...Spotykacie się przypadkiem po raz drugi.
(w reakcjach ominę Kangina, Henrego, Zhoumiego i Sungmina, wybaczcie ale jest łatwiej pisać kiedy jest mniej osób)
Leeteuk
Chłopak napisał do ciebie jeszcze tego samego dnia. Zaprosił cię na przyjacielskie spotkanie w kinie. Zgodziłaś się na nią i zaczęłaś się szykować. O umówionej godzinie stanęłaś pod kinem gdzie czekał już na ciebie mężczyzna z dużą paczką popcornu i bukietem tulipanów.
-Hejka (t/i) To dla ciebie.- Powiedział i wręczył ci kwiaty. Z uśmiechem przyjęłaś prezent po czym oboje ruszyliście w stronę sali.
Heechul
Wyszłaś ze swoim psem (i/p) do tego samego parku, w którym spotkałaś mężczyznę. Mimo iż spotkaliście się ponad tydzień temu w ciąż o nim pamiętałaś. Kiedy dotarliście na miejsce odpięłaś psa, żeby pobiegał, a ty usiadłaś na najbliższej ławce. Nagle obok ciebie ktoś usiadł. Spojrzałaś w tamtą stronę i zsobaczyłaś tego samego chłopaka tylko teraz miał jasno brązowe włosy.
-No zobacz jaki zaszczyt cię spotkał.- zaczął.- spotkałaś mnie już drugi raz szczęściara z ciebie.- dokończył i uśmiechnął się w twoją stronę. Nieśmiały uśmiech pojawił się na twojej twarzy.- Nazywam się Heechul, a ty?- Od tego wszystko się zaczęło. Odpowiedziałaś na jego pytanie po czym wymieniliście się numerami i umówiliście się jutro o tej samej porze w parku.
Yesung
Los chciał, że spotkałaś chłopaka wcześniej niżbyś chciała. Wracałaś właśnie z uczelni do domu kiedy zobaczyłaś, że w opuszczonym mieszkaniu na przeciwko ciebie drzwi są otwarte, a dookoła leżą pudła z różnymi rzeczami.
-"nowy sąsiad"- pomyślałaś i podeszłaś do drzwi, z zamiarem otworzenia ich kiedy za sobą usłyszałaś głos.
- Przepraszam! Mieszkasz obok?- Kiedy się odwróciłaś zamarłaś. Za tobą stał ten chłopak ze sklepu.
-To ty!?- krzyknęliście w tym samym czasie. Patrzyliście na siebie z niedowierzaniem przez jakiś czas. Ty szybko się ogarnęłaś i szybko otworzyłaś swoje drzwi, by po sekundzie zamknąć się w swoim azylu.
CZYTASZ
Reakcje Super Junior I DBSK
Novela JuvenilJak pisze w tytule będzie to książka z reakcjami o Super Junior i DBSK