5 YIL SONRA. FİNAL.

38 2 0
                                    

BU BÖLÜM ÇOK GÜZEL OLUCAK =) 5 YIL SONRASI... 

Sabah kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Bugün pazar ve evdeyim. İşe gitme gibi bir derdim yok. Geçen 5 yıl içerisinde 2 sene boyunca Carly'la flört ettik. Bana unutamayacağım bir çok şey verdi. Onunla olan anılarımı yazmaya kalksam sabaha kadar bitiremem. Geçen her zamanımı daha da değerli kıldı benim için. 

En son Alexander'dan beni kurtarmıştı işte o zamandan sonra ona olan duygularım dışa vurmaya başladı ve ne kadar çok ''SEVGİLİYİZ'' demesekte ev halkı bunun farkındaydı. Daniel son zamanlarda ne kadar çok ağır abi ve ağır tavırları olsada duygularını dışa vurmaya başlamıştı ve ev halkı bundan rahatsızdı. Carly'da öyle. 

En sonunda Harun abi Daniel'ı Amerikaya geri gönderdi. Kuzen flan fark etmiyordu onun için. Takım da kim huzursuzluk çıkartırsa onu atıyordu, disiplinliydi ve Daniel'da hep ona karşı geldiği için dolmuştu ve bizim olayımıza da karışmasıyla beraber evden gönderilmesi bir oldu. Arada sıra da geliyordu. Tabii Misafir olarak, 

Bu arada Carly ''Bana unutmayacağım çok şey verdi'' derken aslında onların yarısı adam dövmesiydi. Carly Alexander olayından sonra bana soğuk davranıyordu. Ve ben bunu Alexander'dan dolayı başına açılan belalarla uğraşmak zorunda olduğu için böyle yapıyor sanıyordum. Aslında öyle değilmiş.

Önceleri sadece onun arkadaşı olduğum için bana gülümsüyor ve bana karşı olan davranışları yumuşaktı. Yumuşaktan anlatmak istediğim şevkatliydi. Ama şimdi onun sevgilisi olduğum için benle alınan kararlarda daha sert. Çünkü benim canımın yanmasını istemiyor ve bu tür kötülüklerden uzak tutmak için bana bazı konularda sert davranıyormuş. Bunu bana kavga ederken söylemişti. 

Çoğu kez beni kötülükten korumak isterken canımı yaktı. Mesela;

Bir gün beraber dışarı çıkıyorduk ve ben mini elbiseyle dışarı çıkacaktım. Beni kendi odama soktu ve bana kızdı. Aslında bu iyiydi insanların yanında kızmıyor sadece yanlızken kızıyordu. İşte o zamanlar bana böyle davranırken Nehir ve Harun evlenme kararı aldılar. Onların düğününde bana tulum giydirdi. Çok güzel bir elbise beğendim ve onu bana aldırtmadı Pislik. 

Bu düğünden sonra Harunla Nehir başka bir eve taşındılar ve orada yaşamlarını sürdürmeye başladılar. Çok mutlulardı. Bu düğün sonrası suratlarından belli oluyodu. 

Evde Carly-Aras-Ebru ve ben kaldık. Hırsız olarak  büyük bir iş yaptık. Elde ettiğimiz 400.000 Lirayla Nehir ve Harun'un düğün ve diğer tüm masraflarını karşıladık. Geriye kalan parayı Ebruyla Aras istemediler ve bize verdiler. Bizde bu parayla kendimize 2+1 bir ev aldık. Sonrasında bu sefer tekrar bir iş yapıcaktık bu sefer Carly ve Benim içindi. Nehir mızmızlandı ve Harunla beraber işe katılmadı. 

O zamanlar moralim çok bozuktu ve benim moralim bozulunca Carly daha çok sinirleniyordu. 4 kişi kalmıştık ve işe koyulduk. Ancak sadece 1 hafta içerisinde kurduğumuz tezgahtan 50.000 lira kazandık. Evimizin eşyalarını aldık ve hayalimde ki gibi bir ev oldu. Geriye kalan 5.000 lirayı da zorla Ebruyla Aras'a verdik. Onlarda kocaman evde ikisi kaldılar. 

Sonradan Daniel amerikadan döndü ve Harunla Nehirde onun dönüceğini duyunca hepsi eve geldiler. Aynı eskisi gibi bir ekip olmuştuk. Ama sadece bi günlüğüne. Ebru yemek hazırlamştı bende evi temizlemiştim. Geldiler ve sohbet muhabbet akşamı ettik. Harun son operasyona katılamadığı için kendini kötü hissettiğini söyledi ve bize 7.000 lira para verdi.

Aslında bu bir hediyeydi. Daniel'ında ne kadar içinden gelmese de bizim evlenme kararı aldığımızı duyunca tebrik etti ve hesabımıza 10.000 lira para yatırdı. Harun bir yemek firmasında çalışmaya başladı ve makamını yükselterek bir holding kurdu. Zaten çok başarılıydı şimdi daha da başarılı. Carly'ı yardımcısı olarak aldı ve ona iyi bir maaş verdi. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin