ARKADASLAR BEBEĞİN ADINI UMUT OLARAK DEĞİŞTİRDİM BÖLÜMDE AZ DEĞİŞİKLİK VAR YOKSA DİĞER YERLER AYNI
MELEK TEN
3 AY SONRA
Sabah güne oğlumun tekmeleriyle uyandım. Artık dokuz ayimiz dolmuştu.doguma az kaldı şurda 3 yada 5 günümüz kalmıştı. Çok heyecanliydim ve biyqndan da çok mutsuz çünkü yanımda yağız yoktu bu arada o hastane odasında doktorun "arastiracakmis"dediginden 3 ay geçmişti ve hala yağız dan haber yoktu çok korkuyordum gerçekleri ogrenmesinden.dusnmeye son verip yataktan yavaşça kalkmaya çalıştım ,kalktım ve lavaboya dikkat ederek girdim ve işlerimi hallettim ve giysi dolabimin yanına gelip fiyqceklerimi sectim ve giydim.cok yakışmışti.Üzerimi giyinip aşağıya indim ve ipek kahvaltı hazırlamış oturup yedik.yemegi yiyince mutfağı ipek topladi bende toplayacaktim da izin vermedi bende salano girip oturdum ve televizyon izlemeye başladım. Günümüz evde oturarak ipegin isden gelmesini bekledim çünkü canım çok sıkılıyor du ipek ise giderken yanıma alt komşumuz ayşe hanımı koydu.ayse hanim da ipegin gelmesine az kaldığı için gitti 5-10 dakka sonra ipek ve arda geldi çok yakisiyorlardi
Ben onlara hayranlıkla bakarken karnıma bi sizi girmesi bi oldu derin bi nefes aldım ama sizi geçmek yerine artiyordu.sonra şiddetli bi ağrı girdi o anda "ah " diye bağırdım arda ve ipek yanıma geldi ve noldu nu sordu tam cevap verecektim ki bacaklarmdan bişey aktı suyum gelmişti. Ya ama daha vardi doguma.hayir ya hayir şimdi değil ipegin dikkatini çekmiş olacakki önce bana baktı sonra bacaklarima, bacaklarima bakmasiyla suyum geldiğini gördü.hemen ardayi dışarı çıkardı ve ardından "ambulansı ara"dite bağırmayi ihmal etmedi.
30 dakka sonra
Yarım saat sonra ambulans geldi içeri sedye getirdiler ve beni bindirdiler ve hastaneye doğru sürdüler.hastaneye geldik doğuma alındım ve doğum başladı.Doktorun "ıkın kızım " demesiyle iyice ıkındım canım çok yanıyordu ama oğlum için dayanacaktim.gozlerim doldu yanımda yağız yoktu bi süre sonra bi bebek ağlama sesi geldi baktığımda oğlum doğmuştu. Oğluma bakarken gözlerim kapandı.
Gözlerimi yorgunlukla açtım ,açtığımda yanımda ipek ve arda vardı oğlum umut o nerdeydi umutumu istiyom benim uyandigimi gören ipek yanıma geldi ve elimin üzerine elini koyarak sordu
İPEK :"iyi misin"diye sordu.bende başımı salladim.bi süre sonra kapı açıldı baktığımda hemşire kucağında mavi battaniyede oğlum vardı gözlerimin dolmasina engel olamadımOğlumu kucağıma aldım ve kokusunu içime çektim. Çok güzel kokuyordu. Hemşire geldi ve nasıl emzirmem gerektiğini söyledi ve gösterdi tekrar çıkıp gitti.ben oğlumu izlerken odanın kapısının açılması bi oldu kafamı kaldırıp baktığımda ama ama bu bu nasıl olur gelen yağızdi.
Yağıza baktığımda gözleri umut daydı.
YAĞIZ DAN
O hastaneden çıktığımdan belli gerçekleri arastiriyodum ve öğrendim.mesela melgimin benden hamile olmasını o şişligin karnında Bebeğimizin olmasını ,Bebeğimizin cinsiyetinin erkek olduğunu herseyi ogrenmistim. Geriye kalan 2 şey vardı birincisi kendimi affettirmek ikincisi ise meleğim ve oğlumu ait olduğu yere yani yanıma almak.melegimin peşine taktiğim koruma aradı oğlumun doğma zamanı dünyaya geliyor artık ve ben oğlumu çok merak ediyorum yapmam gereken tek şey yanlarına gitmek.simdide hastaneye geldim ve meleğimin kaldığı odayı öğrendim ve oraya doğru yol aldım.kapinin önüne geldiğimde kapıyı açtım.kapiyi açmamla hem meleğimi hemde melgimin kucağında ki oğlumu gördüm. Oğluma baktım çok güzel uyuyordu suan kokusunu çok merak ediyordum gözlerimi meleğime çevirdim bana bakıyordu. BİSMİLLAH diyerek içeri girdim.
HADİ BAKALIM NELER OLACAK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞANİN AŞKI
ChickLitMerhaba öncelikle size kendimi tanıtayım ben melek kılıç. İstanbul Tıp fakültesinde 2. sınıfim burda arda ve elif diye 2 kankam var onlar olmasa hayat çekilmezdi ailem deseniz beni istemediği için beni terkedip gittiler ve ben suan abim ile ya...