~ Drömmen ~
" Adam , Jonte och Simon.. Jag älskar inte någon av er " säger jag och tittar upp på dem som står med sina ögon uppspärrade.
" Varför? " säger dem i kör och går närmare mig. " Ni är inte min typ " säger jag och går iväg för den gråa fina grusvägen. " Vänta! " hör jag en röst skrika efter mig. När jag vänder mig om så ser jag Adam.
" Vart är Jonte och Simon? " säger jag lite halv stressat. " Vem Simon? och vem Jonte? " säger han och höjer ena ögonbrynet medans han flinar elakt. Jag stirrar runt i området med bara en 3 meter bred grusväg och runtom bara gult torrtgräs.
Sen stanna min syn på ett hörn där jag såg Jonte och Simon sönderslagna mot marken utan hjälp. " Vad gör du! " skrek jag med en gråtklump i halsen.
" Du är min " säger han och tar händerna på min midja.
" Sluta.. " säger jag tyst och försöker dra bort hans händer som leker runt min midja. " Om jag skulle kunna " säger han och drar mig mot honom.
" Sluta! " säger jag högre. Han trycker mig mot honom ännu hårdare och det smärtar i brösten.
" Jag kan inte.. " säger han och trycker mig hårdare mot honom.
Hans händer leker sig upp från midjan till kanten av magen sen räcker det. " Sluta!! " skriker jag ihjäl mig och puttar honom bakåt så han far med en smäll i ryggen mot den hårda grusvägen.
Ingenting händer. Allting blir bara svart. Ögonen öppnas och ett plingande ljud hörs.
Jag vaknar upp lättad över att det bara var en dröm. Jag tar upp mobilen och ser att det ringer.
// Hemligt nummer // står det bara. Jag blir bara rädd men svarar ändå.
" Hallå? , vem är det? " säger jag i luren och väntar på svar.
" Lämna Adam ifred " hör jag.
Såklart känner jag igen rösten och säger " Kajsa? " säger jag högre och fundersamt. Jag var inte en aning rädd mot den fjortisen. " Ja det är jag vem fan tror du?! " säger hon en aning smått argt. " Eghhm.. Inget?" Säger jag trött och gäspar.
" En aning trött bondflickan? " säger hon och fnissar. " Men vad vill du fjortisen? " säger jag som tecken på att jag vill somna om nu.
" Nejdå inget men titta på klockan gärna " säger hon och skrattar högt.
Jag tittar upp på väggen där jag ser på klockan. Den står ( 10:34 )!!!!
" Fyfan! " skriker jag högt. Det ekar i huvudet. Ingen är nog hemma.
Det hörs knackningar på fönstret och jag vänder mig om och ser Adam. Jag viftade på handen som tecken på att han sa sticka iväg men nej. Efter ett tags väntande så öppnade jag fönstret så han kunnde hoppa in i mitt fina och rena rum med hans fula och smutsiga 3åriga gammla gråa Converse.
" Ta av dig skorna. " säger jag surt och tittar ner på skorna.
" Sorry " säger han och tar av sig skorna då jag märker svarta fläckar på golvet. Jag titta häpet på golvet men avbröts då hans tunga kropp möter min halvnakna kropp som nu ligger i sängen med 78? Kg Adam på mig. ( Nejmen idk vad han ska väga eller vad en kille vanligtvis väger ) Han kysser mig. Och jag ryser till av tanken på att Adam har min kropp i sina händer.
Han kysser mig ner för min hals till nacken , till axlarna sen nära bröstet. Jag känner rädsla i mig. Jag vågar inte säga nej eller ja.
Jag kan gilla tanke av att jag är Adams och att jag inte är det.
Hans händer kryper sig under mig (Till min rygg) och jag känner hur dem söker sig till b:hns spänne.
Snabbt får han upp den och nu är jag snart hans..
~~~~~~~~~~~~~~~
Okej hoppas ni/du gillade detta kapitlet och snälla rösta och kommentera något litet sött så blir jag glad!.
Vi syns i nästa Kapitel..
BYEBYEE💙❤️
YOU ARE READING
First Kiss
RomanceSarah har ett annorlunda liv. Hon bor med sina såfictikerade föräldrar Gustav och Kristina. Men dagen då Adam den nya och (Populära) killen kommer till stan och börjar i hennes skola så vänder det hennes liv totalt. Hon kommer möta hinder av en tje...