MELEK TEN
Arkami döndüğümde yağız la burun buruna gelmeyi beklemiyordum. Bir süre daha gözlerime bakıp arkasını dönüp çıkıp gitti. Elime yaş damladiginda şaşırdım çünkü ağlıyordum ve neden kalbim kırılmış gibi hissediyodum ki. Kafamı 2 yana sallayıp kendime gelmeye çalıştım. Kendimi daha iyi hisstettigimde odama doğru yol aldım,odamin önüne gelince kapıyı açıp içeri girdim ve yatağa oturup düşünmeye başladım. Neler Oluyor du bana böyle kesin birinin ahını aldım canım yoksa bunlar ne olacak. Düşünmeye son verip yatağın içine girip gözlerimi yumdum.
Sabah pencereden süzen ışık sanki bana kalk diyor ve bende güneşi kirmayip kalktım ve lavaboya girip işlerimi hallettim ve aşağıya inip mutfağa girdim ,mutfağa girdiğimde elif ile arda burdaydi. Yanlarına gidip
MELEK"gunaydin" dedim arda ise
ARDA"Tunaydin demek istedin heralde"dedi. Bende
MELEK"niye o"
ELİF " ÇÜNKÜ canım saat 10.30 "
MELEK " oha o kadar olmuş mu ya ne dediğimi fark ederek mutfaktaki lere dönerek Özür Diledim onlarda sorun değil dediler.
ELIF " ben bile bu kadar uyumuyom yani"
ARDA"bende"
MELEK"yaaa ama ne yapiyim yorulmuşum bikere tamam mı"neyse onları bosver ip hizmetlilere döndüm
MELEK"seyy"
ELİF "adı kezban"
MELEK"sey kezban teyze acaba kahvaltı hazır mı çünkü çok acıktım da "dedim utanarak
KEZBAN TEYZE (HIZMETLI)" birazdan hazır olur kizim"
MELEK "Peki o zaman bende size yardım edeyim. "
KEZBAN TEYZE (HIZMETLI)"yok kızım biz yaparız az kaldı zaten "
MELEK"yaaaa ama bende yardım etmek istiyorum" diyip dudak büktum.
KEZBAN TEYZE (HIZMETLI)" Tamam o zaman o halde masayı kurarmisin kizim"
MELEK "TAMAM" diyip havluya çıktım ve cardaga masayı kurmaya başladım, masayı kurunca Arkami döndüm dönmem ile bir göğse capmayi beklemiyodum ve cok güzel bi koku da gelmeye başladı içime çektim ,cektikce cekesim geldi. Ben kokuyla huzur bulmusken yağızin sesiyle kendime geldim.
YAGIZ"bakiyorumda kokumu çok sevdin".hemen Yalanla melek
MELEK"hicte bile "
YAGIZ"hi tabi tabi "bide dalga geçiyor "
MELEK "seni inandirmak zorunda degilim hem ben 2 tane çok güzel erkek kokusu biliyorum" bunu demem le kasları çatilmis elleri yumruk olmuş
YAGIZ"NE" diye gurleyince korkup bir iki adım geriledim.
YAGIZ"NE dedin sen yani 2 erkek kokusu oylemi"
MELEK" e-e-evet " diye kekeledim ve niye kekeledim ki
YAGIZ"sende mi lan he sende mi ulan ulan biriniz de be biriniz de sürtuk olmayın be" öyle bi bağırdi ki Arkami dönüp kaçmak istedim.
MELEK" NE ne diyosun sen ya onlar....sözümü kesip tislayarak
YAĞIZ "KES senin yalanlarıni dinlemicem" diyip çekip gitti yine yüz ıslak ve yine ben agliyorum.hem ben sürtuk değilim ki o 2 kişi biri abim diğeri arda be-e-en canım acıyor kalbim ağrıyor nefes alamıyorum sanki dünya dönüyor sonra bacaklarım beni taşımadi ve kendimi karanlığa bırakmadan önce elifin ve ardanin "melek" diye adımı bağırmalari pardon haykirmalari ve karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞANİN AŞKI
ChickLitMerhaba öncelikle size kendimi tanıtayım ben melek kılıç. İstanbul Tıp fakültesinde 2. sınıfim burda arda ve elif diye 2 kankam var onlar olmasa hayat çekilmezdi ailem deseniz beni istemediği için beni terkedip gittiler ve ben suan abim ile ya...