Caroline P.O.V
Totul e negru. Nu vad nimic in fata ochilor. Incerc sa ma trezesc dar cand o fac o lumina puternica ma atacat. Eram la spital. Uitasem ce patisem. Am mers la Jack acasa , si m-am intalnit cu Hades....si dupa totul a fost negru. Vad o asistenta zambind si imi spune :
-cum te simti?
-bine....cred! Ma doare foarte rau capul!
-bine ia aceasta pastila! Si odihnestete!
-cine ma adus?
-un baiat! Vine imediat!
-ok....
am luat pastila si am stat intinsa uitandu-ma pe tavanul camerei. Nu pot crede ca diavolul exista . Si ca Jack e un demon si diavolu e Hades. Nu pot crede. Cine ma aude crede ca sunt nebuna si suna la nebuni sa ma ia. Asta imi trebuie sa ajung la nebuni din cauza lor. Deodata pe usa intra Hades ingrijorat. Vine si se aseaza pe scaun.
-esti bine? Zice el
-da....
-ti-am adus ceva sa mananci! Esti slabita, Trebuie sa mananci .
-bine......
Scoate dintr-o punga niste plăcinte cu brânza si supa.
-poftim! Zice el întinzându-mi o placinta.
-multumesc! Zic eu
-sigur esti mai bine!??
-da Hades.... Jack..... e bine?
-da... e bine!
-te rog Hades!! Da-i drumu te rog! Il iubesc!! Fac orice numai dai drumu!
-uite..... facem o înțelegere ! Daca esti de acord ii dau drumu lui Jack!
-bine bine ! Da ! Ce înțelegere?!!!
-sa te măriți cu mine! Si ii dau drumu lui Jack!
-sa ma mărit cu tine??!!!!!
-da...
-nu se poate!!!
-e alegerea ta!
Stau si ma gândesc prin ce trece Jack. Daca este torturat. Trebuie sa fac asta pentru Jack.
-bine.....accept! Ma mărit cu tine!
-asa! Ii voi da drumu dupa ce ne căsătorim!
-ok! Si cand ne căsătorim!???
-peste 3 zile!
-b...bi...bine!
Atunci imi ia mana in mâinile sale si imi zice
-te voi face foarte fericita! Promit iubito!
Si imi săruta mana
Totul devine ciudat. Nu mai aud constinta. Ceva sa intamplat cu ea. Sincer imi e dor de ea sa-mi dea sfaturi in momentul acesta. Ce le voi spune parintilor . Ca m-am căsătorit cu Diavolul. Nu. Nunta e peste 3 zile . Doamne daca exiști ! Ajuta-ma te rog! Voi merge la biserica! Jur! Doar ajuta-ma!.
-iubito, la ce te gandesti?
-am.... la Jack ! Daca e bine!
-e bine! Inca nu e torturat! Inca!
-bine....
-hai sa mergem acasa! Te-au externat!
-ok.... putem merge la mine pana ne căsătorim?
-bine iubito.
Am ajuns acasa si m-am pus in pat sa ma odihnesc. Nu imi vine sa cred ca ma voi căsătorii cu Diavolul. Si ca ma voi dărui lui. Imi voi da puritatea diavolului. Nu . Trebuie sa-l scot pe Jack de acolo si sa fugim . Da asta vom face. Întâi sa vad cum ajung in iad.....
**************
Sper ca va placut! Pa!! Pup