Sjette

252 6 13
                                    

1 hónappal később:
Reggel arra ébredtem, hogy valaki a hajammal játszik. Arcon vágtam az illetőt majd, amilyen gyorsan csak tudtam kikeltem az ágyból és felvettem a földről a fa testápolót(fa baseball ütő), hogy majd azzal leütöm. Amikor visszafordultam egy arcát fogó Tinust láttam meg.
-Úr isten mi történt az arcoddal?
-Pont te kérdezed ezt? Most vágtál arcon, de piszkosul.
-Jaaa, hogy aki a hajamat piszkálta az te voltál? Tudnod kell valamit. A hajam TABU! De amúgy is ezt már megtanulhattad volna egy hónap alatt. És amúgy is, hogy jutottál be?
-A drága nővéred engedett be minket.
-Marcus is itt van?
-Igen miért?
-De jó! Marcus gyere fel beszélgetni.
-És én???
-Te? Mit számítasz?
-Jaaa bocsi hogy zavarlak.
-Ajj Tinus tudod, hogy nem zavarsz csak ugratlak.-Mondtam majd oda mentem hozzá hogy adjak az arcára egy puszit, de ő elfordította a fejét így csók lett belőle.
-Viszont menjünk le enni mer én ma még nem ettem, azt menjünk suliba.
-Támogatom a kajás ötletet.-Azzal a lendülettel kimentem az ajtón le a konyhába ahol Verus és Marcus beszélgettek.
-Mizu?-Kérdeztem és leültem egy nagy tál müzlivel a kezemben az asztalhoz.
-Semmi csak beszélgettünk. Levi jön ma suliba? Mert már itt szokott lenni.
-Nem, megfázott.
-Szegény, majd délután átmegyek hozzá.
-És ti fiúk, mit csináltok ma?
-Mondtam húzunk a suliba.-Mivel egy hónapig csak otthon tespedtek és tanultak.
-De melyikbe?
-Szerinted?
-Ú de jó, oszi társak leszünk?
-Hogyne! Viccelsz bolondozol? Úgy kellett kikönyörögnünk a diritől, hogy a ti osztályotokba járhassunk ugye Marcus.
-Ja ja.-Bólogatott az említett iker.
-Na jó elmegyek felöltözni aztán mehetünk.-Útközben felvettük Lizut is. Persze Marcus egy csókkal köszöntötte.
-Szerinted a Licus vagy Marza illik jobban hozzájuk?-Súgtam Verusnak
-Hmm szerintem a Licus a nyerő.
-Szerintem is. Tinus?
-Hmmm?
-Licus vagy Marza?-Kérdeztük egyszerre Verával
-Licus! Egyértelmű.
-Na látod mondom, hogy egyezik a véleményünk.
A mai nap se volt semmi csak Tinus késett harmadik óráról aztán nagyon csendes volt. Otthon rá is kérdeztem az okára mivel Verus nem volt otthon a bátyám is Silyéval volt így Tinus feljött hozzám tanulni.
-Tinus nagyon csendes voltál ma. Van valami baj?
-Nem semmi.-Mondta úgy, hogy nem nézett a szemembe.
-Martinus Gunnarsen nézz a szemembe.
-Nincs semmi.-Mondta a szemembe nézve-Csak ne gondolj Larára valami másra. A tanulásra.
-Tinus!
-Igen?
-Magyarázott kérek. És úgy, hogy a szemembe nézel.-Emelem fel a hangom mire rám emelte azokat a gyönyörű barna szemeit.
-Mi mi miről? Basszus most, hogy mondom el ezt neki. Nem akarom belekeverni. Tinus találj ki valamit. Meg van! Lara csak egy osztálytársam a norvég suliban.-Már éppen nyitotta volna a száját szólásra de megelőztem.
-Az igazat!
-Ajj, még nem akartam elmondani!
-Akkor mégis mikor?
-Nem tudom, de nem most. Bocs Viki, ez nekem így nem megy.-mondta majd kiviharzott a szobából és a házból is. Ennyit arról, hogy elénekli nekem a First Kisst, meg arról is, hogy szeret. A bánatomat szeret. Csak ő is ki akar használni. Mint a többi. Igen hazudtam neki, nem azért vagyok antiszoci mert különös képességem van. Hanem azért mert általánosban hárman is kihasználtak. Ezt csak Lizu, Vera és Levi tudja. És most végre úgy éreztem nem akarnak kihasználni. Erre mégis. Á nem is értem hogy dőlhettem már megint be neki. Hogy lehetek ennyire naiv. Közben utat engedtem a könnyeimnek is.
-ROHADJ MEG MARTINUS GUNNARSEN!-Üvöltöttem. Nem sokkal később Vera sietett hozzám.
-Cssss sírd ki magad nyugodtan, ha majd megnyugodtál elmeséled mi történt?-Erre csak bólintottam.
-Itt volt. Valami baja volt. Rákérdeztem, hogy micsoda erre valami Laráról kezdett hablatyolni magában. Majd amikor megkértem, hogy mondja el az igazat, azt mondta, hogy nem most akarta ezt elmondani és, hogy ez így nem fog menni majd itt hagyott. Ő is csak ki akart használni mint a többi.-Szipogtam majd megint előtört belőlem a zokogás.
-Na jó most rögtön skypolunk Lizuval és Levivel.-mondta majd a laptopomat a kezébe véve csoportos videóhívás indított a BFF-eimmel
-Sziasztok-Köszönt.
-Hali.
-Szia szívem. Baj van, hogy nem Viki ütődött fejét látjuk?-Erre én is odaültem Vera mellé.
-Hali.
-Jesszusom Viki mi történt?-Kérdezte Lizu aggódóan. Itt elmondtam nekik.
-Biztos beverem a képét a gyereknek.-Mondta Levi.
-Ne, hagyd! Nem ő a hibás, hanem én mert bedőltem neki.
-Ne okold magad.-Simított végig a karomon Verus.
-Szia..sztok mizu?-Jött be az ajtón a bátyánk Siljével az oldalán. Nekik is elmesélem.
-Na jó! Most betelt a pohár!-mondta Silje-Én most szépen hazamegyek és jól leordítom a fejét.
-Silje várj!-Kiáltottam utána de ő is elviharzott.
-Az ilyen elviharzások valamilyen Gunnarsen szokás?-Kérdeztem mire mindenki elnevette magát.

Tinus szsz:
-Még is mit kellett volna mondanom neki?-Kérdeztem kétségbeesve.
-Mondjuk azt, hogy Ő Lara Cooper az exed? És, hogy ő még mindig téged akar, de te nem szereted már, mert megcsalt? Ja és, hogy mivel elutasítottad megfenyegetett.
-Most mit fog hinni rólam?
-Azt, hogy ki akartad használni!
-De miért hinné azt?
-Mert...-Marcus nem tudta befejezni a mondatát mert Silje rontott be a szobámba.
-Neked teljesen elment a józan eszed Martinus Gunnarsen?
-Kitalálom, Vikitől jössz.
-Igen és tudod mennyire össze van törve mert azt hiszi kihasználod?
-Én megmondtam.-Mondta a bátjám.
-Mondja már el valaki, hogy mégis miért hiszi azt, hogy ki akartam használni?
-Azért mert általánosban három fiú is kihasználta, csak mert különleges.-Vagták egyszerre a fejemhez.
-Hogy mivaaaaan? Ezt nekem miért nem mondta?
-Mert nem akarja az egész világnak kikürtölni.-Forgatta meg a szemét a nővérem.
-Akkor ti honnan tudtok róla.
-Nekem most elmondta.
-Nekem Lizu mondta.

Viki szsz:
Silje elment úgy hogy tovább beszélgettünk.
-Remélem nem akarja ide dugni a képét.
-Nyugi a közeledbe se engedném.-Mondta Verus.
-Remélem nagy adag fejmosást kap.-Szólalt meg Levi
-Na jó én elköszönök mert anya szólt hogy kaja. Hali.-Köszönt el Lizu.
-Szia!-Köszöntünk egyszerre.
-Szerintem én is megyek nekem egy kicsit nem ártana tanulni holnapra.
-Jó mennyé jó éjt szívem.
-Puszillak. Szia Viki.-Intett majd el is tűnt.
-Nem értem. Akkor miért mondta annyira őszintén, hogy szeret?
-Viki. Amikor Domi megcsalt akkor is ugyan ezt mondtad.
-Igen tudom. Szerintem tudom mit fogok most csinálni.-Mondtam
-Oké csak légy óvatos.-Figyelmeztetett, majd magamra hagyott. Felálltam és elkezdtem kutakodni a szekrényben. Meg is találtam amit kerestem. Ez mindig segít felejteni. Kicsit fáj de már megszoktam.
-Helló újra.-Mondtam a tárgynak.

Tinus szsz:
-Most mit tegyek?
-Mondjuk menj át hozzá és mondd meg neki az igazat?
-Addig amíg nem késő. És azelőtt mielőtt valami butaságot csinálna.-Ahogy ez a mondat elhagyta a nővérem száját összetörtem. Azonnal oda kell mennem. Gyorsan elköszöntem tőlük felkaptam egy pulcsit meg a cipőmet és meg sem álltam Vikiékig. Verus nyitott ajtót.
-Mit keresel itt?
-Vikihez jöttem.
-Ő most pillanatnyilag elfoglalt.
-Vera kérlek engedj be. Nem akarom, hogy bármi baja legyen.
-Persze persze persze, bla bla bla. Hányszor is hallottam én ezt a szöveget. 1,2,3 ó igen te vagy a negyedik akitől ezt hallom. És már baromira nem hat meg. Nagyon megbántottad.
-Csak nem akartam belekeverni valamibe.
-Halljam mibe nem akartad belekeverni.
-Áhh na jó. Van egy exem Lara Coopernek hívják. Olyan volt nekem mint most Viki. De ő csak kihasznált. Most meg megint felbukkan, hogy szeret. Erre én visszautasítottam. Ő meg megfenyegetett, hogy megkeseríti az életemet, ha nem szakítom meg a kapcsolatom Vikivel.
-Ebben az esetben kapsz még egy esélyt. Bemehetsz hozzá.-Mondta és félreállt. Azon nyomban rohantam föl Vikihez. De amit a szobájába láttam az megdöbbentett.
-Viki, te mit csinálsz?-Kérdeztem...
--------------------------------------------
Halika! Igen tudom nagyon gonosz vagyok. De a fantáziátokra bízom, hogy mit/kit, láthatott Tinus Viki szobájában. A válaszokat komiba írjátok le.

Rádtaláltam (M&M ff ❤❤) [Befejezve]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora