Yandaki yere gitmek için evden çıktım .
Evin önüne gelince kapıyı çaldım kapıyı keyti açtı.
Keyti: hoş geldin.Renessme;: hoş buldum .
İçeri geçtim çok korktum başlarına birşey geldi diye .
Tabi beni takan kim olsun önemli olan iyi olmaları.
Koltuğa oturdum bizim ufaklıklar erken uyumuş yoruldukları için yapmışlar.
Evde keyti ve ayhan vardı bir de biz vardık .Arya: sen ne zaman geldin?
Renessme:yeni geldim .
Zayn :Haber verecektim ama unutmuşum.
Renessme: önemli değil.
Sahbet etmeye başladık güzel şehir franklin şehrini anlatıyor bizimkiler çok güzel şehirmiş , güzel manzaralar vb. Şeylerden bahsediyorlar Keyti mutfak foto yemek hazırlamak için ben de gittim arkasından yardım etmek için .
Keyti: kızım sen geç otur ben hallederim.
Renessme: bende size yardım etmek istiyorum lütfen yardım edeyim.
Keyti: peki
Sofrayı kurmaya başladık zaten yemekleri yapmış beraber hazırladık sofrayı.
Bizimkileri çağırdık hep beraber sofraya oturduk yemeği yemeye başladık bizimkiler iyi kaynaştılar.
Renessme: ben gideyim birşey olursa haber verin.Zeyn: tamam haber veririz.
Keyti: kalsaydın biraz daha .
Renessme: ben gideyim .
Keyti: peki ama bir daha ki sefere daha fazla kal olurmu .
Renessme: peki .
Evden çıktım kendi evime geçtim nes kahvesi yapıp dışardaki salıncağa geçtim .
Hem kahveden yorumluyorum hem de yıldızları seyrediyorum buraya baya alıştım ama kalıcı değilim okul bitikten sonra gidicem.
Ama olsun tadını çıkarmam gerek
Yanımda kıpırdanma oldu hakkımda ayhandı .Renessme: birşey mi oldu ?
Ayhan: birşey mi olması gerek öylesine geldim .
Renessme: ben öyle demek istemedim kusura bakma .
Ayhan: ne kusuru ben öyle mi dedim.
Renessme: ne bileyim .
Ayhan: neyin var senin .
Renessme: birşeyim yok .
Ayhan: burdan bakılınca hiç öyle gelmiyor bana anlat hadi.
Renessme: tamam .Onlara birşey oldu sandım çok korktum birde evde onları göremeyince telaşlandım o yüzden böyleyim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALACA KARANLIK
Werewolfbeli değil Konusu gidişata bağlı KURTLAR VE VAMPİRLERLE İLGİLİ ALACA KARANLIĞA HİÇ BENZEMİYOR FARKLI OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM☺☺☺