Zákon smečky |Rpg|

21 2 0
                                    

Jméno: Narini (Narin)

Pohlaví: fenka

Věk: 3,5 roku

Postavení: hlídkařka

Povaha: Její povaha je dost nevyzpytatelná. V některých situacích reaguje možná až moc přehnaně. Dokáže být jak zlá, drzá a provokativní, tak i v některých situacích milá a přívětivá. (V rámci možností...)

Schopnosti: Její štíhlé tělo je samý sval, avšak v boji není úplně nejlepší. Svoji podprůměrně malou a drobnou postavu však dokáže patřičně využít. Je hbitá a poměrně rychlá. Její čich by se dal považovat za velmi dobrý.

Něco o: Své sourozence nade vše miluje, ale někdy si myslí, že s ní zacházejí jako s malým štěnětem. Jen proto, že není tak mohutná a velká, jako jsou oni. Přidání do smečky je z velké části i zásluha Narin. Po tom, co se dostali do divočiny, přála si poznat další psy a naučit se, jak v lese žít. Problémem je, že není moc zvyklá na komunikaci s cizími psy, a proto je v mnoha případech na místě horší stránka její osobnosti- jedná s ostatními dost ostře a nepřátelsky. V hlouby duše si však přeje patřit do smečky a najít si dobré přátele.

Druh/ družka: nemá

Vzhled:

Jméno: Câine

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Jméno: Câine

Pohlaví: fenka

Věk: 4 roky

Postavení: lovkyně

Povaha: Soutěživá a přidrzlá fenka bez špetky respektu. Na výše postavené si moc netroufne, ale nekonec ji to vlastně nedělá problém. Nedělá ji problém ponižovat slabší psy a psy kteří jsou v hierarchii pod Câine. Je hodně soutěživá. Pokud má s kým, soutěží v jakékoliv sebemenší hlouposti.

Schopnosti: Její silné tělo, je tělem atleticky schopného zabijáka a lovce. Není rychlá, ale je velmi vytrvalá. Boje se nebojí a lov miluje nede vše.

Něco o: Do smečky se dostala jako malé štěně. Původně žila ve smečce, která byla pod vládou krutého Alfy, jež každého psa, který patřil do smečky, ocejchoval. Câine má svou značku však naštěstí skrytou pod srstí. Ona sama si nepamatuje, co se dělo v její bývalé smečce- byla ještě malá a ani nezná význam své značky.

Druh/ družka: nemá

Vzhled: (samozřejmě bez obojku...)

)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


°···°

susenka_RPG

susenka_fury

Rpg přihláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat