18

257 16 3
                                    

(ВНИМАНИЕ! СМУТ 🔞! КОЙТО НЕ ИСКА ДА СТРАДА ОТ ПАПКАУТИЗЪМ ДА НЕ ЧЕТЕ ТОВА!
Благодаря за вниманието! А да...
ВИЕ БЯХТЕ ПРЕДУПРЕДЕНИ!)

*Гледна точка на Тае*

Това... Сънувам, не може да е истина! Чакай, истина е! Какво ли е станало?

–И/Т, ти какво правиш? Мислех, че си с Намджун...

–Отново го направи, онова нещо с онази долна курва.

–Може ли да те питам нещо? Само когато ти изневерява ли се сещаш за мен? Само когато си пренебрегната? Не ме обичаш... ВЪЗПОЛЗВАШ СЕ! Е, да ти кажа ли нещо!? И аз имам чувства, които ти винаги нараняваш! Ако си мислиш, че може така да си играеш с хората, грешиш!

–Съжалявам...

–Не минава само с едно съжалявам.

–Извинявай, че се подиграх с чувствата ти. Прости ми, че се държах като долен боклук. Когато сънувах онези кошмари, ти беше до мен. Когато бях ядосана, отново беше до мен. Когато бях гладна, също. А-аз не искам да бъда лъгана. Нито обиждана. Ти никога не си ме карал да се чувствам така и никога не съм си помисляла, че Намджун ще направи такава идиотщина. Исках да рази
ера какво изпитвам и най-вече към кого. Мислих си, че той е моята любов. Че с него ще бъда щастлива. Лъжа. Долна лъжа. В момента искам само едно, да ми простиш. Защото не искам да те наранявам повече.

Плачеше. Заекваше. Приличаше на малко момиченце, което е паднало от колелото си и си е наранило коляното. Или майка му не му е купила вкусната близалка. Не можех да я гледам така. Не исках да виждам сълзи в очите и. Ще я направя щастлива.
Дори това да значи, че ще трябва да умра.
(Моля ви, запомнете това изречение!)

Не издържах! Целунах я, но тази целувка не беше като другите. Не, в тази имаше мъка, ярост и много, мноого... Страст.

Слязох към вратът и и направих малка смучка. Облизах леко ухото и. Ключиците. Вече беше само по сутиен. Исках да махна и него, но тя се отдръпна и махна тениската ми. Целуна гърдите ми и засмука леко зърното ми. После се усмихна злобно. Дразни ли ме? Охо, ще си плати! Свалих дънките и, тя направи същото с моите. Махнах сутиена и целунах нежно гърдите и. Погалих тялото и с ръцете си, а тя изтръпна. Бръкна в боксерките ми и започна да масажира члена ми с малките и ръчички. Господи, чувството беше... Невероятно!
Тя ги свали рязко, а аз свалих нейното бельо. Вече бяхме чисто голи. Без тя да очаква, аз влязох бързо в нея, а от нейна страна чух най-силния стон, който съм чувал някога. Това ме възбуди още повече. Видях, че тя плаче. Целунах я и казах:

–Недей, спри да плачеш.

–Т-тае, ахх...

–Шш, тихо.

–Боли ме, много.

–Не ти ли харесва?

–Мамка му, у-уникално е!

Стенания, пот, болка, удоволствие и любов. Сигурен съм, че тези чувства са взаимни. Когато усетих, че всеки момент ще свърша и казах:

–И/Т, а-аз...

–Не, остани! Искам те!

След още два тласъка, свърших на дълбоко в нея, а тя извика. Щях да се отръпна, но тя не ми позволи. Бях щастлив! Много щастлив!
Когато и тя свърши, я облизах. Мм, вкусна е.

–Т-тае... Обичам те.

–Аз също.

Само това си казахме. Облякохме се и се прибрахме. Сложих я да легне в моето легло, а аз отидох до стаята на Намджун. Още лежеше с оная ковра. Признавам си, спал съм с нея, но не беше кой знае какво. Много глупаво да пренебрегва И/Т. Е, вече не ми пука за него. Изпусна я. Сега е само моя. Както исках.

Хей, здравейте! Това го написах съвсем неочаквано и нескопосано. Btw, писах смутчето на ето тази песничка:

Ако някой си търси песничка за смут, ей тази е много добра.
До скоро! 😘💜

Girl With The Tattoos (Namjoon, Taehyung And Reader)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant