1💛

228 9 5
                                    

POV Myrthe
We zitten in de auto onderweg naar Schiphol naast me zit Lisanna en mijn vader rijd en daarnaast zit mijn Luuk mijn broer.
Ik kijk naar buiten en bedenk me dat ik over een paar uurtjes in LA ben. Ik ga een jaar highschool doen daar. Lisanna gaat ook maar zij komt pas over 5 weken. Ik dacht ik ga gelijk de eerste dag van de vakantie dan ben ik weg van thuis. Luuk heeft the voice of Holland net gewonnen, hij heeft natuurtalent volgens mijn ouders. Er word thuis alleen maar over hem gepraat en dat hij alles zo goed doet. Als ze het een keer over mij hebben gaat het over dat ik weer een onvoldoende heb ofzo
Toen ik vertelde dat ik een jaar highschool wou doen vonden ze het gelijk goed ik denk dat ze alleen maar blij zijn dat ik weg ben..
We zijn er! Mijn vader maakt me wakker uit mijn dagdroom. Wel voorzichtig zijn hoor zusje, goede vliegtuig, niet naar Mexico ofzo en hij moest lachen. Me vader lachte net zo hard met hem mee en zei dat dat echt wel iets voor mij is om te doen. Ik zuchtte, Lisanna sloeg een arm om me heen. Het komt allemaal wel goed ik weet zeker dat Myrthe het goede vliegtuig neemt! Dankje en ik glimlachte. Lisanna wist dat ik het thuis helemaal niet leuk vond en het ergste is nog dat Luuk haar leuk vind!! Ik snap niet dat jij bevriend bent met iemand als Myrthe zei Luuk. JE HOUDT JE BEK DICHT KUT KIND! Schreeuwde ik en gaf hem een stomp. Myrthe! Doe is even normaal je geeft je broer niet zomaar een stomp kwam mijn vader tussen ons. Ja maar.... Niks gemaar ik kan ook nog terug gaan hoor! Ik draaide me om naar Lisanna met tranen in Mn ogen. Ze zei niks en gaf me een knuffel, waarom doen ze altijd zo flauw zei ik zachtjes. Ik weet het niet, echt niet.
Ik pakte mijn koffers en stapte uit. Lisanna kwam achter me aan lopen. Zullen we anders eerst even naar Starbucks vroeg ze. Ik moest lachen Lisanna en Starbucks zijn echt onafscheidelijk. Is goed zei ik. Pap, wij gaan naar Starbucks en daarna ga ik inchecken. Is goed, Luuk en ik blijven hier want ik wil niet dat er opeens allemaal fans naar hem komen. Dus een fijne reis schat en hij gaf me een kus op mijn wang. Ik wist zeker dat hij dat alleen deed omdat Lisanna naast mij stond en gewoon aardig wilde lijken. Doei zusje, we zullen je missen hoor zei Luuk sarcastisch. Ik zwaaide maar wat en liep met Lisanna naar Starbucks.

POV Lisanna
Wat wil jij? Vroeg ik aan Myrthe. Wacht ik weet het, 2 grote caramel frappuccino's zei ik. Ze grinnikte, je kent me te goed. Weet ik zei ik terwijl ik haar een knipoog geef. HOLY DAMN, niet gelijk naar achter kijken maar er loopt daar een hele knappe jongen!! En Myrthe zou Myrthe niet geweest zijn als ze zich met een ruk omdraaide en naar de jongen roept: MIJN VRIENDIN VIND JE KNAP!! De jongen keek op en moest lachen. Wat doe je nou sukkel. Myrthe moest lachen en zei: er moet ooit een eerste stap worden gezet. Opeens hoor ik allemaal gillende meisjes naar de jongen toe rennen. Volgens mij ben jij niet de enige die hem leuk vind zei ze. We pakte onze koffie en liepen er naar toe. Zach Herron wil je met me trouwen??! Riep een meisje naast ons. Huh, Herron?? Ik keek Myrthe aan. Jij gaat toch naar een gastgezin die Herron heten? Ze knikte, ik weet alleen dat de ouders Myta en Josh heten en dat ze 3 kinderen hebben waarvan 1 even oud als mij is. Misschien is dat hem wel! Myrthe moest lachen, er zijn echt wel meer mensen op deze wereld die Herron van hun achternaam heten hoor! Ik zuchtte je hebt gelijk maar geef toe hij is knap! Ja dat is waar ik zie jou wel met hem en ze geeft me een stootje. Ik moest blozen terwijl ik die jongen niet eens ken en keek snel een andere kant op. 'De vlucht naar LA op baan D2 gaat over een half uur' word er omgeroepen. Snel je moet je nog inchecken!! Ik gaf haar een knuffel, Ik ga je missen en wens me succes in de auto met Luuk straks. Ik jou ook en veel succes dat heb je wel nodig! Ze zwaaide en liep naar de douane.

POV Myrthe
Ik zwaaide naar Lisanna en liep snel door ik had nog maar een half uur!
Skip naar in het vliegtuig
Eindelijk zat ik, ik had het net gehaald. Ik zat naast het raam en helemaal achteraan in het vliegtuig. Ik zag de jongen die dus blijkbaar Zach Herron heette voor ergens gaan zitten. Straks klopt het nog echt wat Lisanna zei! Ik schud me hoofd en pak me oortjes ik zet het liedje ' Thinking out loud' van Ed Sheeran aan. Ik ben echt super fan van hem! Hij schrijft echt hele leuke liedjes en hij is heel schattig ookal is hij al 27. Ik kijk uit het raam over 11 uur zit ik gewoon in LA! Met die gedachte val ik in slaap.

Heyyy dit is mijn eerste verhaal! Vinden jullie het leuk?? Als je nog ideeën of als ik grote fouten heb gemaakt zeg maar gewoon 😉💛
Xx mij

Perfect ft Why Don't we❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu