włączcie najpiękniejsze rondo jakie istnieje i czytajcie, choć nie będzie tego za wiele
tę historię stworzyłam przypadkowo przez zobaczenie jednego fmv na yt, jednak nie zaprzestałam na samym pomyśle i pociągnęłam to dalej. również szybko ją pokochałam i naprawdę wydaje mi się, że zrobiłam dobrą robotę. praca nad tą książką była wielką przyjemnością i z lekką ręką pisałam ją sobie tydzień po tygodniu.
aż nadszedł czas zakończenia.
nie pisałam jej jakoś długo, ale nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie dam radę napisać w porządku książkę. a jednak. zmieściłam się w kilka miesięcy i jestem naprawdę z niej zadowolona.
i co najważniejsze nigdy nie dałabym rady jej napisać, gdyby nie wasze wsparcie! to, że komentowaliście rozdziały i dodawaliście mi mentalnego wsparcia - ogromnie Wam dziękuję, kochani. jesteście moją prawdą, którą wykrzyczę całemu światu, bo to wy mi najbardziej pomagacie. jestem tak bardzo wdzięczna!
dziękuję! <3
(oni też dziękują, dlatego przyszli z kwiatami xd)
dodatkowo dzisiaj tej książce stuknęło 500 wyświetleń, z których jestem mega zadowolona i mam nadzieję, że nawet po zakończeniu wpadną tu jakieś nowe osóbki, albo stali bywalcy, żeby sobie odświeżyć historię taehyunga i jimina.
do tych podziękowań dołączam też dwa pytanka:
1) wątek namgi był taki delikatny, lekko zarysowany, więc czy chcielibyście może jakiś dodatek tylko z nimi z wydarzeniami po śmierci tae?
2) jedyne (może nie) swego rodzaju Q&A - jeśli macie ochotę zadać mi jakieś pytania związane lub nie z książką, piszcie śmiało, a ja bym na nie odpowiedziała w specjalnym poście lub w tym dodatku z namginem, jeśli będziecie go chcieli xD
już wcześniej chciałam wstawić ten gif, ale zawsze mi nie pasował. dzisiaj jest idealny xD (hah, namjoon to ja)
to tyle.
dziękuję z całego serca!
CZYTASZ
the truth untold || vmin
FanfictionPlan Jimina był idealny. Jednak nie przewidział jednego - że Taehyung nie pozwoli mu odejść bez pożegnania. vmin au, angst, yaoi Prologue: 180804 Epilogue: 181201 @HeroHorrendous, 180804