5💛

166 6 1
                                    

POV Myrthe
Ik word wakker in mijn bed. Ik word wakker en zie dat het al 09:30 is. Kutt over een uur moet ik al in het parkje zijn! Snel stap ik uit bed en loop naar de douche. Ik zet mijn playlist aan van Ed Sheeran en stap onder de douche.
Een kwartier later ben ik klaar. Ik sla een handdoek om me heen en loop naar me kamer. Ik doe de deur open en zie Zach op Mn bed zitten. Hij kijkt geschrokken op. Ohh sorry, ik dacht ik wacht hier zodat ik je straks het parkje kan laten zien. Maar ik ga anders wel even weg zegt hij terwijl hij opstaat. Graag, snel kleed ik me aan en loop naar beneden. Ik ben klaar! Zach staat al klaar met 2 skateboarden. Hij geeft een een blauwe aan mij met roze sterretjes. Die vond ik wel leuk voor jou zegt hij met een kleine lach. Hij is heel schattig! Kom we gaan. Het parkje is maar een paar minuten lopen. Zach gaat al gelijk. Maar ik zie nog geen Jack en Iris dus ik ga zitten op een bankje en wachten tot ze er zijn

POV ???
Ik loop naar het parkje, Zach vroeg of wij ook kwamen. Ik zei gelijk ja want Myrthe komt ook. Gister toen we een film aan het kijken waren viel ze in slaap op mijn schouder. Het was zo schattig. Ik heb een dekentje over haar heen gedaan En ben naast haar gaan liggen op de bank. Ze sliep stil in mijn armen. Ik keek een tijdje naar haar, ze lag zo vredig te slapen. Toen de film was afgelopen heb ik haar opgetild en in bed gelegd. Wat best moeilijk ging want ze liet eerst niet los. Ik dacht er nog aan om naast haar te gaan liggen maar dan schrikt ze alleen maar als ze wakker wordt. Ik ging aan het einde van haar bed zitten en bleef een tijdje naar haar kijken. Ze zei dat ze fan van Ed Sheeran was, en toen ik haar dat hoorde zeggen moest ik gelijk aan perfect denken. (Staat bij media!)  ik moest denken aan dit stukje van het liedje: Well I found a girl beautiful and sweet
I never knew you were the someone waiting for me
&
Not knowing what it was
I will not give you up this time
But darling, just kiss me slow, your heart is all I own
And in your eyes you're holding mine.

Dit stukje tekst klopt zo erg!! Alleen denk ik dat ze mij niet leuk vind. Ik heb ook echt wel gezien hoe Zach naar haar kijkt maar ik denk niet dat hij haar echt leuk vind, dat hoop ik dan maar. Ik bleef nog even zitten ze had haar armen om haar kussen geslagen en had een kleine lach op haar gezicht terwijl ze sliep. Ik gaf een kus op haar haar en liep zachtjes de kamer uit.

Heyy!! Ik kijk achter en zie de andere jongens en Iris staan. Heb je Zach en Myrthe al gezien? Zach is al bezig en Myrthe zit daar op een bankje zeg ik terwijl ik naar haar wijs. Ze ziet het en zwaait terug ze komt onze kant op rennen en geeft ons allemaal een knuffel.

POV Myrthe
Ik zit net als ik de andere jongens  aan zie komen lopen. Ik ren naar ze toe en geef ze allemaal een knuffel. Wat geven ze toch lekkere knuffels! Achter hun zie ik nog een meisje staan ze heeft bruin haar en is klein, still love you iriiss😂♥️ ze heeft een lach op haar gezicht en een skateboard in haar handen. Heyy zeg ik terwijl ik haar een knuffel geef. Hayyy, eindelijk een meisje erbij man man.. dat werd tijd zegt ze lachend. Ik zie schuin achter me Jack gebaren dat ik niet mag zeggen dat hij haar leuk vind. Ik grijns terug en geef hem een pedoface. Ik sla een arm om Iris heen en loop een beetje van Jack weg. Hahaha saai zonder meisjes? Best wel, af en toe komen Mirthe en Alissa nog wel maar ook niet zo vaak. Dan gaan die vanaf nu vaker komen zeg ik vastberaden. Ze lacht, en heb je al een crush op een van de jongens vraag ik zo onopvallend mogelijk. Dit moet je van Jack vragen zeker? Nee johh hoe kom je daar bij zeg ik lachend. Maar ja ik vind iemand leuk zegt ze. Wie , hoelang al en details graag! Ze kijkt achterom naar de jongens Jack, Zach en Corbyn zijn aan het skaten en Jonah en Daniel filmen hoe ze dat doen. Haar blik blijft hangen bij Jack en ze krijgt een glimlach op haar gezicht. Je vind Jack leuk hè? Ja en niet zo klein beetje ik ken hem nu 3 jaar denk ik en vond hem nooit echt leuk sinds een jaar geleden. Hij is zo aardig voor me eerst voelde hij echt als een broer voor me maar nu veel meer! En elke keer als hij lacht krijg ik gewoon een warm gevoel in mijn buik. Alleen denk ik dat hij niet hetzelfde voor mij voelt zegt ze zuchtend. Ik glimlach waarom denk je dat, hij is stapelverliefd op jouw!! Ze kijkt me aan met een rood hoofd. Ik zal wel zorgen dat jullie iets krijgen zeg ik. JACKK, IRIS VIND JOU OOK LEUK!! Schreeuw ik op me aller hardst. Jij bitch zegt Iris terwijl ze me boos aan kijkt. Graag gedaan, kom jij gaat mij nu leren skateboarden zeg ik lachend en ik trek Iris mee. Ze doet alsof er niks aan de hand is en gaat snel skaten ik kan het totaal niet dus blijf aan de kant staan. Jack komt gelijk naar me toe, is het waar wat je zei? Tuurlijk ik lieg nooit!! Serieus? Ja ze vind je echt heel leuk alleen denkt ze dat ze dat jij haar niet leuk vind. Dus zorg dat daar verandering in komt! Vind ze me echt leuk vraagt Jack met de een lach van hier tot Tokio. Jaa!! Ga naar haar toe en vraag of ze vanavond iets wil doen. We kunnen wel naar de club maar alleen als jij  ook mee gaat! Deal, maar Mirthe en Alissa ook want ik ben wel benieuwd naar de hun! Is goed, ik het gelijk vragen. En weg was Jack. Ik blijf staan en kijk hoe Jack en Iris zitten te praten ze zijn allebei rood, super schattig!! Opeens heb ik twee handen voor me ogen. Rara wie ben ik zegt een zware stem. Mijn grootste nachtmerrie zeg ik lachend. Ik draai me om en zie Jonah achter me staan. Hij zet een verdrietig gezicht op, ben ik echt je grootste nachtmerrie? Nee joh gekkie jij bent mijn daghengst zeg ik lachend terwijl ik hem een knuffel geef. Even blijven mijn ogen zweven in zijn ogen maar ik kijk snel weg. Ga je vanavond ook mee naar de club vraag ik snel. Ja leuk!! Wat is leuk? Zach komt aanlopen met zijn skateboard tussen zijn armen. We gaan vanavond naar de club en jij gaat ook mee! Gezellig zegt hij lachend. Wie gaan er allemaal? Jack, Iris, Jonah en jij sowieso en jij zorgt er voor dat de andere jongens en Mirthe en Alissa ook komen want ik heb hun nummer niet. Komt voor elkaar mevrouw zegt Zach op een kakkerige toon. En nu mag jij me naar huis brengen want ik heb honger en ik wil me klaar maken zeg ik lachend. Gaat gebeuren mevrouw! We zeggen de jongens en Iris gedag en gaan naar huis.

Hayyy
Wat vinden jullie ervan?
En is het leuk als ik   ???    Er ook in doe?
Sorry btw voor dit hele random einde maar ik wist even niet zo goed wat ik veder moest doen🙃
En ik ga proberen iedereen er even veel in laten komen!
Xxx

Perfect ft Why Don't we❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu