...wasze drugie spotkanie.
Junsu
Z piosenkarzem spotkałaś się ponownie w tym samym sklepie. Trochę porozmawialiście i umówiliście się na kolejne spotkanie tym razem przy kawie. Odchodząc do samochodu odwróciłaś się jeszcze raz w stronę chłopaka machając mu wesoło. Chłopak na ten gest tylko zarumienił się i starał schować w swoim płaszczu, żebyś tego nie zauważyła.
Jaejoong
Napisałaś do chłopaka tego samego dnia. Chciałaś udawać niedostępną, ale cały czas po głowie latał ci Jae. Umówiliście się następnego dnia w kinie. Wspólnie bawiliście się cudownie. Kiedy skończyliście spotkanie chłopak odprowadził Cię do domu. Nie minęła nawet godzina, a dostałaś SMS od niego z propozycją następnego spotkania. Miałaś nadzieję na długą przyjaźń, a może nawet coś więcej.
Changmin
Po ostatnim incydencie szefowa miała na ciebie oko, więc starałaś się robić wszystko jak najlepiej. Dzisiaj stałaś na kasie i odbierałaś zamówienia od ludzi. Kolejka nie była długa, dla tego od razu w oczy rzucił ci się wysoki koreańczyk, który jak tylko spojrzał na ciebie uśmiechnął się i zaczął machać w twoją stronę.
*- Ten dzień jest coraz lepszy-* pomyślałaś.
Yunho
Coraz częściej po SoGyu przyjeżdżał jego wujek zatrzymując się na pogawędki z tobą.
Pewnego dnia kiedy już się pożegnaliście udałaś się w stronę auta. Gdy wkładałaś klucz do stacyjki i przekręciłaś je w celu odpalenia auta, te postanowiło ci się sprzeciwić i nie odpaliło. Próbowałaś kilka razy ale nawet to nie przynosiło zamierzonego efektu. W geście poddania po prostu wyszłaś z auta kopiąc w oponę. Z dziwnego transu, w jaki wpadłaś wyrwała cię dłoń na twoim ramieniu. Odwróciłaś się i zauważyłaś bruneta.
-Może pomóc moja droga?- zapytał uśmiechając się w twoją stronę.
Yoochun
Po prostu wybraliście się na kawę. Byłaś strasznie onieśmielona towarzystwem chłopaka i cały czas patrzyłaś na swoją kawę. Jednak co chwila czułaś na sobie wzrok chłopaka, przez co czasami wasze spojrzenia się spotykały i chłopak posyłał ci swój szeroki uśmiech.
CZYTASZ
Reakcje Super Junior I DBSK
Teen FictionJak pisze w tytule będzie to książka z reakcjami o Super Junior i DBSK