Reggel végre nem a vekker hangjára keltem, hanem arra, hogy a barátnőm rajtam ugrál. Mondhatom csodás.
-Szálljá má le rólam te ütődött eltöröd a csontjaimat.
-Jó van na, csak vártam, hogy végre felkelj
-Most már fenn vagyok.
-Akkor öltözz mert megyünk koncertezni
-Ajj oké.-Felkeltem a pihe puha ágyikómból és felkaptam magamra az összeállításom, ami póló, macis zsebes kapucnis pulcsi, farmer, magasított sarkú sportcipő és a BFF-es sapim. Liza is felvett egy ugyan ilyen szerelést azzal a különbséggel, hogy neki minden M&M-es volt és melegítő nacit vett fel. Míg én vegyes érzelmekkel indultam el, Lizu boldogan . Amikor odaértünk felmutattuk a VIP jegyeket és már benn is voltunk. Beálltunk az első sorba és vártunk kb 5 percet. Ahogy ez letelt a fiúk már a színpadon is voltak. Tényleg ők azok és nagyon sokat változtak. Nem gondoltam volna, hogy újra látom őt. Mert hát van egy olyan dolog amiről senki nem tud. Ránéztem és ő pont a szemembe nézett.
-Nekem ez a lány nagyon ismerős. Gondolkodj Tinus, gondolkodj. Á fogalmam sincs.-Itt elszomorodtam.
- De szívesen megismerném. Jó lenne, ha ő is odajönne fotózásnál.-Erre csak bólintottam. Remélem sikerülni fog amit most csinálni akarok. Nagyon erősen koncentráltam és mélyen a szemébe néztem.
-Tényleg nem ismersz meg?-Látszódott a meglepettség az arcán így tudtam sikerült. Nem válaszolt ezért elnéztem had gondolkodjon, én is ezt tettem. Az elmélkedésből Tinus hangja ébresztett fel.
-És most átadom drága tesókámnak a szót hadd válasszon ő.- Itt Marcus megforgatta a szemeit. Ó jaj a First Kiss igen hallottam róla mivel Liza állandóan azon nyavalygott, hogy ő is First Kiss girl akar lenni.
-Legyél mondjuk....te.-Mutatott rá Mac a barátnőmre, aki már szaladt is.
-Rendes volt tőled.-Küldtem neki.
-Tudom de attól még megőrjítesz te lány.- Erre csak felnevettem.
-A fotózások után szeretnék veled kettesbe beszélni.-Gondolta.
-Oké.- Mondtam. Az egész dalt úgy énekelte, hogy közben a szemembe nézett így elkaptam egy két gondolatát.
-Olyan szép ez a lány. Nem éppen átlagos az biztos és ez tetszik.-Ezekre csak megforgattam a szemem. Amikor vége lett a számnak Lizu lejött a színpadról és mivel ez volt az utolsó is egyben, oda mentünk ahol a fiúkkal lehet fotózkodni. Csak két órát vártunk, hogy vége legyen mivel direkt utolsók voltunk.
-Miért nem lehettünk elsők?-Nyafogott Liza.
-Mondtam már el kell intéznem valamit. Na már csak ketten vannak előttünk. -Azt is gyorsan lezavarták a fiúk. Mi jöttünk. Gyorsan csináltunk képet aztán Tinus mondta, hogy menjünk be az öltözőjükbe mivel ilyenkor senki nincs ott és Marcus jól elbeszélgetett Lizával.
-Miről akartál beszélni velem?- Kérdeztem.
-Hááát..őőő arról, hogy nagyon ismerős vagy de nem tudom, hogy honnan, miért nem jöttél oda amikor a legjobb barátnőd és a nővéred odajöttek hozzánk, és miért turkálsz a fejembe...csak arról, hogy mizu?
-Fú fárasztó vagy Martinus Gunnarsen, mondták már? Először is azért tartasz ismerősnek mert ismersz, másodszor azért nem mentem oda hozzátok, mert utáltalak benneteket, harmadszor azért mert így születtem.
-De.. te.. nem is kérdeztem semmit.
-Nem tényleg nem kérdeztél semmit magadban beszéltél.
-Ezt most nem értem.
-Ha a szemedbe nézek vagy bárkiéba látom és hallom a gondolatait.
-Hát ez nagyon fura.
-Igen ezért vagyok antiszociális. És amit a színpadon hallottál a fejedbe az én voltam.-Mutattam a homlokára aztán magamra.
-Azt meg hogy?
-Mondom, így születtem.
-Szóval azt is hallottad amit a színpadon gondoltam?
-Szerinted minek forgattam a szemeimet?
-Akkor ezt egy igennek veszem. Egyébként még mindig nem tudom honnan ismerlek.
-Egy kicsit keresgélj a három évvel ezelőtti emlékeidben.
-Görögország, fura lány, Viki, hotel, három hetes nyaralás, csók. VIKIIIIIII?????
-Örülök hogy tudod a nevem egyébként az utolsót nyugodtan kihagyhattad volna.-Lehet hogy megjelent egy kis pír az arcomon?
-Csak nem zavarba hoztam a Nagy Szabó Viktóriát?-Jelent meg az arcán a tipikus öntelt mosolya.
-Dehogy is engem nem lehet zavarba hozni.
-Tényleg? És ha most megcsókolnálak akkor se lennél zavarba?
-Nem nem. Ilyen meg se forduljon a fejedbe.-Tiltakoztam közben hátráltam ő meg egyre közelebb jött.
-Eszem ágába sincs kiverni a fejemből talán kicsit másabb lesz mint három évvel ezelőtt.-Gondolta azzal megcsókolt. Egy kicsit haboztam aztán vissza csókoltam. Csak akkor beugrott mi volt három évvel ezelőtt és eltoltam magamtól.
-Martinus én,... haragszom rád.
-Mi...mi....miért?
-Kutass egy kicsit az emlékeidben.
-Kapcsolat tartás, ígéret Vikinek, az első dal. Basszus.
-Basszusozhatsz is. Megígértétek, hogy tartani fogjuk a kapcsolatot. Aha persze. A nagy ló szart. A fejetekbe szállt a hírnév és elfeledkeztél rólam hipp hopp. Mit is mondtál akkor. "Soha nem foglak elfelejteni Viki" és megcsókoltál. Na jó az enyhe túlzás, adtál a számra egy puszit maradjunk ennyiben. De akkor is először éreztem valami varázslatosat. De te tönkre tetted. Nem is értem most miért vagyok itt és miért tettem ezt.-Mondtam majd a könnyeimet nyelve kifutottam az öltözőből és Lizu keresésére indultam. Meg is találtam Marcus társaságába és éppen csókolóztak. Remek.
-Viki várj meg, had magyarázzam meg!
-Nem érdekel a magyarázatod! Hagy békén! Mit gondoltál? Hogy majd jössz te a nagy popsztár, megcsókolsz és majd minden meg lesz bocsájtva. Hát nagyon rosszul gondoltad.-Erre Marcusék felkapták a fejüket
-Baj van?- Csak bólintottam. Mondott valamit Marcusnak majd hozzám sietett, hogy haza induljunk. Még vissza néztem Tinusra.
-Ezt nagyon elszúrtam.
-Igen, már megint elszúrtad Martinus Gunnarsen.-Mondtam majd vissza se nézve elmentünk. Soha többé nem akarom látni Martinus Gunnarsent.
------------------------------------------
Izzik a levegő gyerekek izzik. Vajon mi fog történni ezután Vikiékkel? 😉
ESTÁS LEYENDO
Rádtaláltam (M&M ff ❤❤) [Befejezve]
FanficEgy lány. Egy híres fiú. Egy érzés. Ami lehet először félre érthető. És egy találkozás amivel minden megváltozik.