Tiende

103 2 0
                                    

Másnap:
Viki szsz:
Ma hétvége lévén délbe keltem. Kongott a ház az ürességtől. Gondolom Lizu Mackel van, anyuék meg dolgoznak. Arra lettem figyelmes reggeli/ebéd(ki hogy hívja) közben, hogy csengetnek.
- Ajj bocsi kajcsi, várj egy percet - mondtam a kajámnak és az ajtóhoz léptem. Kinyitottam de csak egy kisebb csomag volt az ajtó előtt. - Ez fura - ránéztem a csomagra és elolvastam a címkét. "Vikinek". - Hát ok - felvettem, bevittem és kinyitottam. Egy karkötő volt benne és egy kisebb üzenet.
"Remélem tudod, hogy még mindig szeretlek.❤
T."
Oké Viki, nyugofj le. Nem szabad egyből a karjaiba ugrani. Még egy pár napig/hétig ki tudom bírni. Inkább visszamentem és folytattam a reggelimet.
Kb ez ment egy hétig. Minden nap kaptam valamit ugyan azzal az üzenettel. Amikor már a sok ajándék felhalmozódott a szobámba nem bírtam tovább. Még egy ilyen és nem fogom tudni visszafogni magam. Másnap reggel kómásan ballagtam le az emeletről. Bementem a konyhába, műzlivel a kezemben leültem az asztalhoz és vártam. És vártam. Megettem a reggelim felöltöztem, leültem olvasni és vártam.
- Mi van már - morogtam idegesen az órámra nézve. Eljött az ebéd és a délután. Semmi. Már kezdtem elveszíteni a reményt amikor kopogtak.
- Fura, eddig mindig csengetett - tűnődtem. Kinyitottam és az edigiekhez képest nagy csomag várt kint. Nem vittem be hanem ott kint nyitottam ki. Egy hatalmas plüssmacit találtam benne. Volt a nyakába egy szív alakú medál. Levettem és a kezembe vettem ez volt rá írva: "T&V forever❤". Annyira meghatott hogy elsírtam magam. Felettem a nyakamba a láncot és át akartam menni a szomszédba, de amikor felálltam ott volt Ő. Ránézett az arcomra, elszomorodott és el akart menni, de én a kezénél fogva visszahúztam és megcsókoltam. Hirtelen jött ez neki de viszonozta.
- Ez azt jelenti, hogy nem haragszol rám? - kérdezte mikor szétváltunk.
- Nem haragudtam rád soha. És köszönöm.
- Nem én köszönöm, hogy itt vagy nekem.
- Bejössz? - húztam befelé.
- Miért akarsz ennyire bemenni?
- Hát tudod félbehagytam az ebédemet.
- Ó persze, hogy lehettem ilyen, hogy nem jöttem rá.
- Akkor elengedsz, hogy folytatni tudjam a kajalást?
- Nem. Dehogy engedem el - jelentette ki majd magához húzott és ráérősen megcsókolt még egyszer. Erre csak megforgattam a szemem.
- Ezt megjegyeztem Gunnarsen. Nagy bajok lesznek még itt - kuncogtam, meglátva holtra sápadt arcát.
- Mi lenne ha bemennénk és megennéd  az ebéded? - kérdezte félénken.
- Nekem megfelel - mondtam majd bementünk.
- Hogy jutott eszedbe ez az egész?
- Hát anya jól lecseszett a viselkedésem miatt és mondta, hogy apró ajándékokkal engeszteljelek ki. Aztán megkértem a tesómat, hogy jöjjön velem de csak azért mert nem akartam egyedül menni. Először bementünk egy ékszerboltba ahol megrendeltem ezeket, majd átmentünk egy játékboltba ahol megláttam ezt a cuki macit és nem hagyhattam ott.
- Köszönöm.
- Nem, én köszönöm, hogy itt vagy nekem - mondta azzal a tipikus, Martinusos, cuki mosolyával. De persze ezt az édes pillanatot is el kellett rontania valakinek.
- Szóval, tubicáim, ha ki enyelegtétek magatokat akkor mehetnénk - szólt Tinus mögül a bátyja, mire tőlem egy szemforgatást kapott. Már éppen válaszoltam volna amikor eszembe jutott, hogy még mindig nem fejeztem be az ebédemet és még kint álltunk az előszobában.
- Ez valami Gunnarsen szokás, hogy megzavartok evés közben/nem hagytok enni?
- Ő ő ő csak nem ettél? - tudakolta Mac.
- De képzeld éppenséggel ebédeltem.
- Most? Nem inkább vacsorázni kellett volna?
- Nemrég reggeliztem! És szerintem reggeli után ebédelni és nem vacsorázni kell - vágtam vissza és leültem az asztalhoz enni.
- Jó egyél, de siess.
- Mi ez a nagy sietés nem késünk le semmit - mondtam teli szájjal. 
- Hát ha fél órát akarunk sorba állni akkor egyél nyugodtan.
- Hova megyünk? - kérdeztem és egy újabb falatot pakoltam a számba.
- Síelni - közölte Tinus, mire felcsillant a szemem és gyorsabban kanalaztam a levesem.
- Látjátok csak ennyit kell mondani és már siet - tudni kell rólam, hogy imádok síelni. Pár perc múlva már készenlétben voltunk. Kicsit izgatott voltam mert régen voltam sielni.
----------------------------------------------------
Halii
Bocsi, hogy nem volt rész, remélem ez tetszett. Ez már régebben megírtam, csak nagyon régen néztem a wattpadot mert mást is írtam, de igyekszem ezt is folytatni. Remélem megértitet, és jöhet le kommentbe ha szerenétek ha a másik storymat is kirakjam.
Puszi😘

Rádtaláltam (M&M ff ❤❤) [Befejezve]Onde histórias criam vida. Descubra agora