Medya:Lea- Leiser
Almanca şarkıIlk dersimiz fizikti. Mısra'yla sıraya oturduk. Mısra'ya döndüm ve ofladım.
"Şimdi fizik dersine gircez. Ya Rabbisi sabır amin."
Mısra onaylarcasına kafasını salladı. "Kanka bak ne diyeceğim çıkışta Selda Kafe'ye gidelim mi?"
Benim için gayet uygundu gülümsedim. "Tabi, zaten ikimizde boşuz. Evde işimiz var mı?"
Mısra kafasını hayır anlamında salladı.Daha önce bu konuya değinmemiştim ama Mısra'yla ben ailelerimizden ayrı yaşıyorduk. Ailelerimiz Burdur'daydı ama biz zorla da olsa Antalya'da okumak için izin almıştık. Zaten Mısra'yla çok küçük yaştan beri arkadaş olduğumuzdan adapte olmakta pek sorun çekmemiştik. Şimdi ise bu lisedeki son senemizdi.
Sonunda Fizikçinin gelmesiyle düşüncelerimden kurtuldum ve derse odaklandım.
************************************Son dersin bitmesine 7 dakika kalmıştı. Hemen sınıfta göz gezdirdim. Tam o sırada Sinan'la göz göze geldik. Bana göz kırpınca rahatsız oldum ve başımı 'ne var' salladım. Sinan sırıttı ve önüne döndü.
Zilin çalmasıyla toparlanmaya başladık. Toparlanınca Mısra koluma girdi. Beraber bahçeye çıktık. Bahçeye bir göz attım. Güney'i göremeyince ofladım. Mısra da fark etmiş olacak ki kıkırdadı. "Ne oldu kız, beyaz atlı prensin bahçede yok galiba." Kolunu çimdikledim. "Geç sen dalganı geç. Ben bunları senin burnundan getirmesini bilirim!"
"Yok kanka ben seninle hiç dalga geçer miyim? Öylesine şe'ettiydim ben" Mısra'nın yaptığı dönüşle güldüm. "Tabi canım. Yoksa hiç şey etmezsin sen." Oflayıp koluma vurdu."Tamam ben zaten bi-"
Sözümü kesen Sefa'nın bize seslenmesi oldu. Yanımıza geldi ve kollarını ikimizin omzuna attı. "Nereye böyle kız zilliler?" Sorusunu Mısra cevapladı. "Selda Kafe'ye gidiyoruz. Gelecek misin?" "Olur geleyim. Kafede görüşürüz zilliler." dedi ve saçlarımızı karıştırıp depar atmaya başladı. Mısra sinirle çığlık atarken ben yerden bir taş alıp arkasından atmıştım. Tabiki isabet etmemişti. Etrafımızdaki bir kaç kişi gülerken biz de kafeye doğru yürümeye başladık.Ya sanırım pek güzel yazamıyorum ama yine de yazmaya devam ediyorum. Bir sonraki bölümde texting daha fazla olur. Hem komedi de olması lazımdı ama pek komedi yazamadım. Neyse lütfen okuyanlar yorum ve vote atın .
Bu arada Burdur'a da değindiğim. Bilmeyenler için söylüyorum Antalya'ya 2 saatlik mesafesi olan bir il.Seviliyorsunuz 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin Anonim'im
Historia CortaBilinmeyen numara: Sen misin ilacım nanana Bilinmeyen numara: Bir dakika ya ben böyle demeyecektim Bilinmeyen numara: Neyse bir olmuşa bir de aşkıma çare yok zaten hzjxjfjfgdh