Sadece Eğlenmek İstiyorum.

59 7 3
                                    

MERHABA ŞEKEROSKİLERİMM =))  BU BÖLÜM ÇOK FENA OLUCAK =) ÖZELLİKLE DE CARLY VE LESS İÇİN.  İYİ OKUMALARR =))

LESS= Şu tabloyu hızlıca alıp adama istediği parayı verseniz artık? Biz anlaşmayı yaptık hatta parayı da aldık. Bekleyecek zaman yok. 

DANİEL= Tamam yarım saate iş biter.

Dıt Dıt Dıt...

Carly'nin arabasıyla eve doğru ilerliyorduk. Bir eli saçlarında bir eli direksyondaydı. 

Carly= Neden Daniel'la konuşurken bu kadar heyecanlanıyorsun.

Less= Yoo. Heyecanlanmıyorum.

Carly= Heyecanlanıyorsun. Çünkü onu seviyorsun. Öyle değil mi? Yanlış düşünmüyorum?

Less= Herkes niye aynı şeyi düşünür ki ! Daniel'ı sevmiyorum. O benim arkadaşım ! 

Carly= Niye onun bir cümlesiyle sofradan kalkıp ağlıyorsun ! 

Less= Onla daha hiç konuşmadığımız halde benden nefret ediyor. İnsanların benden nefret etmesini istemiyorum. Hele ki sizin. Çünkü tek ailem sizsiniz! 

Carly= Gerçekten böyle düşünüyorsan ! Sorun yok. 

Less= Yavaşlar mısın biraz ? Sinirlendikçe daha da hızlı sürüyorsun. Kontrolu kaybetmenden korkuyorum. 

Carly= Sakinim ben. Kontrolu flan kaybetmem. 

Dediğinde evin önüne gelmiştik bile. Niye böyle bir gerginlik olmuştu beni önemsiyor muydu? Anlamış değilim. 

Eve girdiğimizde Harun'un sevgilisi çoktan gelmişti. 

Harun= Hoşgeldiniz. Sonunda beklediğimiz misafirimiz geldi. Nehir.

Less= Senin Beklediğin Misafir.

Harun= Eee tabloyu ne kadara anlaştınız?

Carly= 75.000 

Harun= İyiymiş.  Ben 10-15 bin'e anlaşır gelirsiniz sanmıştım. Bu arada Less sana bi posta geldi.

Less= Eğer anlaşmayı Carly yapıyorsa o fiyata sadece çerçevesini satabilirsin. Posta mı? Kimden gelmiş olabilir?

Carly= Bilmiyorum.

Posta merdivenin yanında ki çekmecedeydi buldum ve postayı açtım ve kağıtta yazanları herkesin duyabileceği bir şekilde okumaya başladım. 

''Merhaba Less. Seni bulamayacağımı sanmıştın. Ama buldum işte, Beni biliyorsun bulamayacağım şey yoktur. Ve ne istersem o olur. Seni buldum ve seni istiyorum. Ne kadar kısa sürede bulduysam o kadar kısa zaman da da benim olucaksın. Kendine iyi bak. Hatta Carly sana baksın. Ne de olsa her dakika yanında. Yakında benim olucaksın buna hazırlan!

-Alexander'' 

Elim ayağım tutmaz hale gelmişti tam da yanımda Carly vardı. Düşecek gibi olduğum anda beni  tuttu ve merdivenin yanına oturttu. Öylece kalmıştım. Ne ağlayabiliyor ne de gülebiliyordum. 

Peşimde bir sapık vardı, Kocaman Türkiyede beni bulmuş hatta evime mektup göndermişti. Sadece bana değil çevremde ki insanlara da zarar verebilirdi. Ve bu bana daha çok zarar verirdi. 

Yutkunmaya çalıştım ama sanki içime öküz oturmuştu. Carly tam yanımda tepkisiz kalmıştı, beni koruyacak mıydı? yoksa korkup bir kenardan izleyecek miydi? 

Less= Ne yapacağım ben Carly?

dediğimde gözlerimden yaşlar dökülmeye başlamıştı. Şoka girmiştim ki ilk öğrendiğimde tepki verememiştim. 

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin