Caroline P.O.V
Ma trezesc cu o durere de cap ingrozitoare. Ma ridic din pat si ma uit la Ceas . Arata 9:43 . Aveam un mesaj de la Jack
,,hei!!! Neata!!! Scuze daca de derajez din somn, dar as vrea sa ne intalnim in parc . La ora 10:00 ne vedem",,neata! Acum m-am trezit! Da am sa vin! "
Inchid telefonul si incep sa ma pregatesc . Fac un dus rapid si dupa imi usuc parul cu feonul. Il las pe spate cum e el ondulat. Ma îmbrac intr-o rochița asaSi imi iau niste sandale galbene ca rochia . Si imi mai pun si ochelari de soare ( ca in poza) . Imi pun un lanț de aur cu ,,Lucifer". Pur si simplu il ador pe Lucifer. In husa de telefon imi bag 50 de lei . In caz ca vreau ceva. Ies afara si încui usa casei si plec. Pe drum primesc un mesaj de la Jack
,,bine! Te așteptăm !!"
Stai ce?? Cine mai e cu el!?? In fine. Ajung in parc si pe o banca era Jack . Langa el era un baiat cu parul negru si cu ochii tot negri. Părea un fel de baiat periculos. Cred ca doar mi se pare . Jack ma observa si zâmbește dupa ii face semn băiatului ca am venit.
-hei !!! Ce faci Jack?!
-bine! Tu?? Si ma luat in brate
-foarte bine!!! Este foarte cald afara! Sunt dracu' 32 de grade. Zic eu
-oo ai zis o înjuratura !! O sa te pedepsească diavolul! Zice Jack
-n-ai sa vezi! Diavolul e neamu meu!! Zic eu râzând .
-ce nebuna esti!!
-mereu am fost! Dar nu ai vazut tu!!
-haha.... oricum el e Hades e un prieten !
-Hades?!!! Ce nume straniu!! Numele astea se foloseau in filmele horror cu demoni chestii trestii! Stiti voi ! Totuși incantata! Si dau mana cu el.
-si eu! Zice el cu un mic rânjet pe fata. Si avea o voce atractiva .
-aa ce idioata sunt ! Eu sunt Caroline! Am 18 ani !
-ai un nume foarte frumos!! Zice Hades
-Multumesc! Aaa da mergeți sa mâncam o înghețată! Am o pofta !!!
-sigur!! Zice Jack
Ne-am luat fiecare câte o înghețată si ne-am Așezat pe o banca.
-imi place lanțul! Zice Hades
-aa multumesc! Eu il ador!!!
-iti plac chestiile paranormale ??? Zice Jack
-astea nu...... dar filmele horror da!! Le ador!!! Sunt nebuna dupa ele!! Am un singur film preferat. Si acela e ,,Lucifer" . Doamne stiti ce sexy e demonu ala in film. Acum in 2019 trebuie sa apăra sezonul 4 . De-abia astept. Sper sa nu renunțe la film. Ca fac crima. Ma jur!!!
-ooo gata! Zice Jack
-ce vrei sa fac daca iubesc filmul?!!!
-știi cine e Lucifer??? Zice Hades
-desigur ca stiu!!! A fost un înger izgonit de Dumnezeu in iad findca la trădat cred.
-exact! Zice Hades
-noi cred ca o sa plecam ! Nu-i asa Hades??
-da.... ne mai vedem frumoaso! Si imi pupa mana dreapta si afișează un zâmbet .
-da.... la revedere ! Pa Jack!
-Pa Caroline! Zice Jack .
Am plecat acasa si m-am pus sa învăț la chimie ca dau test maine si vreau sa iau măcar un 8 .
Jack P.O.V
Am plecat cu Hades findca avem niste treburi in iad. Hades rupe tăcerea si zice
-minunata fata!! E asa de frumoasa! Nu am vazut asa fata frumoasa in viata mea! E asa de zambareata! Glumeața! Si prietenoasa ! O iubesti?
-nush sigur! Dar de ce?
-cam 3 ore petrecute cu ea parca am fost in rai! M-am simțit atat de bine! Nu m-am simțit asa cu nicio fata! E specială! Si in astea 3 ore petrecute cu ea cred ca m-am îndrăgostit de ea! O iubesc Jack! Sper ca nu o iubesti ca altfel....
-nu ! Nu Hades!! Nici gând
-sper.... oare ea ma iubește!
-nu cred ! Abia te-a vazut!!!
-pai si eu abia am vazut-o si o iubesc nebunește!
-Hades......
-doar afla! Si spune-mi! Aa si sa ai grija de ea ! Daca are vreo zgârietură răspunzi ! Si știi ce pedepse dau! Dar s-ar putea ca aceste noi pedepse sa fie mult mai dureroase ! Deci ai grija! Zice el zâmbind dupa râzând . Hades e foarte periculos . Nu cred ca era o idee buna sa o aduc pe Caroline sa se întâlnească cu el. Primesc un mesaj de la Caroline .
,, pot sa-ti spun ceva!?? E legat de noi??"
,,da! Spune! ",,eu.....te.....te..."
,,ce?"
,,te iubesc Jack!"
Cand am vazut mesajul am încremenit . Caroline ma iubește. Nu se poate. Daca afla Hades de acest mesaj ma omoară. Nu va suporta sa afle ca Caroline ma iubește.
-Jack!
-daa da! Ce e Hades!?
-Vino!
-acum!
Nu i-am răspuns lui Caroline . Cred ca e mai bine asa. Nu vreau sa fiu marioneta lui Hades in infern .
************************
Nou capitol!!!
Sper sa va placa!!!
Pupppp