EYLÜL ERDEM (ÖYKÜ KARAYEL)
Serseri, asi ruhlu ,inatçı bir genç. Annesi ile daha küçükken intihar etmiştir babası yüzünden. Babası ve üvey annesinden nefret ediyor. Okuldan atildiği için babasıda onu babaannesine bırakıp gitmiştir.ESMA SANCAK (BURCU TÜRÜNZ)
Sıcakkanlı sevecen neşeli dost canlısı bir kızdır. Babası ile arası iyi olduğu söylemez. Esmanın babası Haluk hep oğlu Mehmet'i sevmiş ve onu desteklemiştir. Ama annesi ve abisi ile arası çok iyidir. Mehmet kardeşi için gerekirse dünyayı yakar. En yakın arkadaşı İpektırMEHMET SANCAK (ERDEM KAYNARCA)
26 yaşinda başarılı bir polistır. Kardeşi Esmayı çok seviyor. Her kınuda her ne kadar ciddi olsa da kardeşinin yanında bambaşka biri oluyor.BAHAR TUNÇ(EGE KÖKENLİ)
18 yaşında çok güzel bir genç kız. Annesinden nefret ediyor çünkü Bahar daha küçükken annesi Baharı bırakıp zengin biriyle evlenmiştir. Evlendiği kişinın bir oğlu vardır. Bahari babası Sinan büyütmüştur ancak Bahar 15 yaşinda iken babası başindaki tümör yüzünden ölmüştür. HEARTBEAT hastamesindeki kendi hissesini Bahara miras bırakmıştır.ALİ ASAF DENİZOĞLU (GÖKHAN ALKAN)
28 yaşinda çok başarılı bir doktor. Ancak şu an öğretmenlik yapmaktadır. Babası Selim ile arası çok iyidir. Annesini çok özlüyordur çünkü annesini yıllar önce kaybetmiştır. Rüya adında kardeşi vardır. En yakın arkadaşı Oğuzdur.RÜYA DENİZOĞLU (HANDE ERÇEL)
18 yaşında liseli genç. Çok tatlı sıcakkanlı sevecen neşeli ali veriş delisi bir kızdır. Abisi ile çok iyi anlaşıyor ve abisi ile Marmariste yaşıyor.ALP SÜNGÜR(SELAHATTİN PAŞALI)
20 yaşındadır. Tıp okumaktadır. Annesi ve kardeşi İpek ile yaşıyor. Babası daha küçükken ölmüştür. Kardeşime hem abi hem Baba olmuştur. Kardeşini çok seviyor.İPEK SÜNGÜR (MERVE ÇAĞİRAN)
18 yaşında güzel bir genç. Abisi ve annesi ile yaşıyor. Abisi çok seviyor. Büyüdüğünde abisi gibi doktor olmak istiyor.OĞUZ DAĞÇAKRAK (ALİ BURAK CEYLAN)
27 yaşında çok yakışıklı bir cerrahtır. Aliyı yalnız bırakmamak için o da doktorluğu bırakıp Ali ile öğretmenlik yapıyordur. En yakım arkadaşı Ali. Biraz çapkındır.RÜZGAR GÖKTÜRK (TOLGA SARITAŞ)
20 yaşında Alp ile aynı üniversitede okuyor. En yakın arkadaşı Alp. İlerde genel cerrah olmak istiyor. Annesi ve babasını küçükken kaybetmiştir. Anne babası öldükten sonra onu amcası büyütmuştur.Evet birtanelerim yeni hikayeye başlıyorum❣. Uzın süredir Watpadde hikaye yazmıyordum. Hikaye yazmayı seviyorum çünkü bisey bana kendi dertlerimi unutturuyor ve kendimi daha iyi hissetmemi sağlıyor. Umarım bu hikayemde hoşunuza gider. Bu arada ben MAVİ MUCİZE EN GÜZEL ŞEY AŞKI SERSERİ AŞIKLAR hikayelerinin yazarıyım. Kendi telefonum kırıldı ve Watpad hesaba giremiyorım. Telefonumın ekranı hala kırık. Elimdeki telefon ise yedek telefon. Bu telefondankendi hesaba giriş yapmayı bilmiyorum o yüzden bende yeni hesap açtım. Ama en kısa zamanda kendi hesaba giriş yapıp size SERSERİ AŞIKLARın yeni bölümü yazarım. Sizi çok beklettım farkındayım ama elimde değil mesele yazık ki.. Özür dilerim sizden bu durum için.
Keyifli okumalar. Sizi seviyorum 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI AŞK
RomanceEylül Esma ve Bahar... Hepsi birbirinden güzel... Hepsinin birbirinden farklı acı geçmişi var... Hepsi geçmişte fazla acı çektiler ama pes etmediler Acı geçmişleri unutup mutlu geleceklerini kurabilicekler mi? Hiç bir şey göründüğü gibi değil ya...