0.3

3.4K 164 146
                                    

Sabah başım çok ağrıyordu.Ahh neredeyim ben.Arkadaşlarım nerede?Gözlerimi yavaşça açtım.Etrafı inceledim.Burası da neresi böyle?Sol tarafıma döndüğümde Bay Jeon'u gördüm-bi dakika burada bir terslik var!!

-AAAAAAAAAAA!!!

-Yaa. Ne bağırıyorsun kulağımın dibinde.

Bağırmamla uyanmıştı. Ama bu gerçek olamaz. Birkaç kez yüzüne dokundum. Bana 'ne yapıyon' bakışı atıyordu. Ama umrumda değil.

-Biliyorum çok yakışıklıyım.

Ona ciddi misin diye bakarken birden üstüme çıktı. Gözleri dudaklarıma kaydı.

Jeon Jungkook'tan

Birden üstüne çıkınca çok şaşırdı. O güzel gözlerini gözlerine dikip öylece bakmaya başladı. Ben ise dudaklarından gözlerimi ayıramıyordum. Yaklaşmaya başladım. Evet, onu öpecektim. Dayanamayıp dudaklarıyla dudaklarımın arasında ki mesafeyi azaltırken biranda itilmemle kendimi yerde buldum.

Min Hee Kızımızdan

Bana doğru yaklaşıyordu. Hemen ellerimi göğsüne koyup tüm gücümle gittim. Oturdum ve yatağın üstüne bakmaya başladım. Burada değildi. Acaba uçtu mu? Yok canım olmaz öyle şey. Aşağıdan inleme sesi gelince (fesat anlamayan hemen fjkfhfjdj)) aşağı doğru baktım. Yerde yatan bir Bay Jeon görmemle gülmeye başladım pardon anırmaya. O bana kızgın bir şekilde bakarken ben hala gülüyordum. Onu farkedince aklım başıma geldi. Üstüme doğru geliyordu. Ben hala oturuyordum. Yaklaştı ve çok yaklaştı. Burunlarımız birbirine değerken yüzümün yandığını hissettim.

-Burası çok mu sıcak oldu hm!?

-Bence de. Dedi.

Ben hala ona boş boş bakarken birden tişörtünü çıkardı. Tabi benim de ellerim refleks olarak gözlerime gitti. İşte şimdi daha çok utanmıştım.

-N-naptığınızı zannediyorsunuz Bay Jeon!

Dedim. Kalktım ve kapıyı gözlerim kapalı bir şekilde aramaya başladım. Öylece dönüp duruyordum. Sonra kafam aniden sert birşeye çarptı. Tek gözümü açtığımda karşındakinin Jungkook'tan başka birisinin olmadığını gördüm. Belimden tutup kendisine çektiğinde gözlerimi açabildiğim kadar açtım. Ne yaptığını anlamaya çalıştığımda hiçbir şey anlayamamıştım.

-İşte böyle de cezalarım vardır. Alışsan iyi olur. Çünkü daha çok karşına çıkacak.

Deyip göz kırptı. Biran yaşadıklarım fazla geldiğim için dengemi sağlayamayıp düşmek üzereydim ki kolumdan tutup bana yardım etti.

-Aşağı gelsen iyi olur. Birde dikkat et de merdivenlerden kayıp düşme.

Diyerek gülmeye başladı. Tavşan gibi gülüyordum ve bu onu çekici yapıyordu. Çok güzel gözleri vardı kahverenginin en güzel tonunda. Dudakları inceydi. Daha çok kibar gösteriyordu onu. Burnu ise küçücüktü. Her neyse bunları neden düşünüyorsam.

-Aşağıda görüşürüz güzelim.

Dedi ve yanağımı öptü. Neden böyle birşey yaptı ki. Şu anda resmen dans etme isteği geliyor. Zaten neden içimde tutuyorsam. O gittikten hemen sonra yatağın üstüne çıkıp zıplamaya başladım ve aynı zamanda da bağırmaya.

-JEON JUNGKOOK BENİ ÖPTÜÜ! JEON JUNGKOOK BENİ ÖÖÖPTÜÜ! HEMDE BANA GÜZELİM DEDİİİ! OMG FEELS GEÇİRİYORUUUM!!

İçimdekileri çıkarttıktan sonra hiçbirşey olmamış gibi aşağı indim. Ve masaya oturdum. Çatalımı yemeğe batırdıktan sonra ağzıma atacaktım ki karşı taraftan gülme sesleri gelene kadar. O neden gülüyordu.

-Hey! Neden gülüyorsun? Komik bişey varsa söyle ben de güleyim.

-Cidden bu kadar sevineceğini bilseyedim yatakta seni yanağından değil dudağından öperdim.

Deyince ağzım beş karış açıldu. Ne yani duymuş muydu? Hadi ama o kadar sesli söylemedim.

-Sen bunları nereden duydun?

-Min Hee şaka mı tapıyorsun? Sesin sokağın öbür ucundan bile duyulur kfjfjf.

-Gülme tavşancık. Gülünce çok tatlı oluyorsun.

Ne ne dedim ben az önce. Nalet olsun Min Hee sana!! Nasıl yüzüne bakıcam ben onun.

-Tavşancık ha? Çok komik.

Dedi ciddi bir şekilde. Yüzüne bakmaya cesaret edebildiğimde sinirli olduğunu gördüm. Ne yaptım ki ben şimdi tavşancık dedim sadece. Buna kızmazdı değil mi? Ayağa kalktı ve aynı yanıma geldi. Ayağa kaldırdı beni ve sonra üstüme doğru gelmeye başladı. Ben ise geriye doğru gidiyordum. En son sırtımın duvara çarptığını hissettim. Gittikçe yaklaşıyordu. Yaklaştı ve belimi tuttu. O kadar sıkı tutuyordu ki kopacak zannettim. Dudaklarıma bakıyordu. Hiç gözlerini ayırmadan bakıyordu sadece. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve kafasını sağa doğru hafifçe yatırdı. Daha çok yaklaştı ve...

Bölümün devamı yorum oy ve takipçiye göre gelecek. Acaba JJK Min Hee'yi seviyor mu??? Jjk'ta elbet bir gün sever inş. Ama ben sizi hep seviyor olacağım görüşürüz canlarım 😘😊.

ÖĞRETMENİM || JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin