Kapitel 19

353 8 0
                                    

Jag satte mig i soffan och satte glassen på bordet medans jag fixa till en liten myshörna med kuddar och lite filtar. Jag satte mig ner och värmde mig i denna sommar kylan. Jag tog min glass och åt ur den medans jag såg på min favvo serie. Jag hörde att det knackades på dörren. " Hoppas det ej är Simon igen " viska jag gör mig själv medans jag höll tummarna. Jag öppna dörren och såg mamma stå där. " Åå! hej gumman! " sa hon och böjde sig fram för att pussa mig på kinden. " Jag är inte liten längre mamma " mumla jag.

" Men du var ju så söt då! " sa hon och steg in. Mamma luktar gott , det är inte så att hon andvänder parfym men hon har sin lilla mamma lukt.

Haha jag menar det.. " Så hur har du haft det idag? , vad har hänt? " tjatade hon på och krama om mig. "Bra!" Sa jag och nickade. Jag ljög. Hela dagen har varit brutal.

Och ja jag menar det. Hon nickade glatt och gick mot hennes och pappas rum. Jag andades ut och gick till upp till mitt rum och vill bara sova nu!. Jag bytte om till min pyamas sen gick jag mot sängen.

Snabbt så la jag mig ner och somna djupt.

~~~~~~~~~~~~~

Ja jag vet nu var det världshistoriens kortaste kapitel men har ni ideer sp skriv SNÄLLA dem i komentarerna❤️

BYEBYEE💙💙

First KissWhere stories live. Discover now