Açıklamayı sona bıraktım =) MULTİMEDİA LESS.
Evet sormuştum, neden bütün gün yoktu? Ayrıca bir iş varsa hepimiz beraber yapıyorduk ve bir daha ki iş 1 ay sonraydı. Şuan çaldığımız paralar 1 ay yeterdi bize. Evet gerekli olduğu kadar çalıyorduk. Ama neden yoktu?
Ben onu hergün yanımda görmeye o kadar alışmıştım ki, yardımıma koşmasına, ne kadar çok gülmek isteyip de gülememesine ve bunun gibi anlatılmayacak onca şeye.
Anlamsızca bana bakmaya devam ediyordu.
Less= Ne işin vardı?
Evet sorumu tekrar sormuştum ama cevap alamamıştım,
Carly= Önemli bişey değil.
dedi evet canım evet nenemde öyle diyordu,
Less= Bana doğruyu söyle!
oha Less naptın sen yavrum? Carly Daniel mı? Ona o şekilde davranamazsın! Aptal kız.
Carly= Less bana bir daha sakına bağırma.
dediğinde elleri yumruk halindeydi ve acaip şekilde korkmuştum, bana şevkatle bakan gözleri bu sefer sinirden yerinden çıkacak gibiydi. Salağım ben. Sana nasıl bağırabilirim? Bağıran ses tellerim kopsun.
Ben böyle içimden saçma sapan konuşurken yanımdan kalktı ve bahçeye gitti. Öyle mal gibi kalmıştım belki de gerçekten benim bilmem gerekmeyen bişeydi ve ben meraklı komşular misali salak salak soruyordum.
Yerimden kalktım ve bahçeye gittim.
Harun= Carly konuşalım mı?
dediğinde ortalıklarda sadece benim bilmediğim ama bütün ekibin bildiği bişey vardı. Evet eminim ve ben ortalıklarda 18-19 yaş grubunun alındığı bir gruba 10 yaşında girmeye çalışıyormuş gibi dönüyordum. Evet salağım! Koca bir salak !
Carly kafasını salladı ve bahçeden çıktılar.
Less= Burada noluyor?
derken Daniel'a bakıyordum, Evet bir cevap verecek elbet!
Daniel= Emin ol önemli bir konu değildir. Harun bu at yarışı oynar ve taktiklerini bana göstermemek için Carly'la hep başka bir ortamda konuşur.
derken gülümsemişti. Evet daniel harbi konunun ortasına tezeği fırlattın. Hiçte inandırıcı değill!
Less= Oh no daniel! Yalanını yemedim malesefff.
derken umursamaz bir şekilde ona bakmıştım. Sonradan daha çok pot kırmamak için Aras'la konuşmaya başladılar.
Nehir= Kızlar size bir kahve yapayım da dedikodu kazanı kaynasın
dedi. Evet belki de Nehir'e soğuk davranıyordum hatta biraz odunluğa kaçmıştı ama napıyım? Harun yüzünden ağlamış hatta 2 erkeğin saldırısına uğruyordum.
Less= İyi olur hem biraz kendime gelmiş olurum
dedim, Evet Less biraz daha saçmala! Kendine geldin bir de insanlara hesap soruyorsun. Ama lafa gelince kendime geleyim. Tövbe yarabbim
Nehir önden ben arkasından ve benim arkamdan da Ebru geldi. Konuşacak çok konu ve sokulacak çok laf vardı evet işime gelebilirdi!
Nehir kahveyi yaparken telefonumdan twitter hesabıma girdim ve '' Say Something'' yazdım ve twit'imi attım. Whats app durumuma da '' Öğrenciyim Durumum Yok -_- '' yazdım evet bunalıma girmiş hayattan soğumuş kız kurusu tipindeydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
RomantizmBu Hikaye ULAN İSTANBUL Dizisinden Etkilenip Yazılmış Bir Hikayedir. Harun ve ekip arkadaşlarından biri olan Less'in düşünceleri tarafından yazılmıştır. Hırsızlık maceralarıyla karışık Aşk hikayesini anlatmaktadır.