*Внимание! Тази глава ще съдържа смут, написан от 13 годишно лапе. Не обещавам да е качествен, даже ИЗОБЩО няма да е добър, но повярвайте ми...
Лично на мен не ми допадат онези смутове, които могат да те отвратят. ВИЕ БЯХТЕ ПРЕДУПРЕДЕНИ! 😂😘*–Аа, само аз ли съм гладна?
–И/Т, ти винаги си гладна.
–Но съм по-слаба от теб, нали Чими?
–Дебел ли ме наричаш?
–Не, разбира се, че не. Знаеш колко много те обичам.
–Стой далеч от гаджето ми, кучко.
–Ей, я по-добре си дръж езика зад зъбите!
–Ау, от кога Тае е толкова загрижен за момичето, което не му пуска? Чакай, ти не беше ли гей? Разказвал ли си и за Куки?
–Хей Шуга, искаш ли да ти кажа нещо? Не ми пука за Куки, нито за това, че е бил гей. Нали сме приятели, ако иска да ми разкаже ще го направи сам. Нали Тае?
–Ъм, да разбира се.
–Стана малко... Неловко. И/Т, ти не беше ли гладна?
–Да. Много ми се яде пица.
–И на мен. Шуга, Тае вие искате ли пица?
–Да, стига да съм с теб ЧимЧим.
–Ох, как мразя лиготиите.Наистина ги мразех. Когато бях на шестнадесет имаше едно момче. Името му беше Стенли. Бяхме много добри приятели, но с времето се влюбих в него. Той не отвърна на чувставата ми, помолих го да забрави ситуацията и да си останем приятели. Той си тръгна и повече не ме потърси. Оттогава гледам да спя с момчетата и после да не си говорим. Така всички са доволни.
–Хайде да се приберем и да си поръчаме пица, така ще можем да си пуснем някой филм.
–Както кажеш, бейб.
–Господи... Как можах да забравя!? Имам среща с Н... Натали.
–Коя е Натали?
–Едно момиче от Америка. Днес ще е в града и се разбрахме да се видим. Вие се прибирайте. Аз ще си дойда по-късно.
–Да добре, тогава чао!
–Чао, Джимина!*Мислите на Таехьонг*
Да бе! Натали, сама не си повярва. Хм, какво ли ще стане, ако я проследя? Само едно... После ще ям шамари. Е, любопитството ми е по-голямо от страха.
–Ще я проследиш, нали?
–Разбира се.
–Таехьонг!
–Да, Джимин?
–Внимавай само да не те види.
–Ауу, бебе! Много си лош!
–Просто съм загрижен. Хайде, тръгвай да не я изпуснеш.
–Пожелайте ми успех. Ще ми е нужен.Почувствах се като някакъв таен агент. Бях толкова загадъчен, упорит и... Секси.
Кого заблуждавам, та аз съм Ким Таехьон. Аз винаги съм секси. Докато се филмирах, я видях да спира. Хмм, тази Натали знае ли, че прилича на мъж. О, почакайте... Това е Намдун. Хех, знаех си аз. Освен, че съм секси, съм и страшно умен. Ах, защо него, а не мен И/Т!?
YOU ARE READING
Girl With The Tattoos (Namjoon, Taehyung And Reader)
FanfictionТи си момиче, с тежко минало, без родители и семейство. Държиш се грубо с всички, понеже смяташ, че щом ти не си щастлива и другите не трябва да бъдат. Той е момче, ново е в града, живее с брат си Джин, той няма приятели тук, но е много дружелюбен...