Jag tittar på han med stora ögon.. "Vad gör du?!" sa jag och backa ett steg. Min rygg hölls sig trygg mot dörren där jag vill att den ska vara.
" Jag vill ha en snack med dig " sa Simon och titta på mig. Jag titta på han konstigt. " Du kunde ringt. Eller iallafall komma med kläder på dig? " sa jag och la händerna i kors under brösten. " Du får inte va ihop med Adam eller Jonte " säger han och sätter sig upp.
" Sluta lägga dig i mitt privat liv! " Sa jag och gjorde handrörelser. " Men jag bryr mig om dig! " skrek Simon stressat. " Gå! " sa jag och gick fram till honom. " Okej.. " sa Simon sen och klädde på sig.
Han satte sig på min säng kant med armbågarna lutade mot knäna och ansiktet i händerna. " Gå! " skrek jag och peka mot dörren.
Han gick upp med steg mot dörren och tår ögd. Jag fatta inte det...
Jag sprang helt plötsligt mot hallen där han var och skulle öppna dörren då jag snabbt sprang och höll om han. Simon besvarade kramen och höll mig hårt.
Jag titta upp mot hans glansiga ögon och gav honom en plötslig kyss. Han besvarade sen och vi höll om varandra och sen hånglade.
Medans så gick vi mot vardags rummet och la oss i soffan. Jag släppte honom. " Vad är fel? " sa han och titta oroligt på mig. " Allt " sa jag och titta ner. Han smekte min kind och kysste mig. Jag avbröt kyssen snabbt.. " Jag vill inte " sa jag och titta på honom missnöjt. " Du vill inte pågrund av mig.. " sa han. Jag nickade sakta och tittade på honom.
" Du mobbade mig förut.." sa jag och skämmdes. " Ja jag vet " sa han och la ansiktet i händerna. " Ut " sa jag hest. Min röst är hes pågrund av att jag fått lov att skrika en del idag. Om man tänker på snatteriet så sköt jag en person. Och det ska vara min , Kajsas och polisens lilla hemlighet..
Han gick upp från soffan och tog på sig skorna plus en skinn jacka.
- 1 timme senare -
Jag gick upp till mitt rum och bytte till Mjukis byxor och en munk tröja.
Jag tog en Ben & Jerrys glass och gick ner mot Vardags rummet.
~~~~~~~~~~
Sorry för dålig uppdatering men har börjat skolan och måste koncentrera mig på det.
PS : Här fick ni ett litet kort Medelande.💗😋
YOU ARE READING
First Kiss
RomanceSarah har ett annorlunda liv. Hon bor med sina såfictikerade föräldrar Gustav och Kristina. Men dagen då Adam den nya och (Populära) killen kommer till stan och börjar i hennes skola så vänder det hennes liv totalt. Hon kommer möta hinder av en tje...