0.5

31 9 1
                                    

Medya: Ekin Beril -  Ben Nasıl Büyük Adam Olucam

Güney'in Ağzından
"Lan Baran, bekle gerizekalı!" Okul bitmişti ve Baran'la kafeye gitmeye karar vermiştik. Şimdi ise kafeye doğru yol alıyorduk. Baran önümüzde yürüyen iki kız görmüştü ve onlara doğru koşmaya başlamıştı. Bana ise arkasından bağırmak düşmüştü. Seslice ofladım. Baran kızlara bir şey dedi ve yanıma geldi. "Onlar kimdi?" "Ya annemin bir arkadaşının  kızı. Akşam onlara gideceğiz. Ben de bir şey sordum." Kim bilir ne sormuştu yine. Ne sorduğunu boş verip yürümeye devam ettim. Kafeye geldiğimizde boş bir masa bulup oturduk.
Baran arkamdaki bir yere bakıyordu. Neye baktığını merak ettiğim için arkamı döndüm. Demin önümüzde ilerleyen kızlardan birisine bakıyordu. Kızın da ona baktığını gördüm. Ben de ona doğru dönünce gerildi ve gergince el salladı. Önüme döndüm.
"Hayırdır Baran? Bu kızdan mı hoşlanıyorsun?"
"Yok lan, dünya ahiret bacım.  İstersen sana ayarlayalım " bunu derken muzhipçe gülüyordu.
"Gerizekalı."diye tısladım. Bu sırada garson yanımıza gelmişti. Siparişlerimizi verdik.

Birden arkadan bir cırlama sesi gelince o tarafa döndüm. Demin Baran'la bakışan kızdı. Benim sınıfımdan Sefa kızın pastasına dadanmıştı.
"Sefa, pastamı rahat bırak. "
Kızın cırlaması bana komik gelmişti. Ağzımdan bir kıkırtı kaçtı. Kız ilk başta utanıp kızardı sonra birden çirkefleşti. "Ne bakıyorsun be öküzün trene baktığı gibi."
Sefa kıza müdahale etti."Hey sakin ol şampuan." Onlar didişmeye devam ederken hafifçe gülüp önüme döndüm. Baran telefonuyla uğraşıyordu. O sırada telefonuma mesaj geldi.

Anonim:  Arkandaki kıza bakıp durma sinir oluyorum.

Anonim: Hem kız haklı. Ne bakıyorsun öküzün trene baktığı gibi?

Güney: Komik oldukları için baktım.

Güney: Bir dakika ya. Ben sana niye hesap veriyorum.

Anonim : :)

Güney:  Bu gülüşü sevmedim

Güney: Bir dakika ya

Güney: Beni gördüğüne göre kafedesin

Anonim:  Jeton paraşütlü sanırım kwdkdkdjr

Güney: :/

Anonimi görebilme umuduyla etrafıma baktım. Telefonla uğraşan veya dikkat çeken birisini bulamadım.

Anonim: Boş yere arama. Ben istemeden beni bulamazsın ;)

Görüldü (17.06)

Oflayıp görüldü attım ve telefonu masaya bıraktım.

Eğer bölüm hoşunuza gittiyse lütfen oy verin ❤

Beğenmediğiniz kısımları yorumda belirtirseniz çok mutlu olurum😍

Sen Misin Anonim'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin