BASILDIK

16.6K 409 19
                                    

Şirkette Odam da koltugumda  oturuyorum  ve hayatimi  düşünmeye başladım. Kader bize seçme hakkı vermiyor verse emin olun ;töreymis, agalikmis hepsini yok ederdim.bizim oralarin  k8z8 evlendimi  Kocalari  tarafından aldatilsa  bile bosanamiyorlar ve kaderlerine  boyun egiyorlar. Ben böyle düşünmeye dalmisken sağ kolum ve aynı zamanda dostum olan Anıl geldi ve masanın yanındaki koltuğa oturdu.
ANIL"eeee  dostum neler yapıyorsun  hersey yolunda  mi"diye sordu bende
YAGIZ"Sence" dedim
ANIL"sen  niye sinirlisin"dedi
YAĞIZ ben anlamıyom dostum bu kızları
ANIL"hayirdir  dostum noldu yine
YAĞIZ"daha  nolsun evde var sürtuk burda da var sürtuk Hayır kardeşim anlamıyom ki herkes mi para Avcısı olur."
ANIL"aynen  dostum bu kızları anlamak mümkün değil diyip ayaklandı ve
ANIL"ben  gideyim dostum"
YAĞIZ "Nereye oturuyorduk"
ANIL"yok  dostum kalkayim  eve gidip bir sultan anneme bakmam lazım biliyorsun hasta"
YAGIZ" biliyorum neyse o zaman  sonra gorusuruz diyip Erkekçe sarildin ayrılıp
ANIL" gorusuruz dostum"
YAGIZ" görüşürüz selam söyle"
ANIL" aleykumselam "diyip çıkıp gitti.bende pencere kenarına gidip ellerim ceplerimde   bacağımi  2 yana açtım ve manzaraya  bakmaya başladım. Ben böyle manzaraya dalmisken kapı açıldı gelen tabiki sürtuk hale;
HALE"yaggiz  beyg "dedi o iğrenç sesiyle ben de sert sesimle 
YAĞIZ" ne var"  diye sordum gozlerinde  korku vardı ama hala bana gelmeye başladı. 
HALE" toplantiggg vaktinizg geldiig" 
YAGIZ" tamam çık"
HALE" bence cikmayayim  daha güzel şeyler yapabiliriz."
YAGIZ" HALE" diye gürledim  bi iki adım geriledi ama çekilmedi  ve tekrar gelmeye başladı.
Tam önümde durdu ve elini göğsümde gezdirmwye başladı hale etkileyici bir gülümseme gönderdiğini düşünüyor tabiki Hayır çünkü tiksindirici ve bana tekrar yaklaştı. Ben  tekrar" HALE" diye bağırdık.  Amatabiki takmadi tam ne yapıyorsun diyecekken  dudagima  yapısı. Yapismasiyla  olduğum yerde kaldım. Tam ben geri cwkilecekken kapı açıldı ve hale hemen kendini geri çekti. Ben kapıya baktığımda elif ve bir oğlan ve aman Allahım bune çok çok çok güzel resmen yüzünde; masumluk,saflık akıyor du. Ne düşündüğümu  anladigimda  kendime geldim.kizlarin hepsi aynı benim için daldigim  dusunceden  elifin sesiyle kendime geldim.
ELIF" abi burda neler oluyor sen bu kızla nasıl abi nasıl"diye azarlar sesiyle sordu. Gelde şimdi açıkla.ne  Kafamı şu kıza cevirdigimde bana masum masum baktığını gördüm
Ama güzelim sen böyle bakarsan  dayanamayıp seni opebilirim ne dediğimin  farkına varıp kafamı hemen 2 yana  salladim  bir önce kendime gelmem lazım hemde hemen .

AĞANİN  AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin