0.7

2.1K 141 18
                                    


Bir süre sonra kapı çaldı. Aşağı indim ve kapıyı açtım. Kapıda iki kişi beklerken toplam üç kişi gördüm.

Burada bir terslik vardı. Sadece Haneul ve Min Jae gelmeyecek miydi? Üçüncü kimdi?

Çantamı alıp evden ayrıldım. Ayrılmamla Jungkook'u görmem bir oldu.

Onun burada ne işi vardı.

"Bay Jeon?"

"Efendim Min Hee?"

"Sizin burada ne işiniz var?"

 Haneul hemen atladı.

"Min Hee biz Bay Jeon ile yolda karşılaştık."

 Bozuntuya vermeden kapıyı kapatıp kitledim. Diğerlerini arkamda bırakarak ilerliyordum ki.

"Min Hee!"

 Dedi Jungkook. Arkamı dönüp ona 'Ne var?' bakışı attım. Anlamış olacak ki.

"Araba burada."

 Kahretsin! Bütün havam alt üst oldu. Utanarak ilerledim ve arabaya bindim.

Tabi ki arkaya bindim. Ama Jungkook hiç durur mu?

"Min Hee istersen sen öne geç. Jaeler arkada otursunlar."

 Dedi. Evet evet. Aynen böyle dedi. Min Jae kaş göz işaretleri yaparken Haneul pis pis sırıtıyordu.

 Onları takmamaya çalışarak öne geçtim. Jungkook arabayı çalıştırdı ve yola koyulduk...
.
.
.
.
.
.
.
.

 Sonunda bara vardığımızda hemen içeri geçtik. Hayır tabiki de içmeye çektim. Bünyem alışık değildi ve yanlış şeyler olmasını istemezdim.

 Bir masaya oturduk. Dışardan memnun gibi görünsemde içimde resmen 'Kus!' diye bağıran çığlıklar duyuyordum.

 Yoğun alkol ve sigara kokusu bir süre sonra midemi o kadar çok bulandırmıştı ki Jungkook'a söylemeye çalıştım.

 Ama oturduğumuz masada gözlerimi gezdirince burada olmadığını farkettim.

 Biraz daha etrafa dikkatlice baktım. Bir kızla deliler gibi dans ediyordu. Ayrıca sarhoştu. İşlerin ters gitmesinden korkuyordum.

 Damarlarımda dolaşan sinir birkaç kilometre öteden bile fark edilebilirdi.

 Hızla kızın ve Jungkook'un yanına gittim.

"Bay Jeon birkaç dakikanızı alabilir miyim acaba?"

 Dedim. Sormaya gerek yoktu aslında. Tabi ki 'Evet.' diyece-

"Hayır."

 Verdiği cevapla şok olurken konuyu daha fazla uzatmamak adına başka bir çözüm buldum.

 Çözüm şuydu; kolundan tutup çekerek dışarıya çıkartıp onunla açık açık konuşmak. Ve evet, böyle bir şey olmadı.

 Çekmeye çalışıyordum ama gram hareket etmiyordu. Onun yerine başka bir çözüm buldum.

 İkinci çözüm ise kızın saçını başını yolarak Jungkook'un yanından uzaklaştırmak.

 Bu işe yaramıştı. Kızı saçını elime dolayıp aşağıya doğru çekerken dizimi karnına geçirdim. Ağlayarak kaçtı.

 Şimdi o kızın yerine ben geçip Jungkook'la dans etmeye başladım. Dans ederken de Jungkook'la bağlantı kurmaya çalışıyordum.

"Bay Jeon dışarı çıkalım mı?"

 Mırıltılar çıkardığında bu sefer bir elimi beline attım ve kolunun altına girdim. Ve konuşmak üzere dışarı çıkardım...

_____________________________________

Bölümleri kısa atacağım ama daha hızlı yayınlamaya çalışacağım arkadaşlar. Sınır 20 oy + 5 yorum olsun. Görüşürüz. SARANGHAEE!

ÖĞRETMENİM || JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin