0.6

2.4K 124 57
                                    

- Müzik dersini hiç sevmem. Öğretmeni yüzünden. Sıkıcı bulduğum için ben de uyudum işte ne önemi var?

- Doğru ne önemi var bu konunun? Senin sayende önem kazanıyor benim gözümde Min Hee. Senin sayende herşey önemli oluyor. Ben, sen olmadan bir hiçim. İsmim senin ağzından çıkınca değer kazanıyor. Sen benim nefesim, hayatımsın. İlk ve son aşkımsın Min Hee.

Ben gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum Bay Jeon.

- Min Hee sen beni seviyor musun?

- S-seviyorum B-bay Jeon.

- Ben de seni seviyorum Min Hee!

----------------------------------------------------------------------

 Sarsılmamla uyandım.

- Min Hee. Min Hee. Min Hee! MİN HEE DEDİM UYANSANA!

- Ne oldu bana!

- Kalksana Min Hee iki sattir Bay Jeon deyip duruyorsun. Noluyo anlamadım ha!

- H-hiçbirşey olmuyor. Olamıyor.

 Dedim ve dolan gözlerimi etrafın bulanıklaştığından zar zor farkettim. Demek ki rüyaymış. Nasıl inandım gerçek olabileceğine. Ah benim salak kafam. Ne kadar da aptalım. O seni sevmeyecek Min Hee. Boşu boşuna hayal kurma. Lalisa'ya da rezil oldum zaten.

- Sen ne zamandan beri buradaydın ki?

- Ders bittiğinden beri. En son çıkan bendim. Seninde uyuduğunu görünce hemen yanına gelip uyandırmaya çalıştım. Ama uyanmadın da, sen neden ağlıyorsun?

- B-ben mi? Ağlamıyorum ben neden ağlayım ki yani değil mi? Sadece ş-şey gözüme toz kaçtı.

- İyi hadi öyle olsun bakalım. Ama bir sorun olursa her zaman bana anlatabilirsin. Hadi gel seni evine bırakayım.

 İçimden sarılma isteği  geldiğinde hiç beklemeden sarıldım. İlk önce şaşırsa da karşılık verdi. Sanırım yeni bir üye daha katıldı grubumuza.

 Ayrıldıktan sonra.

- Hadi beni takip et.

- Tamam.

 Kabul edip gittiği yöne doğru gitmeye başladım. Sonunda okuldan çıktığımızda bir arabanın yanında durduk. Siyah ve gayet lüks bir arabaydı. Lalisa filmli olan camı tıklattığında cam yavaşça açıldı ve Bay Park siyah aynalı gözlükleri ile karşımızdaydı.

- Abi Min Hee de bizimle gelebilir mi?

 Dediğinde ne yalan söyleyeyim utanmıştım.

- Tabi, tabi ki gelebilir.

- Teşekkürler abi.

 Bay Park bize muhteşem gülüşünü sunarken Lalisa arka kapıyı açmış arabanın içine girmişti bile. Yanındaki koltuğu patpatladığında tereddüt etmeden geçtim. Ve yola koyulduk.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 Bir süre sonra sonunda varabilmiştim evime. Kapıya anahtarı sokup çevirmemle kapı açıldı, normal olarak. O kadar yorgundum ki anlatamam. Odama çıkıp dolaba ilerlerdim. Pijamalarımı çıkarttım ve giydim.

 Biraz İnstagram'a gireyim en iyisi. Bir fotoğraf paylaşayım.

 Bir fotoğraf paylaşayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

minmin_1: Uzun Bir Aradan Sonra...

444.932 LiKE          1.853 YORUM

jaejae_00: Bizsiz demek ha. Öyle olsun. :( minmin_1

minmin_1: Üzülme. :'(  jaejae_00

lee_haneul: Ya bennn. minmin_1

minmin_1: Tamam kalkın gidelim hadi. lee_haneul  jaejae_00

jeon_kook: Bu saatte nereye bakayım. minmin_1

min.gi: Bebeğim yine çok güzelsin.

beatifulgirll: Çok çirkinsin. Ağla. Ben daha güzelim.

fann_min.hee: Çok tatlısın unniee. Sen ona bakma <3. beatifulgirll 

jung.seok: Demek bahsettiğin kız bu Kookie. Güzelmiş :D. jeon_kook

.

.

.

.

.

.

.

.

 Tam Jungkook'a neden karıştığı için mesaj atacaktım ki son yorumu görmemle resmem küçük dilimi yuttum. Ne yani benden başkalarına mı bahsetmişti. Puff. O kesin öğrencim falan diye bahsetmiştir. Boşverip telefonu komidine bıraktım ve az önce giydiğim pijamalarımı çıkartıp güzel bir elbise giydim. Ve diğerlerini arayıp beklemeye başladım...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Arkadaşlar uzun bir süreden sonra bölüm attım. Bunun için sizden tekrar tekrar özür diliyorum. Ayrıca bölüm atmaya devam edeceğim. Görüşürüz. SARANGHAEE!

ÖĞRETMENİM || JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin