Güney
Bugün cumartesiydi ve ben evde oturup sıkılıyordum. İnstagram'da gezinirken keşfetime düşen Ellada'ya denk geldim. Profiline girip stalklamaya başladım.Güzel kızdı.
Birden telefonum çalınca telefon elimden kaydı. Ekrana tekrar baktığımda yanlışlıkla resmini beğendiğimi fark ettim. Hem de oldukça eski bir resmini!
İşte şimdi sıçmıştım!
Beğeniyi geri almak için geç olduğunun farkındaydım. Geri alsam bile bildirim çubuğundan resmini beğendiğimi görecekti ve ben daha fazla rezil olacaktım. Bu yüzden vaz geçtim. Eğer sorarsa keşfetime düştüğünü ve benim de beğendiğimi söylerdim.
Tam olarak yalan sayılmazdı değil mi?
Kendi içimdeki tartışmaya son verdim ve 3.kez çalmaya başlayan telefonuma baktım. Baran arıyordu. Açtım ve Baran'a fırsat vermeden konuşmaya başladım.
"İnşallah serçe parmağını sehpaya çarparsın Baran. İnşallah sevdiğin kız sana 'abi' der Baran. İnşallah nenenle birlikte Esra Erol izlemek zorunda kalırsın Baran. İnşallah sevdiğin kıza artistlik yaparken yere düşersin Baran. İnşallah sözlüye kalktığında dilin tutulur konuşamaz, sıfır alırsın Baran."
"Ha?" Sanırım ettiğim beddualar Baran'ın -anca iki gram edebilecek- beynini yakmıştı.
"Neyse boşver niye aradın?"
"Ellada ve Mısra sinemaya gidecekmiş. Beni de çağırdılar istersen sen de gelebilirmişsin. Ne dersin?"
Ellada'nın resmini beğendikten hemen sonra buluşmamız ne kadar iyi olurdu bilmiyordum ama kabul ettim.
"Benim de canım sıkılıyor. Geleyim bari."
"İyi hadi gel bari."
****
"Selam"
Hepimiz sinemaya gitmek için alışveriş merkezinin önünde toplanmıştık. En son gelense bendim.
Baran sıkılmış gibi duruyordu. Ofladı ve söze girdi. "Sonunda teşrif edebildiniz Güney Bey."
"Çok mu beklettim?"
Baran yine söze atladı."Eve-"
Ama sözünü kesen kızların kötü bakışları oldu. "Sıkıntı yok." Bunu söyleyen ise Ellada'ydı. Onu görünce heyecanlandım. Fotoğrafını niye beğendiğimi sorarsa ne söyleyeceğimden emin değildim. Neyse ki beklediğim gibi olmadı ve bir şey sormadı. Belki bildirimi görmemiştir diye düşündüm ve akışına bırakmaya karar verdim."Pişt Güney."
"Hı?"
Omzumu dürten kişiye baktım. Ne olduğunu anlayamamıştım. Omzumu dürten kişi Ellada'ydı. Ben ona sorarcasına bakınca tekrar konuştu"E hadi sinemaya girelim artık."
Demek ki gireceğimiz filmi kararlaştırmışlardı. Gireceğimiz filmi merak etsemde sormadım ve kafamı salladım. Sinemaya doğru yürümeye başladık.Uzuunnn zaman sonra ben geldim, selam gençlik :d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin Anonim'im
Historia CortaBilinmeyen numara: Sen misin ilacım nanana Bilinmeyen numara: Bir dakika ya ben böyle demeyecektim Bilinmeyen numara: Neyse bir olmuşa bir de aşkıma çare yok zaten hzjxjfjfgdh