10💛

107 4 1
                                    


POV Lisanna
Myrthe en Jonah lopen net naar boven om te gaan slapen, jongens kom is!!! Ik loop naar de bank en plof naast Zach neer. Oke, Myrthe is dus morgen jarig en mij leuk het wel leuk om haar te gaan verassen. Sinds wanneer is Myrthe morgen jarig vraagt Zach. Ik kijk hem aan, alleen Zach kan zulke domme vragen stellen. Nu al bijna 18 jaar lang. Hij kijkt me vragend aan maar moet dan lachen. Misschien kunnen we ontbijt op bed geven, ik kan heel goed koken zegt Daniel. Nee nee zegt Mirthe gelijk, De laatste keer dat jij iets gekookt of eerder opgewarmd hebt vloog mijn haar in de fik. Ze moeten allebei lachen. Alissa en ik helpen hem wel dan doen wij dat. Ik knik, wie wilt taart halen en wie gaat de slingers en alles kopen? Ik koop de taart wie gaat er mee? Jonah komt naar benden lopen. Wij helpen wel, zegt Jack terwijl hij naar Iris kijkt die knikt, oké dan gaan we gelijk! En weg zijn ze. Zach en Corbyn wij gaan alles nu alvast versiering.

POV Iris
We zijn nu bij de bakkerij waar Jonah al een taart besteld heeft, ze doen nu de laatste dingen en wij wachten. Jack staat te kijken naar de andere taarten. Heb je het hem al verteld? Ik kijk op, Jonah zit naast mij op een stoel. Nog niet, ik wil het wel snel gaan doen maar ik weet niet wanneer.. Het komt goed hij gaat het vast leuk vinden en hij slaat een arm om me heen. Ik zucht, ik hoop het.. Ik moet je nog wat vertellen trouwens, gister belde- Marais? U taart is klaar. Zeg het straks maar. Ik knik, kom Cupcake we gaan weer naar huis! Ik kijk hem aan en pak zijn hand, wat is hij toch ook een schat!

POV Myrthe
Ik word wakker door allemaal kusjes. Ik kijk op en zie Jonah naast me liggen, gefeliciteerd babe, hij geeft me een knuffel en blijft me kusjes geven in Mn nek. Ik lach en geef hem ook een knuffel. Kom we gaan naar beneden daar staat iets voor je klaar! Ik kijk hem vragend aan maar pak zijn hand en loop met hem mee naar beneden. Als ik beneden kom weet ik even niet wat ik zie..
Daniel, Mirthe en Alissa zijn in de keuken bezig waar het een grote rotzooi is. Corbyn staan op de tafel te dansen op 'happy birthday to you' Lisanna ligt bij Zach in zijn armen op de bank en Iris en Jack zijn de enige die een beetje normaal zitten aan tafel. Jongens!! Ik had gezegd dat we kwamen, Jonah schreeuwt door de hele kamer. Iedereen staat stil en kijkt ons aan. Corbyn begint met zingen en iedereen zingt mee. Ik lach als ze klaar en geef ze een knuffel. Ahhh! Dit was echt zoo lief! Tjaa sorry dat het zo slecht liep maar wij dachten dat we naar jouw kamer zouden gaan en dan ontbijt op bed zouden geven zegt Mirthe lachend. Hahaha maakt niet uit. Kom zitten aan tafel en geniet van je eten zegt Daniel die een bord met pancakes, croissantjes en ander lekker eten voor me neer zet. Dankje Dani en ik geef hem een knuffel. Als ik een half uur later het eten op heb en een paar cadeautjes gekregen heb komen Lisanna en Iris,Myr we moeten naar school kom! Ik zucht, hoezo moet die kloten school weer alles verpesten! Rustig als je weer thuis bent staat gaan we taart eten! Jonah geeft me een knuffel van achter en ik geef hem een kus. Ik ga tot straks babe!

POV Lisanna
De bel gaat en we pakken snel onze spullen in. Eindelijk uit!! We lopen het lokaal uit naar buiten. Hey meiden ik moet even iets tegen iemand zeggen maar kom dan gelijk naar huis. Zegt Iris ze kijkt een beetje sad bij. Alles goed? Ik kijk Myrthe aan met een blik dat we haar niet alleen kunnen laten. Ja alles goed gaan jullie maar ben er binnen een kwartiertje. Is goed tot zo Myrthe zwaait en we lopen naar huis. Op naar de taart! Zegt Myrthe lachend.

POV Jack
Lisanna en Myrthe komen binnen lopen. Alissa en Mirthe waren al thuis. Waar is Iris? Ze leek vanochtend een beetje verdrietig en ik had heel veel zin om haar juist weer te zien en gewoon een knuffel te geven. Die moest nog wat doen maar zei dat ze snel zou komen zegt Lisanna. Oke is goed. We wachten wel met taart eten tot ze er is zegt Jonah.
Een uur later
Ik begin me zorgen te maken en niet zo beetje ook. Iris is er nog steeds niet! Mensen ik ga haar bellen! Is goed zet op luidspreker. Zegt Corbyn. Ik bel haar en de rest zit om me heen omdat we allemaal wachten om de taart aan te snijden. Ik bel haar net maar krijg gelijk haar voicemail. Ik kijk de andere aan met een anstig gezicht, er is toch niks met haar gebeurd.. Bel haar nog een keer zegt Alissa en anders gaan we haar wel zoeken zegt Zach. Ik bel met trillende handen haar nog een keer en krijg niet gelijk haar voicemail dus ik zucht opgelucht. JAA! Gilt Myrthe ze neemt op. Wees stil allemaal zeg ik gelijk. -het ze verteld hoor ik een stem zeggen dan lijkt het net of ik iemand hoor huilen en word er opgehangen. Ik kijk naar de andere met tranen in mijn ogen. W W wie was dat? En was dat Iris die huilde? Ik weet het niet Lisanna ploft op de bank neer. Nee, dit is mijn schuld! Jonah gaat naast Lisanna op de bank zitten. Gister vertelde ze me dat ze werd gebeld door iemand en ze wist niet wat ze moest doen. Alleen toen was de taart er dus heeft ze niet verteld wie. Waarschijnlijk heeft het dat iets mee te maken! Ik kijk hem aan en zie dat hij tranen in zijn ogen heeft. Myrthe gaat naast hem zitten en slaat een arm om hem heen. Kom ga zitten, Mirthe leid me naar een stoel en geeft me een knuffel. Dan hou ik het niet langer vol en breek ik in tranen uit. Waarom? Waarom Iris?

Hayy sorry dat ik al zou lang niet meer iets geplaatst heb..🤷🏼‍♀️
Beetje druk en ik was jarig maar ik ga weer proberen wat meer te plaatsen!!
En damnn die videoclip van BIG PLANS is zoo goed😍😍🤤 echt trots!
Xx

Perfect ft Why Don't we❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu