Sizde Desteğinizi Eksik Etmeyinn =))
Bu arada size vereceğim isim Şekeroskilerimm olucak evet değişik bunu ben keşfettim. Sizi Seviyorum Kendinize İyi Bakın =))
MULTİMEDİA CARLY VE LESS= MAFYA'NIN MEKANINA GİTTİKLERİNDE. ANLAŞMA YAPARKEN.
Disko'ya gelmiştik. Carly ile ilk olarak biz girdik. Harun Aras'la Disko'nun güvenlik kamerasına bağlantı yaptılar ve bizi izlemeye başladılar. Arkamızdan Daniel ve Ebru girmişti. Disko'da en sevdiğim şarkı çalıyordu ve biz bir kenara oturmuştuk Carly'le. O arada kulaklıklarımızdan ses geldi.
''LESS VE CARLY DANS ETMEYE BAŞLAYIN AMA PATRONUN GÖREBİLECEĞİ BİR YERDE.''
Akcent feat Lidia Buble & DDY Nunes - Kamelia
çalıyordu. Carly gerçekten güzel dans ediyordu. Bir ara kendimi ona bırakmıştım. İki eli de belimdeydi ve ben de kollarımı onun boynuna sarmıştım. Şarkıya güzel ayak uyduruyordum. Carly'le birbirimize o kadar yaklaşmıştık ki. aramızda 1 cm boşluk vardı. Ve deliler gibi dans ediyorduk sadece ona bakıyordum. O ara gözlerimi Ebruyla Daniel'ın oturduğu yere baktığımda Daniel bana bakıyordu. Ve halinden memnun değildi. Ebru ayağa kalkmış başka bir erkekle oynuyordu. Açıkcası sap gibi kalmıştı.
Hiç umrumda bile olmadı bu sabah o lafı etmeyecekti. Dün Aras'ın dediği gibi patrona gözlerimi çevirdim ve Carly'le dans ederken hep patrona baktım ve bazı dans hareketleri resmen ona yapmış gibiydim. Benden etkilenmiş olmalıydı ki ben Carly'e baktığımda o hala bakıyordu.
Carly = Patronun dikkatini sen çekiyorsun. Demek ki Ebru o kadar güzel biri değil.
Less= Ahh ne demessin.
O an kulaklıklardan ses geldi ''Carly patrona yakın olan bir koltuğa Less'i oturt ve yanından ayrıl. Daniel sende yanıma gel'' demişti. Kulaklık ortak olduğu için Ebruya veya Daniel'a dedikleri bize de geliyordu.
Carly beni istemese de koltuğa oturttu ve gitmek zorunda kaldı. Gitmeden öncede sanki veda ediyormuş gibi sarıldık ve elini salladı. Gerçekten de bu işte iyiydi başka türlü gittiği anlaşılamazdı. Belki de Daniel'a olan ilgim Carly'le beraber daha da azalıyordu. Bu iyi mi yoksa kötü mü bunu sonra öğreneceğim.
Tam içkimden bir yudum almıştım ki yanımda ki. Öküz gibi kasları olan adamı görmemle içkimi bıraktım. Adam bana patronu işaret etti ve gelmemi istedi. İtiraz etmeden gittim. Yanına oturdum ve gülümsedim içkime devam ediyordum.
Harun'un kulaklıktan gel demesiyle kalkıp gidecektim. Patronla konuşmaya başladık baya bi anlattı ben pek bişey anlatmadım. Sonra kulaklıktan ses geldi ''Daniel seni almaya gelicek'' dedi. Neden Daniel ? bana gıcık oluyor ve beni hiç önemsemeyen bir adamı niye gönderir ki? Aaa doğru ya kuzeni.
Daniel= Kalkıyoruz.
Less= Tamam geliyorum. Neyse sonra görüşmek üzere
Patron= nereye gidiyorsun daha çok erken
Daniel= İşimiz var.
Patron= oldu o zaman. Telefon numaranı verseydin?
Less= Olur.
Dedim ve bir numara salladım. Ayağa kalktım Daniel'ın yanına geldiğimde. Bir elini belime sardı ve sanki sevgilimmiş gibi. Normalde benden nefret ediyor ama diskoya gelince belime sarıyor elini flan. Diskodan çıktık arabaya doğru ilerliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
عاطفيةBu Hikaye ULAN İSTANBUL Dizisinden Etkilenip Yazılmış Bir Hikayedir. Harun ve ekip arkadaşlarından biri olan Less'in düşünceleri tarafından yazılmıştır. Hırsızlık maceralarıyla karışık Aşk hikayesini anlatmaktadır.