.7.

458 10 0
                                    

Caroline POV
Stau si am gandesc cum pot ajunge in iad. Stai umpic. Cand m-am uitat la Lucifer trebuia sa mor ca sa ajung in iad. Sigur ajung in iad findca nu sunt o persoana ,,Buna" . Trebuie sa ma sinucid . Defapt trebuie sa o faca cineva. In fine. Jessica stie despre tot. Poate ma omoara ea. Sunt interupta din gandurile mele de nenorocitul de Hades.
-iubito! Putem vorbi putin?
-da.... ce este?
-pai nunta nu va fi peste 3 zile  ci peste 2 zile.
Cand am auzit am increment. Nuuu . Afisez un zambet fals .
-ok....
-am putina treaba! Pa!
-pa....
imi iau repede telefonul si o sun pe Jessica disperata.
Conv telefonica*
-Alo! Ce este Caroline?
-Acum nunta este peste 2 zile!
-offf nuu! Cum te pot ajuta?
-omoara-ma! Te rog
-poftim!
-cum ai auzit ! Vin la tine Acum!
Conv tele terminate*
Plec repede spre casa Jessicai si bat . Imi deschide repede si Lundu-ma in brate. Am inceput sa plang la ea in brate. Nu mai suportam toata durerea asta. Daca nu il intalneam pe Jack nu se intamplau toate astea. Incerc sa ma calmez dar nu pot. Simnt ca trebuie sa ma descarc.
-shh.... totul va fi bine! Jack va fi bine! Vei vedea! Si ce plan ai?
Mi-am sters lacrimile cu dosul palmei si I-am explicat Planul. Pentru un moment a fost foarte socata si dupa mi-a zis.
-din Lucifer nu? Zice ea
-da.. deci?
-Bine! Te omor! Cu o singura conditie!
-care?
-sa promiti ca te intorci!
-promit!
I-a a luat un cuțit si la înfipt in mine cu putere. Am căzut la pământ. Stau asa câteva minute cand simnt ca totul e negru. Doamne te rog ajuta-ma sa il scot pe Jack si sa scăpăm de Hades.
Nu vad nimic . Deodata vad un pod. Pe o parte era totul luminos iar pe cealaltă totul era uscat. Cerul era roșu . Arata groaznic. Cand pe cealaltă parte era lumina. Un soare , flori si copaci cu floricele . Stiam ca e raiul. Dar eu trebuie sa merg in iad pentru Jack. Cand sa ma îndrept spre iad aud o voce groasa dinspre rai.
-ai grija de tine! Iti sunt alături!
Cand ma întorc era un bărbat . Nu ii se Vedea fata dar stiu ca e Dumnezeu . Imi zâmbește cald eu răspunzându-i la zambet.
-multumesc!
Si pornesc spre iad.
Totul e urat si distrus. Am intrat intr-un fel de sat . Multi oameni ma priveau nervoși . Imi era frica sa zic ceva. Dupa câteva clipe observ un castel uriaș. Cred ca asta e castelul lui Hades. Wow diavolică imi place castelul tau. Pornesc spre castel dar cineva imi zice.
-ai grija copilo! Diavolul e la castel!
-Da sa imi bag pula Hades!!! Nu puteai sa rămâi pe pământ dracu! Strig eu , atunci am observat ca toata lumea se uitau la mine Uimiți de ce am zis. Deodata ei devin agitati si fug in casele lor parca se ascund de ceva. Tot ce pot auzi este
-vine ! Vine Diavolul!
Cand aud o zbughesc sa ma ascund dupa o casa.  Atunci un bărbat cu aripile negre uriașe coboară . Are fata arsa ca a diavolului. Arata înfricoșător asa . Il aud zicând .
-Milea ! Vino aici!!! Striga el
Iese o femeie de 40 de ani si sa pus in ghenunchi in fata lui plângând. Si zicându-i .
-prea mărite Hades....
-luați-o! Striga el si apar doi demoni cred . Erau mult mai mici decat Hades la înălțime. O iau pe femeie cu forța ea plângându-se la Hades sa nu o tortureze.
-taci! Tipa el la ea
-va rog..... fac orice!!! Promit!!! Va jur!!!
El începe sa Rada ca un handicapat. Avea un ras malefic. Mi sa ridicat parul de pe mâini. Pana si mie mi-e frica acum.
-duceți-o in carcera alături de Jack!
Cand  am auzit asta am încremenit. Jack... trebuie sa ii urmăresc.
-eu plec pe pământ sa imi vad soția ! Spune el bucuros zburând .
Eu plec si ii urmăresc pe demoni. Nu stiu cum am intrat in castel dar se pare ca nu mi-a luat mult. Pe aceea femeie au dus-o la o carcera unde era Jack . Era destul de rănit. Ma doare sa-l vad asa. Ma duc încet la carcera lui si ii zic.
-shh.... Jack!!
-Caroline?!!
-am venit sa te scot de aici!
-cum.... sa nu zici ca te-ai omorât!
-ba da!
-am aflat ca trebuie sa te însori cu Hades pentru mine! Nu trebuie....
ii pun degetul pe buzele lui si ii zic
-as face orice pentru tine! Te iubesc!
-si eu te iubesc!
L-am scos de acolo si l-am îmbrățișat . Imi era dor de el si de mirosul lui. Il iubesc. Plecam repede din castel .
-cum ne întoarcem?
-un portal! Hai cu mine! Zice el
Am plecat intr-un loc retras de sat . Acolo erau un demon. Hmm daca imi pun formele in aplicare.
-asta e problema! Nu stiu cum trecem! Zice el
-stiu eu!
Ma duc spre demon . Încep sa vorbesc cu el cat de sexy e . Si ca e frumos. Si ca el merita sa fie rege. ( minciuni) Ii fac semn lui Jack sa treacă in peștera spre portal. El face cum ii spun . Dupa il împing pe demon jos si fug . Pana ajung la portal si trec.
Am ajuns pe pământ . Ma trezesc la Jessica in casa. Unde eram . Eram îngrijită si abdomenul meu era acoperit cu un bandaj. Jack era langa mine.
-esti bine! Zice Jessica bucuroasa
-da sunt! Am reușit !
Ma ridic in picioare si ma uit la Jessica si dupa la Jack cu un zambet malefic. Jack zice
-sa nu zici ca....
-da.... vreau sa ii facem o vizita dragului meu soț Hades! Zic eu râzând malefic.
*********************
Sper ca va placut pup

Femeia lui Hades ❤️🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum