7💛

130 6 1
                                    

POV ???
We zijn er nu bijna een uur. Iedereen is aan het dansen, let you love me van Rita Ora is op en ze zijn allemaal aan het meezingen. Myrthe en Lisanna zitten aan de bar een paar stoelen naast mij tot Zach Lisanna's hand pakt om te dansen ze wordt er verlegen van want Zach is geloof ik een beetje dronken. Lachend pakt ze zijn hand en loopt met hem mee. Shape of you van Ed Sheeran staat nu op. ( liedje staat in media) Ik kijk naar Myrthe want ik weet dat ze fan is van Ed Sheeran. Ze zit voorover gebogen met een kleine lach mee te neuriën.

The club isn't the best place to find a lover
So the bar is where I go
Me and my friends at the table doing shots
Drinking fast and then we talk slow
Come over and start up a conversation with just me
And trust me I'll give it a chance now
Take my hand, stop, put Van the Man on the jukebox
And then we start to dance, and now I'm singing like
Girl, you know I want your love
Your love was handmade for somebody like me.

De tekst klopt niet helemaal want ik zit alleen te drinken maar die laatste zin klopt wel! Het is nu of nooit denk ik bij mezelf. Want je vind haar echt leuk. Maar straks zij mij niet, maar als ik alleen vraag om te dansen... dat moet wel kunnen, toch? Kom op jonah marais roth frantzich stel je niet zo aan! Ik zucht en loop naar haar toe.

POV Myrthe
Iedereen is aan het dansen ik zie Jack en Iris alleen niet die zijn vast stiekeme dingen aan het doen. Lisanna stoot me aan, Jack en Iris lopen daar een kamer in hahahahah. Ik wist het!! Die is over een tijdje zwanger hoor zegt Lisanna lachend. Het zal me niks verbazen als jij het over een tijdje ook bent zeg ik lachend terwijl Zach die geloof dronken is naar haar toe loopt en vraagt om te dansen. Lisanna moet blozen maar ik duw haar naar Zach en ze lopen samen hand in hand naar de dansvloer. Het liedje veranderd, Shape of you van Ed Sheeran is, ik hou van dit lied!! Ik ben zo blij dat de jongens hebben gevraagd of ik mee wil!! Ik hang over de bar en zing zacht mee tot ik op mijn schouder wordt getikt. Ik draai me om en zie Jonah staan hij heeft een kleine lach op zijn gezicht. Hij is zo schattig als hij zo kijkt!! Heyy ik dacht misschien wil je dansen? Ik lach en pak zijn hand, graag heel graag zelfs! Net als we willen dansen komt er een rustig liedje. Jonah pakt me hand en ik sla een arm over hem heen en leg me hoofd op zijn schouder. Zo staan we een tijdje te dansen zonder iets te zeggen. Even is alles weg het voelde of wij hier alleen stonden.Gewoon alsof we samen op een roze wolk dansen. Ik hoor zijn hart kloppen omdat ik mijn hoofd tegen hem had aangelegd. Ik kijk hem aan en mijn haar valt voor me ogen. Voorzichtig haalt hij het weg en kijkt me met een lieve lach aan. Even kijken we elkaar diep in de ogen aan en dan gebeurt er iets wat ik nooit had durven dromen, Jonah mf Marais zoent mij!! Even schrik ik maar ga toch mee. Hij laat los en kijkt me aan 'je bent zo mooi' zegt hij zacht maar blijkbaar wel zo hard dat Daniel het gehoord heeft. Je kan niet mooier zijn dan Alissa!! Geschrokken  kijkt ze op. Zei ik dat hardop vraagt Daniel met een rood hoofd. Hahahaha ja zeg ik lachend. Alissa rent naar hem toe en geeft hem een knuffel, eerlijk gezegd had ik hun twee niet zien aan komen maar ze zijn wel heel cute samen! Heb je zin om zaterdag af te spreken vraagt Jonah verlegen. Overmorgen? Euhmm jaa leuk! Mooi ik haal je om 7 uur op oké? Leuk! Wie wil er nog wat drinken ik betaal! Corbyn staat op een tafel, hij ziet er ook niet helemaal nuchter meer uit. Het ziet er naar uit dat ik weer moet gaan rijden zucht Jonah. Ik lach en geef hem wat drinken. Ik zie Alissa staan met een biertje, shit die mag niet drinken zij is de enige met een rijbewijs. Snel pak ik hem uit haar hand en drink hem snel op. Hè!! Wat doe je die is van mij roept ze boos. Het is voor je eigen bestwil jij moet rijden en ik wil graag levend thuis komen!

Meiden komen jullie we gaan!! Mirthe en ik staan lachend aan de bar als Alissa ons roept. Jajaja we komen! Als we naar haar toe willen lopen vallen we steeds bijna, en steeds vangen twee handen mij op; Jonah. Jullie kunnen ook wel bij ons in het huis slapen hoor dan hoeven jullie niet meer zo stuk te rijden zegt hij tegen Alissa die dankbaar knikt. Waar is Iris eigenlijk vraagt Mirthe. Die was samen met Jack toch zegt Zach die aan komt lopen. Net op dat moment gaat er een deur open en komen ze hand in hand naar buiten lopen. Zo zo, wat hebben jullie al die tijd gedaan? Gaat jouw helemaal niks aan zachie zegt Jack geheimzinnig. Iris komt lachend naar ons toe lopen. Wat hebben jullie gedaan vraag dan ook ik. Dat is voor jouw een vraag en voor mij een weet zegt Iris met een pedoface. Ik denk dat we er snel genoeg achter zullen komen zegt Lisanna lachend wijzend op haar buik. Iris wordt rood en loopt snel naar de auto. Kom nu gaan we echt! Jonah rij jij voorop dan rijden wij jullie achterna zegt Alissa. Is goed tot zo!

Uitstappen meiden, we zijn er! We stappen uit en een paar lopen al naar binnen. Lisanna slaapt al zeg ik zacht om haar niet wakker te maken, jongens kan een van jullie haar naar boven tillen? Doe ik wel ze kan wel bij mij slapen zegt Zach, hij tilt haar op en neemt haar mee naar boven. Wie gaat er eigenlijk bij wie slapen vraag ik. Ik denk Iris bij Jack, Alissa bij Daniel, Mirthe bij Corbyn en jij bij mij. Iedereen mee eens? Iedereen knikt wat en loopt naar boven. Ik ben echt doodmoe wat ook niet gek is want het is al 02: 30, ik val op Jonahs bed en blijf even liggen. Jonah? Heb je misschien iets van een trui voor mij die ik nu aan kan want ik heb niks bij me.. Is goed en hij gooit een grijze hoodie naar me toe. Slaaplekker zegt hij terwijl hij de kamer uit loopt. Wacht! Waar ga je heen? Ik ga beneden op de bank slapen dan kan jij hier rustig liggen. Nee dat hoeft echt niet! Het is een tweepersoons bed dus kom gewoon hier. Hij knikt en komt naast me liggen. Ik plaats nog snel een foto op insta en val dan tegen zijn borstkas in slaap.

Foto insta Myrthe:

Sorry, sorry, sorry! Ik plaats echt te weinig!! Ik zal echt mijn best doen!! Iedereen trouwens nog fijne feestdagen♥️Xx M💋

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Sorry, sorry, sorry! Ik plaats echt te weinig!! Ik zal echt mijn best doen!! Iedereen trouwens nog fijne feestdagen♥️
Xx M💋

Perfect ft Why Don't we❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu