Pro:vlce15
°···°
Jméno: Break
Věk: 3 roky
Pohlaví: fenka
Povaha: Její povaha je, velmi jednoduše řečeno, nevyzpytatelná. Jednu dobu dokáže slovně, v nejhorších případech i fyzicky, napadnout takřka kohokoli, kdo ji přijde pod tlapku a za okamžik o ní nikdo pomalu ani neví.
Je tvrdohlavá a velmi sebevědomá. To na ostatní muže někdy působit opravdu nepříjemně. Jedovaté poznámky, které se Break sypou z tlamy takřka za každé situace, jí také moc přátel nezajistily. Ačkoliv by po nich v hloubi duše toužila, bojí se otevřít své nitro světu. Po strašných věcech, které zažila, ji zbylo několik jizev a vědomí, že nikomu, kromě Broken, nemůže na sto procent věřit. Možná by ji však někdo mohl dokázat přesvědčit o opaku...
Break je zkrátka svá a stále plná enrgie. Avšak pokud si postaví hlavu, nikdo její přesvědčení nezvrátí. Jediným, kdo je schopen ji nějakým způsobem zklidnit a usměrnit, se stala její sestřička, pro kterou by udělala první poslední. Miluje ji nade vše na světě a je proto vůči ní někdy až přehnaně ochranářská.Postavení: hlídka
Magie: Stejně jako její sestřička dokáže i Break dosáhnout ohromné rychlosti a vysokých i dalekých skoků. Mrštnosti a ladnosti má na rozdávání.
Druh/ družka: nemá
Něco o: Ke smečce se spolu se sestrou přidaly vcelku před nedávnem. Avšak to, co se dělo před tím, než se k Sun pack připojily, vědí jen ony dvě a toto tajemství uzamkly hluboko v sobě.
Vzhled:
Sestřička- Broken DonutekRPG°···°
Chci jen zdůraznit, že vše, co vypadne Break z tlamy, je čistě důsledek její povahy. Nechci, aby si někdo nějaké věci bral osobně, nebo aby to bral jako útok přímo na jeho osobu...
Jinak je doufám vše v pořádku a snad nevadí takový obrázek.