.8. ( final)

564 19 1
                                    

Merg cu Jack si Jessica acasa. Mergem la Hades. La nenorocitul ala. Intram in casa si deodata totul e negru.
Ce pana mea se întâmpla . Se aud vocii si un pumn pe fata cuiva . Dupa aceea nu se mai aude nimic .

Ma trezesc legată la mâini intr-un loc straniu. Sunt lumânări si chestii SATANICE?!!!! Ceee!!!
In dreapta mea e Jack legat de un scaun si Jessica la fel.
Deodata se aude o usa trântită, pe ea intra Hades cu niste lucruri ciudate in mana.
—te-ai trezit ?!! Trădătoareo ! Striga la mine. O sa suferiți .
Atunci începe sa-l bată pe Jack foarte rau . Il implor sa-i dea drumu dar mai mult il lovește. Se uita la mine zambind si dupa la Jessica si ii zice
—acum tu urmezi! Si arata spre ea
Se duce la Jessica si ii da pumni si palme . Dupa ia un bici si o lovește. Jack si Jessica sunt inconștienți . Il ia pe Jack si il tranteste de un perete si ii rupe capul in fata mea. Dupa o ia pe Jessica si ii rupe picioarele. Am rămas masca . Imi vine sa-mi vomit si mațele . Nu mai suport.
Atunci vine la mine si imi zice dur .
—acum , tu!
Am început sa plang , dar el rade de mine. Nu ii pasa. E un nenorocit.
—nu mai plânge, nu te vor ajuta cu nimic lacrimile! Esti prinsă de mine pentru totdeauna! Nu vei scapă de mine niciodata! Iti meriți pedeapsa! Te-ai pus cu diavolul!
Atunci imi da o palma si dupa pumni . Totul e negru . Nu mai vad nimic si nu mai aud nimic . Am murit , cred.....

***

Ma trezesc in camera mea. Nu stiu ce caut aici , nu imi amintesc nimic . E vineri , ora 12 . 28 Octombrie . Ciudat parca simnt ca e Decembrie . Imaginația mea. Ma dor mainile si picioarele si la abdomen . Nu stiu de ce ca nu am nimic. Parca trebuie sa-mi amintesc ceva. Dar nu stiu ce. Cred ca este imaginația mea.
Deodata soneria se aude . Ma duc repede si răspund. Cand deschid usa era un baiat cu parul negru si ochii negrii înfricoșători . Parca il cunosc . Purta o șapcă cu pizza si îmbrăcămintea la fel. Avea o cutie de pizza.
—buna, pizza ta! Zice el cu vocea lui groasa si răgușită
—buna, eu nu am comandat nici o pizza!
—ba da! Poftiți e din partea casei !
—ok, multumesc! Intra te rog ! Sa ne uitam la un film!
—Ok.
—eu sunt....
—Caroline! Mi-o taie el
—de unde sti?
—m-am mutat recent si am aflat numele vecinilor!
—ok, tu cum te numești?
Hades
  

                                Sfârșit


                                               

Femeia lui Hades ❤️🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum