Tam bana vuracaken bir onu tuttu .
Kim oldunuz bakınca bu kişinin alperen oldunu gördüm arkadaşlarıda diğer kızları tutuyordu.
Hamle yapmasın diye .
Alperen çocukları dışarı çıkardı ders zili çalınca herkes yerlerine geçtiler .
Alperen zaten yanımda oturuyor .Hoca girdi bu arada da ders biyoloji derse başladık derste bu günkü konu yu anlatmaya başladı .
Ikinci derste bu konuyla ilgili test vericekmiş .
Onun için anlatıyor .
Bu kadını seviyorum iyi anlatıyor
Birde bu dersin hızlı geçmesi yokmu .
Teneffüs zilli çalınca çok üzüldüm bende bizim kızlarım yanına geçtim.
Bira konuşup kantine indik kantinden.
Meyve suyu aldık dışarıya çıktık .Hafize: kızım ben bu kıza çok sinir oluyorum.
Renessme : bende öyle boşverin.
Biraz da ha bahçede gezdikten sonra zili çalınca sınıfa gittik .
Yerlerini de oturup bekledik gaza direk testleri dağıttı kağıda baktıkça 50 soru vardı .
Sorun değil ben yaparım teste gömüldüm sorulara odaklandı yapmaya başladım bir kaç tanesinde takılınca hocanın yanına geçtim bana anlatı .
Anlayınca yerime geçip oturdum .
Devam ettim birdahaki derse soruların cevaplarını vericekmış belkide zamanımız yeterse şimdide vericekmış .
Herkesden önce bitirdim jokop a baktığimda oda bitirmiş bana ağzını oynatarak nasılsı dedi bende iyiydi dedim .
Hocanın yanına neden gittin birşey mi oldu diye sordu bende hayır bir kaç soruda takıldığı ve onu sorumu söyledim bana gülümsedi bende ona bana saçma sapan hareketler yapıyordu bende gülüyordum çok deliyiz ya böyle geçti dersimizde .
Eğlendiriyor beni çok iyi seviyorum onu .
Zillin çalmasindan nefret ettim en eğlenceli yerinde çalmıyormu .Jokop: hadi gel kantine gidelim .
Renessme: tm olur .
Jokop: sizinkiler gitti mi.
Renessme: evet dün gittiler onlar gidince ev boş gibi geliyor bana ama zeyn ve arya burda iki hafta sonra gidecekler.
Gitmeden öncede bir partimi versem diye düşünüyorum .Jokop: olur hem burda iyi anıları olur iyi düşünmüşsün.
Renessme: wonder hoo da mı yapsak hem güzel yer onlarda sevdiler orayı .
Jokop: olur şarkı da söylersiniz iyi olur sizin için .
Renessme : aynen öyle içecek yiyecek iyi olucak tanıdım samimi oldum kişileri çağırırım iyi olur.
Zaten geniş bir kısmı bizim diğer kısımda müşteri ler iyi oldu sende bana yardım eder misin .Jokop: tabikide neden olmasın
Renessme : anlaştık o zaman
Başını evet anlamında salladı sınıfa gidip yerimize oturduk ders ne biliyor musunuz matematik offf çok sıkılıyorum ama yeni hoca geldi için iyi mı bilmiyorum adı neydi yaa hıhh aklıma geldi krem köse zil çaldı hoca içeri bir girdi herkez sanki manken gibi izliyorlar .
Salakmı bunlar yaa
Hava selam gençler dedi
Bizde oturduk .
Tahtaya birşeyler yazmaya başladı.
Konuyu işlemleri yazmış .
Bende ne bekliyordum hepsi aynı bunda da sıkılıcam galiba jokop a baktiğımda sıkılmış benziyor .
Noldu dedim ağzımı oynatarak
Oda şıkıdım bu da sıkıcı birde genç oluncak .
Aynen demi bende sıkıldım .Kerem hoca: bize donup merak etmeyin diğerleri gibi sade anlatmıycam merak etmeyin .
Bi an için bende öyle düşünmüştüm hata yapmışım her halde diye.
Gayet iyi anlatıyor haksızlık ettim tanımadan hemen ön yargılı olmamamız gerekıyor demek ki .
Hiç sıkılmadım güzel anlatıyor diğer hocadan iyi ya buna sevindim .
Zilin çalmasınada üzülmesin değil şimdi.
Bizim 'lilerin yanına gittik yemek haneye doğru gittik hem konuşuyor hem de espiri yapıyor cem idare eder .
Hayret bizim üçlü sabahtan sonra benimle hiç uğraşmadı şaşırdım.
Yemeklerimizi alıp boş yere oturduk bizim gurup hafize , büşra, cem , cihan, jokop ve ben iyi anlaştılar tabi jokop her kez e uyum sağlayan biri oldu için .
Yemekte güzel ne mi var patates kızartması, yoğurt , mercimek çorbası hepsini de çok seviyorum .Masada kahkahalar eksik olmuyor cihanla cem yine birinin taklidini yapıyorlar bende onlar baktım .
Biri kız diğeri erkek olmuş
Ben bile gülmekten öldüm parkta ki kızla olanın taklidini yapıyorlar .
Cem sen ne kadar çekicisin
Cihan ben arabamıyım yaa
Buna benzer şeyler yani burda zaman çok çabuk geçiyor .
Ne zaman ne olsunu anlayamıyorum .
Yemek lerin iş bittinde yukarı çıkacaktık .Renessme: ben dışarıdayım siz gidin
Cihan : tm
Dışarı çıktım okulun arkasındaki ormana gidip biraz kan içmem gerek .
Yolda kokusunu aldım bir geyik var ben hayvanları öldürmeden sadece ihtiyacım kadar gerekiyor.Sakince arkasına dolanıp yakaladım ve kanından yeterli kadar içtim .
Ağzındaki kanları temizleyip okula girmemle ders zili çaldı .Yine aynı hocayla dersimiz sonra ev diğer dersler aynı zaten ağırlıklı bütün dersler sadece beden iki ders .
Gerisi 4 ve5 ders görüyoruz . Bir dersten atarak ileri saymaya gerek yok .Kerem hoca bu sefer tahtadan slayt açtı ordan soru çozüyoruz arada bisi kaldırıyor tahtaya bir soruda takıldım soruya dikkatli baktıkça bir yerini yanlış yazmışım o sayıda düzeltim.
Sınıfa baktımda bizim üçlü sıkıntı yaşıyor tiplerine bak ya çok gıcık oluyorum süslü kolonlar.
Bir an başını kaldırıp naktında göz göze deldik sevtapla ne bakıyorsun salakmısın dedi ağzını oynatarak pek taktım söylenilmez daha doğrusu .
Hoca sınıfa göz gezdirdi beni tahtaya kaldırdı .
Soruyu çözüp yerime geçtim .
Ders bitme zilli çalınca çantamı topladım .
Bizim guruba baktım .Renessme : görüşürüz
Jokop : görüşürüz
dedi hepsinin yerineBende sınıftan çıktım arabaya binip evin yolunu tutum .
Evin önüne park edip kapıyı çaldım ve beklemeye başladım .
Bu sefer açan olmadı anahtarımla kapıyı açtım içeriye girdim çantamı kenara koyup evin ićinde onları aradım .
Ama hiç bir yerde yoklar bir not bile yazmamışlar acelemiz çıktılar acaba diye düşündüm .Telefonumla aryayı aradım çalıyor ama açmıyor .
Bu sefer zeyni denedim sonra açtı .
Zeyn: noldu .Renessme: nerdesiniz siz
Zeyn : yandaki evdeyiz misafir likteyiz çağırdılar oradayız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALACA KARANLIK
Werewolfbeli değil Konusu gidişata bağlı KURTLAR VE VAMPİRLERLE İLGİLİ ALACA KARANLIĞA HİÇ BENZEMİYOR FARKLI OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM☺☺☺