Jag stanna upp av rädsla då jag hörde en av killarna säga " Ge mig pengarna! annars skuter jag! ".
Jag klädde på mig och gick ut ur omklädnings rummet utan kläderna jag skulle köpa. Man såg Kajsa vara gömd under ett bord oh såg rädd ut.
Jag kikade och såg att en av killarna/männen i gänget hade en pistol riktad mot kassörskan som snabbt och ivrigt tog ut pengarna ur kassan.
Jag drog mig snabbt fram bakom dems rygg och tog ut en extra pistol. " Lämna henne ifred! " skrek jag.
Dem vände sig om förutom en och den personen hade såklart pistolen riktad mot kassörskan.
" Låt henne va annars skjuter jag! " skrek jag med ansiktet rött och tårar rinnandes från ögonen.
Kajsa såg på helt förvånad med handen för sin mun. Plöstligt sprang hon fram och sparka en av männen med sin hårda och långa klack mitt i magen.
Mannen som blev sparkad föll ner på golvet med rött ansikte och tunga andetag med nästan ingen luft.
Jag blev förvånad av det hon gjorde. Vem visste att Kajsa var så stark?!. " På han! " skrek jag och peka på en annan man med blont hår och stora muskler.
Kajsa sprang mot mannen och hoppa på hans rygg och drog hennes långa vassa naglar genom hans ansikte till axlar.
Mannen föll ner av smärta på golvet med blödande ansikte. Kajsa klev av hans rygg och drog bort blodet från naglarna.
Hon titta på en av mänen med arg blick då han blev rädd och ramla ner på golvet med mening som tecken på att han gav upp.
Snabbt flina hon och gick mot mannen som la sig på golvet med mening och sen tröck hon klack skon hårt mot hans rygg. Han stöna av smärta med klacken tryckandes mot ryggen då han sen svimma.
Den sista mannen tog sin pistol och track den mot kassörskans huvud.
I sån panik som jag har hela tiden så tog jag pistolen och sköt han..
------------------------
Haha ja jag vet att ingen kommer komentera men ändå snälla. :P
ВЫ ЧИТАЕТЕ
First Kiss
Любовные романыSarah har ett annorlunda liv. Hon bor med sina såfictikerade föräldrar Gustav och Kristina. Men dagen då Adam den nya och (Populära) killen kommer till stan och börjar i hennes skola så vänder det hennes liv totalt. Hon kommer möta hinder av en tje...