Jméno: Darlene Wellick
Věk: 20 let
Rasa: europoidní
Orientace: Zmatená bisexuálka? Nechce své city škatulkovat.
Výška: 176 cm
Barva kamene: Levandulová
Jak ke kameni přišla: Darlene pochází z naprosto obyčejné rodiny. Milující matka, otec, skvělá sestra... Vše se zdálo nádherné... Ale Darlene nikdy nebyla malá princezna v šatičkách, kterou si celá rodina vždy přála mít. Je bojovnice a rebelka celým svým srdcem.
Kámen dostala od matky své matky, (která nedlouho poté zemřela) zhruba ve svých 15 letech. Viděla se zvláštním kamenem pracovat už svou sestru, nikdy však o vlastní kámen nestála.
Fialovou nemusí, proto také odmítá nonstop nosit oblečení v barvě kamene, jak by správně měla.
Ach ta pravidla.Něco o: Nikdy nesnesla být spoutaná pravidly. Kdykoli jen může, vyhýbá se jim obloukem.
Má ostrý jazyk. A sebevědomí jí nechybí.
Často přihlíží z povzdálí a vše pečlivě pozoruje... Nejeví nějaký větší zájem. Zdá se, že jí je vše úplně fuk.
K cizím lidem se nechová dvakrát přátelsky. Ostrými poznámkami kolikrát vůbec nešetří.Díky své výšce vzbuzuje respekt. Je celkem všestranně zručná, v boji není marná.
Někdy však trpí stavy.... Nepěknými stavy podobnými stavům depresí a úzkostí. V tu chvíli není pomalu schopná ani vstát z postele... udělat zkrátka cokoliv.
V tu chvíli totiž nic nemá smysl.
Podle čeho se v životě řídí:
"Nespoléhej se na lepší stránku člověka, možná žádnou nemá"Vztah:
Partnerský? Nevyhledává, ani se nebrání. Nepotřebuje se zatěžovat takovými hloupostmi, jako stresy z toho, že nemá partnera.Příbuzenský? Má starší sestru- Kaitlyn
Aurelia-Mia/Aurelia-Mia_RPGVzhled:
Aesthetic:
°•°•°
Doufám, že je vše v pořádku.
Itanela