NASIL GİDER LAN

6.4K 214 8
                                    

YAĞIZ DAN

Sabah güneşin yine bedenimi sikmesiyle  bu sefer güne daha mutlu uyandımistim. Çünkü artık meleğime aciklayacaktim zaten zamanı gelmişti.  Anıl ile bir plan yaptık. Hislerimi ogrenecekti sonunda onun için  1 gün da  beklemeliydim,beklemeliydik o q gün de meleğim ben reddederse kafamı 2 yana salladim  kötü düşünmek yok düşünmeye son verip lavaboya girip işlerimi hallettim ve odamin kapısını açıp aşağıya doğru inmeye başladım indigimde  havluya cikacakken karşıma sürtuk calisanimiz  alev çıktı aslında kovardim ama annemin arkadaşının kızı olduğu için  bişey diyemiyorum neyse diyip aleve  hayırdır der gibi baktım o yanıma gelip ellerini göğsüme koydu ve ben tam ne yapıyorsun demeye kalmadan dudaklarını benimkilerle  buluşturdu ben tam kendimi geri cekecekken yanımdan  gelen o mubtelasi olduğum  koku  geldi o olmaması için  dua ettim ama oydu kafamı cevirdigimde yanimizdan  geçti arkasından seslendim  ama bakmadi çok sinirliydim  ah diyip ellerimi yumruk yapıp duvara vurdum ,vurmam  ile Yanımdaki  sürtuk korkup yanıma  geldiğinde kollarından tutup sarsmaya  başladım nasıl yapardı böyle bir şeyi .
Sarsarken ellrimden  kurtulup bana sarıldı ve başını göğsüme koydu bense donmus bi vaziyette başımı kaldırdım ,kaldırmam  ile Abisinin yanındaki meleğin bize gözü yaşlı bi şekilde baktığını gördüm ve başını 2 yana salladı ve abisine  döndü Allah kahretsin alevi Yitip  meleğin ,emre nin  ve elifin yanına doğru yürüdüm tam konusacakken meleğin dediği şeyle kan beynime  scramisti nasıl gider lan

Arkadaslar oy ve yorum atmayı unutmayın sizi cok  seviyorum  hadi bay

AĞANİN  AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin