4💛

194 6 0
                                    

POV Zach
We zitten in de auto en staan stil voor ons huis. Myrthe is met Reese aan het praten. Ik ben blij dat ze het zo goed samen kunnen vinden! Het huis is niet super groot maar wel heel gezellig. Ik ben alleen niet meer zo vaak thuis want ik slaap meestal in het Wdw huis, wat gelukkig maar 10 min. lopen is vanaf ons huis. Zach, je vertelde dat je in een Boyband zit vertel daar is meer over zegt Myrthe terwijl ze haar gordel los maakt en uit de auto stapt. Ik wil net antwoorden als Reese begint te vertellen over de jongens. Je hebt Corbyn hij is 20 jaar en heeft ook familie in Nederland, dan heb je Jonah hij is ook 20 maar de oudste, Daniel is 19 en heeft vroeger ook mee gedaan aan American Idols. Is hij ook zo typische talentenjacht jongen? Myrthe kijkt me vragend aan en ik meen iets boos in haar blik te zien. Nee, Dani is echt heel grappig en ik weet zeker dat je hem gaat mogen! Terwijl we naar de deur van ons huis lopen vertel ik nog over Jack. Jack is ook 19 en mijn, BESTFRIEND! hoor ik een stem achter me zeggen die me ook een knuffel geeft. JACKIEE roep ik ZACHIEE roept hij lachend terug. Hij geeft Myrthe ook een knuffel en stelt zich nog even voor. Nou ik ben dus Jack helaas nog single en ik hou van skateboarden. Nog steeds single? Hoezo heb je Iris nog niet gevraagd vraag ik hem. Myrthe kijkt ons vragend aan. Ik leg haar uit dat Iris naast ons woont en Jack al heel lang een helee grote crush op haar heeft. Nou dat valt wel mee hoor zegt Jack. Ik knik naar Jack met een geloof-je-het-zelf blik. Nee johh, als je elke dag elke minuut over iemand praat vind haar niet leuk. Jack wordt rood een loopt snel door naar binnen. Myrthe moet ook lachen, ik help je wel hoor. Maar alleen als jij mij helpt met mijn kamer indelen. Zegt ze lachend. Deal! Zegt Jack gelijk ik moet lachen en pak Myrthe's koffers en loop naar haar kamer.

POV Myrthe
Jack en Zach hebben me net geholpen met mijn spullen opruimen en mijn kamer indelen. Nou ja dat probeerde ze.. Ze pasten vooral mijn kleren en gingen er dan een modeshow mee lopen. Maar nu alles eindelijk opgeruimd is zit ik op mijn bed een beetje op insta. Zach heeft me verteld over de band, Jack is in ieder geval al heel aardig. En de andere jongens lijken me ook heel aardig alleen ik hoop niet dat Daniël net zo is als Luuk. Voordat Luuk the voice won was het altijd heel gezellig thuis maar sinds hij zich heeft opgegeven hebben mijn ouders alleen nog maar oog voor hem. Daarom ben ik een beetje bang dat Daniel ook zo is. Maar Zach en Jack zeggen dat hij heel aardig is dus daar moet ik dan maar op vertrouwen! Terwijl ik een beetje op insta zit krijg ik opeens een heleboel volgverzoeken wat best raar is want ik doe er niet zo veel mee. Ik zie ook dat ik getagd
ben in een bericht van Zach:

 Ik zie ook dat ik getagd ben in een bericht van Zach:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik moet lachen, Jack  maakte deze foto toen ik net mijn laatste koffer wou pakken en Zach mij opeens een knuffel gaf

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik moet lachen, Jack maakte deze foto toen ik net mijn laatste koffer wou pakken en Zach mij opeens een knuffel gaf. Ik accepteer alle volgverzoeken en zet mijn account op openbaar. Ik trek snel wat andere kleren aan want Zach heeft de andere jongens uitgenodigd! Ik heb al een beetje op hun insta gekeken en eerlijk is eerlijk ze zijn echt niet lelijk! Myrthe!! Ze zijn er!! Hoor ik Zach roepen van beneden. Ik kom er aan!! Ik doe snel mijn hoodie goed en ren naar beneden. Wat ik natuurlijk weer niet zag was dat er een shirt op de trap lag. Ik glij er over uit val de laatste drie trappen af. Gaat het? Hoor ik een jongensstem zeggen. Daarover heen hoor ik een hele harde lach en ik zie Jack staan die bijna dood gaat van het lachen. Stop met lachen en help me liever mompel ik. Hier pak me hand ik help je wel, zegt de jongen die daar dus al een tijdje staat en alles heeft zien gebeuren. Dankje, zeg ik terwijl ik opsta. Jij bent dus Myrthe zegt hij lachend. De enige echte zeg ik met een scheve glimlach. Leuk je te leren kennen ik ben Corbyn. Kom laten we naar de andere gaan. Jij krijgt nog wel een payback zeg ik zacht tegen Jack die net bij gekomen van het lachen is. Jaja dat zien we nog wel zien. Ik loop de kamer in en zie nog twee jongens zitten die ik niet ken. Hayy ik ben Myrthe zeg ik terwijl ik tegen over hun ga zitten Aan tafel. Jonah, Fan van Ed Sheeran zegt hij terwijl hij naar mijn hoodie kijkt. Ik heb mijn favoriete hoodie aan een zwarte met op de voorkant Ed Sheeran. Een hele grote! We gaan hem binnenkort ontmoeten!! Zegt de andere jongen. Ik ben Daniel trouwens. Even ben ik weg want damnn wat heeft hij mooie ogen!! Super Nice!! Misschien kan je wel mee zegt Jonah. Serieus?! Ja, we moeten het wel even overleggen maar ik denk dat het wel kan! Want Mirthe gaat ook mee toch Dani? Hij knikt, Mirthe is mijn bestfriend al sinds groep 3 legt hij uit. Iris gaat ook mee zegt Jack die met een bak popcorn aan komt lopen. Ik ga trouwens morgen skateboarden bij het parkje en Iris komt ook. Wil je mee en me helpen? Vraagt Jack. Helpen met wat vraagt Daniel. Gaat je helemaal niks zegt hij terwijl hij zn tong uitsteekt. Hij krijgt er een stoot voor terug. Is goed ik zal er zijn. Zach zegt wel waar het is. Maar ik kwam eigenlijk vragen of jullie een film kwamen kijken. Zegt Jack wijzend op de bak popcorn. Jaa leuk Zeg ik terwijl we naar de tv lopen. Jullie kunnen geen film kijken we zijn aan het gamen zeggen Corbyn en Zach. Ahh toe please vraag ik op me allerliefste. Stop met die puppy ogen!! Vooruit het mag. Zegt Zach zuchtend. Ik lach en plof op de bank. We kiezen voor een Harry Potter film vooral omdat Jonah dat zo graag wil. Na een tijdje worden me ogen moe. En val ik op iemands schouder in slaap. Ik voel nog net hoe hij een dekentje over me heen legt.

Perfect ft Why Don't we❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu