KAN

5.5K 154 22
                                    

YAGİZ DAN
Sabah güneşin ışığının perdemden geçip yüzüme gelmesiyle uyandım ve yatakta oturur pozisyona geldim ve melgimi düşündüm suan ne yapıyordur acaba hayatında biri var mı olamaz lan buna izin vermem bu düşünceyle yumruklarimi sıktım.ve  Aklıma anılın buldum demesi geldi tam kalkıp anılı arayip "melgimi almaya gidiyoruz"diye arayacakkrn babamın dedikleri geldi ama duramadim çünkü ben melegimsiz duramam üzerimi giyinip aşağıya indim ve Kahvaltı etmeden Konaktan çıkıp arabama binip sirkete anılın yanına doğru sürdum.bi süre konuştuk ve istanbula meleğimin yanına gitmeye Karak verdik ve hava limanına geldik. Benim özel uçağıma bindik ve meleğime doğru yol aldık.
1 SAAT SONRA
Uçak istanbul hava limanına indik ve meleğimin evine doğru gitmeye başladık.
1 saat sonra  geldik arabadan inip  daireye girdik kapıyı çaldım ama açan olmadı yaşlı bi amca geldi ve konuşmaya başladı
YASLİ AMCA:"evladım onlar yoklar "dedi iyi de nereye gittiler ki açmaya dönerek
YAGİZ : " amca nereye gittiklerini biliyomusun "diye sordum amca başını 2 yana salladı.
Nereler lan bunlar derin bir nefes alıp açmaya "teşekkür "edip daireden  çıktık. Ve istanbula hep  geldiğimizde  bi evde kalırdık oraya doğru yol aldık.
Yarımsaat sonra eve geldik ve bana ait olan odaya girip bi duş alıp yatağın içine girip hem meleğimi hem de yarın ki bağış yapacağım üniversiteyi düşünerek uykuya daldım.

Yarımsaat sonra eve geldik ve bana ait olan odaya girip bi duş alıp yatağın içine girip hem meleğimi hem de yarın ki bağış yapacağım üniversiteyi düşünerek uykuya daldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


MELEK TEN
Sabah  gözlerimi perdeden  güneş ışığının yüzüme vurmasiyla uyandım. Gerindim  ve yatakta oturur pozisyona geldim ve elimi karnıma koyarak oglumla konuştum
MELEK : " oğlum canım annem aşkım iyimisin "diye sordum  karnıma yediğim tekmeyle  gülümsedim oğlumun da iyi olduğunu öğrendiğime göre yataktan kalktım ve lavaboya girip işlerimi hallettim ve üzerimi giyinip aşağıya indim.mutfaga girdiğimde ipek kahvaltı hazırlıyordu bende yardım etmek istedim ama izin vermedi hanımefendi.nwyse bi süre sonra masa hazırdı ,masaya oturduk ve kahvaltimizi etmeye başladık.
.....
Üniversiteye geldik ve girdik üniversitedeki kızlar "bağış yapan biri gelmiş çok yakisikliymis felan filan aman banane "diyip sinifima girip sırama  oturdum ve hocayı beklemeye   başladım. 5-10 dakka sonra hoca geldi arkasından da içeri biri girdi kafamı kaldırıp baktığımda bu bu nasıl olur. Ben böyle karşımdaki kişiye bakarken karnıma ağrı girmesi bi oldu elimi karnıma koydum ve içimden "Hayır oğlum Hayır şimdi değil lütfen "diyip oglumla konuştum.ben oglumla konuşurken bacagimdan  bişey aktı baktığımda Hayır hayır diyip hem ağlıyor hemde başımı 2 yana salliyordum.
bacaklarmdan KAN akiyordu.benim bu halimi gören yağız hemen yanıma geldi ve "iyimisin "diye sordu yüzüne bakıyordum cevap veremiyordum ayağa kalmak istedim tam kalkacakken  önüm  karardı ve sonrası karanlık.
   ARKADASLAR BİLİYORUM BÖLÜM KISA OLDU AMA AKLIMA BİŞEY GELMİYO BAZEN UZUN BAZEN KISA OLUYOR ÖZÜR DİLERİM ŞİMDİDEN HATALARIM VAR İSE AF OLA İYİ OKUMALAR
OY VE YORUM ATMAYIUNUTMAYIN  LÜTFEN

AĞANİN  AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin