Sabah kalktığımda dün tanıştıklarım geldi .
Hepside çok iyilerdi bana göre
Tuvalete gidip elimi yıkadım üzerimi giyinip aşağıya indim koşa koşa mutlu aile tablosu bakarak aşağıya indim inince "herkese günaydın dedim".
Onlarda hep bir ağızdamn"günaydın dediler" Annem bana şunları söyledi
"Kızım okuların başlamasına az zaman kaldı."
"Evet annecim "
Babam atladı konuşmak için
"Kızım bu senede yüksek gelir notların demi "
Babam böyle deyince babama doğru döndüm ve şöyle dedim
"Babacım sen benim derslerine ne kadar çok çalıştımı bilim yomusun yakında inek öğrenci olmamımı istiyorsun"
Deyince babam bir şey deyince bir şey demedi
"Annecim yemek yedikten sonra ağaç evime gide bilirmiyim"
"Tabi gide bilirsin "
Bende bu sözden sonra yemeğimi yedim
Yukarı çıkıp dolabında giyiceklerimi aradım rahat bir kıyafet giymeye karar verdi .
Buz mavisi dar paça pantolon buluz olarak ta siyah üzerinde resim vardı resimde 2kız var.
Seçimi açık bıraktım hafif makyaj sonra aşağıya inip annene ve babama haşçakal dedikten sonra ayakabımı giyip çıktım .
Garaja doru gitmeye karar verdim gittikten Sonra arabama binip siyah güneş gözlümü taktım aynadan kendime baktım şöyle dedim
"Ne kadarda güzelim dedim"
Arabamı ağaç evimeDoğru sürdüm çok geçmeden ağaç evime gitim . Biraz vakit geçirdikten sonra ağaç evimden çıktım ve Ormanda yürüdüm.
Yürüdükçe çok güzel hayvanlarla karşılaştım " hata onları sevmeye bile çalıştım" .
Bir ev gördüm evin sahibine çaktırmadan " evinin önündeki çiçeklerden almaya çalışırken evin sahibi geldi ve bana ne dedi
" Seni küçük cadı benim güzel çiceklerimi almaya çalışırsın ha şimdi gör sen gününü eline bir sapa aldı"bende koşmaya başladım önüme bile bakmıyordum insan önüne bakmazmı işte ben bakmadım saf gibiyim .
Önümdeki büyük çukuru görmedim Ayağım kaydı oradaki bir dal parçasına tutundum .
Kadın beni oraya düşmüş görünce güldü ve evine doru giderken benona seslendim" bana yardım et düşücem burası çok yüksek lütfennnnn"
"Benim sana yardım ede bilecemimi düşünüyorsun "
"Evet "
"Tabi ki yardım etmem sana kolay gelsin küçük kız".
Bu sözleri söyleyip gitti ben kendi kendime kaldım akşam olmak üzereydi bende bağırdım.
" Yardım edin nolur, düşüyorum nolur yardım edin"
Artık hiç ses gelmedi ben hala bağırıyorum ama kimse gelmedi ben tekrar son gücümle bağırdım"yardım edin "
Yine kimse duymadı
Tam yardım edin diye seslenecektim elerim kaymaya başladı .
Tam düşücem dediğimde ellerin daldan kaymaya başladı
Artık yun sonuna geldim dediğimde bana yukardan seslendi biri sesi tanıdık ama o yorgunlukla bilemedim bana seslendi "Asada birimi var "
"Evet ben varım yardım edin ellerim kaymaya başlıyo acele et"
"Tamam biraz daha dayan "
"Tamam"
Yamıma biri indi kim diye bile bakamadım o kadar çok yoruldu ki ellerim belinden tutu beni
" ellerini biraka bilirsin ben seni tutum "
"Tamam "
Yukarı çıktımda beni bıraktı bende ona baktım
"Sen olsun Sem "
" Evet noldu "
"Beni tanımadınmı "
" yo sen kimsin "
" sana ogün şaka yapmıştım ya hata ağaç evimde "
"Tamam renessme"
" evet "
Sen ı evine bırakalımı emir'ı dürtü "demi emir "
"Evet tabi bırakırız "
Bir dakika deyip yukarı doru yükseldim.
Sağa sola bakıp arabamı gördüğümde hemen onları da yükseltip ateş kırmızısı arabama doğru uçurdum onları SEM ve emir aynı anda
" sen neden diğerleri gibi değilsin yanı tek gücün yok " "Benim aslında bir gücüm var sadece diğerleri benim genlerinde var ."
Arabama yaklaştık" kendi nizi kasmayın sakin olun "
Arabama okadar saldılar ki !
"Hey hadi gidiyoruz ben sizi bırakırım hadi atlayın " onlarda hemen bindiler
Benim sormam gereken bir şey vardı
"Nereye süriyim "
"Sen bizi zahmet olmasa kurtlrın yani bizim bölgemize götür ".
" tamam yolu tarif edersiniz "
"Tamam tabi tarif ederiz "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Baya gitikten sonra ni hayet vardık .
Evdekiler işi görmüş olucaki !
Dışarı çıktılar (beni görmedikleri için şimdi arabanın üstü açık neden seni görmüyor diyorsunuz hava soğuk ve üstü açılıp kapana biliyor o yüzden ben üsteki yeri kapatım ).
"Bence herkes senin kim oldunu biliyorlar ama seni tamımak istiyor "
" Bana uyar ama bence onlara büyük bir şaka yapalım sen un in önde n ben onları bir etkileyim tamam dediler ve indiler"
Benim napmak istedimi anlamadıkları için sorun yok
Arabdan hızlı indikleri için benim oldumu anlamadılar önce yağmur yağdırdım sonra kar , dolu ,şimşek derken onlara doğru bir yerden gelen bir buzla karşılaştı tamda onların doğru giderken karşılarına geçtim buzları durdurdum
"Sakin olun benim bir şakam bu her zaman yeni karşılaştığımda yaptığım bir oyun bu.
BuZu ortadan kaldırdım,
" Arabaya doğru ilerledim arkamdan jokop seslendi onun orda olduğu'nu bile fark etmedim ."Renessme dur nereye gidiyorsun "
"Noldu bir şey mi diycektim "
"Ben sadece okula devam ediyormusun diye sorucktım "
" Evet devam edicem sence ben 'in okulu bırakmak gibi bir saçmalık yapıcamı 'mımı düşünür sun ki!
" Hayırda sen neden sordun ki "
Derken telefonun çaldı telefnuma baktım arayan zeyndi hemen
Yeşıl tuşa basıp arama tuşuna bastım
"Efendim Zeyn noldu "
"Seni bu saate rahatdız etmek istemezdim ama arya içki içti bir türlü onu evine götüremıyorum. Bana yardım et"
"Tamam hangi bar witt bar dayız "
"Tamam geliyorum "
Sonra kapatım o sinirle arabaya bindim kornaya basıp yola koyuldum
Witt bara yaklaştığımda arabamı park ettim .
Bara girdimde Zeyn ve aryayı aradım göz ucuyla onu gördümde yanlarına gittim Zeyn beni görünce gülümsedı.
" iyiki geldin ben baş edemedim baksana haline "
"Tamam şimdi halederim"
Tam konuşacaken aryanın telefonu çaldı bende cebinden çıkardım Aryan annesiydi
" merhaba beni tanıdınızmı ben aryanın en yakın arkadaşı renessme "
" tanıdım canım tanıdım noldu arya yanındamı "
" evet yanımda şey bugün arya bizde kalsa olurmu biraz oturup sohbet edicezde "
"Tabi sorman yeterliydi canım "
Telefonu kapatıp zeyne baktım oda bana göz kırptı tabi benim aklım
" Zeyn ben onun yanına gideyim"
" arya gel canım seninle özel birşey konuşalım hadi gel seninle dışarı çıkalım hadı"
" tamam gidelim "
Zeyn eşyaları alıp getir bekliyorum
Eşyaları aldı ve yanımıza geldi hep berber arabama doğru gitik
Arya yı arka koltuğa yatırdık arabaya binip benim ağaç evime doğru yola koyulduk Oray gelince indik arya yı arkadan aldı Zeyn kucakladı bende önden gidip kapıyı açtım adayı gösterdim battaniye , yorgan verdim üzerini örttüm sonra dışarı çıktım arabamdaki çantamı aldım telefonumu alıp annemı aradım olaylrı anltıp bu gece gelemiycemi söyleyip kapatım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALACA KARANLIK
Manusia Serigalabeli değil Konusu gidişata bağlı KURTLAR VE VAMPİRLERLE İLGİLİ ALACA KARANLIĞA HİÇ BENZEMİYOR FARKLI OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM☺☺☺